Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Moet Je Doen....

Pagina's : [1] 2

LZN
23-08-2004, 17:23

Wat moet je doen als een jongen je meevraagt naar een feest waar heel zijn familie bij is die je nog nooit gezien hebt...En je woont in de zelfde woonplaats als die jongen...

LaLa_SoFiA
23-08-2004, 17:26
Er niet naartoe gaan. Hallo stel een familie-lid van hem kent heel goed jouw ouders ofzo?

MocrowGirlBella
23-08-2004, 17:26
niet doen alleen maar roddels zoals ReHReH al zei :goedzo:

LaLa_SoFiA
23-08-2004, 17:33
Ik zou het gewoon uitleggen, ook aan zijn moeder, k bedoel ze snapt het heus wel toch. Het is slimmer om een niet-moslim meisje mee te nemen. Want zij heeft niets te verliezen. Maar aan de andere kant, ik weet niet hoe zijn familie erop gaat reageren als die meid geen moslima is.

MocrowGirlBella
23-08-2004, 17:38

Origineel gepost door ReHReH Als die jongen een zus of zusje heeft, kan je gewoon met haar afspreken alsof je een vriendin van haar bent. En zo stel je dan ook gewoon voor, van ik ben een vriendin van "Fatima". Of een nicht of zo. Ik begin al bijna net zo sneaky te worden als marokkaanse meisjes....:rolleyes: Sommige marokkaanse jongens zijn ook sneaky :rolleyes:

MocrowGirlBella
23-08-2004, 17:43
Origineel gepost door ReHReH Helemaal niet, als een Marokkaanse jongen uitgaat, dan hoeft hij niet tegen z'n moeder te zeggen: "Ik ga bij Nadia logeren". Als een Marokkaanse jongen een date heeft, dan zegt hij niet :"Ik ga aan school werken bij Nadia". Eerlijk, jullie vertellen nooit de waarheid, zelf tegenover jullie vriendinnen liegen jullie. :rolleyes: Heb jij ergens problemen mee ofsjow :maf: sorry dat k t zeg maar k zeg alles eerlijk tegen me moeder maar dat zal wel komen omdat ik niet sneaky hoef te doen omdat k nooit uitga en geen vriend heb :rolleyes: Of loop je nu alle marokkaanse meisjes over een kam te scheren want tjah dan kan k er niks aan doene n hoef k ook niet in te gaan op jouw conclusies over de marokkaanse meisjes die JIJ kent :zwaai:

LaLa_SoFiA
23-08-2004, 18:35
Origineel gepost door DeBeste Marokaans of geen marokaans meisje ik moet ook meestal dingen verzwijgen voor me ouders..niet dat ik slechte dingen doe,ik ga niet uit,rook niet drink niet enzo ik mag geen vriend en ben gewoon NL.en tegen vriendinnen zou ik dat nooit achterhouden of liegen,daar zijn vriendinnen toch ook voor om alles waar je mee zit tegen hun te vertellen dus waarom dingen verzwijgen. Ja daar zijn vriendinnen ook voor. Maar je hebt zogenaamde "vriendinnen" die je niets gunnen en alleen maar jaloers zijn.

LaLa_SoFiA
23-08-2004, 18:36
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Ja daar zijn vriendinnen ook voor. Maar je hebt zogenaamde "vriendinnen" die je niets gunnen en alleen maar jaloers zijn. Dus ik zou maar oppassen wat je tegen wie zegt. Ik spreek uit ervaring :)

LaLa_SoFiA
23-08-2004, 18:36
oops....mja k wou dat stukje er 8ter zetten maar k drukte per ongeluk op citeer ipv wijzig.

sexywoman
23-08-2004, 21:09
Origineel gepost door ReHReH Helemaal niet, als een Marokkaanse jongen uitgaat, dan hoeft hij niet tegen z'n moeder te zeggen: "Ik ga bij Nadia logeren". Als een Marokkaanse jongen een date heeft, dan zegt hij niet :"Ik ga aan school werken bij Nadia". Eerlijk, jullie vertellen nooit de waarheid, zelf tegenover jullie vriendinnen liegen jullie. hoe zou dat toch komen, wake up boy, je hoeft niet te liegen omdat er geen gevolgen aan vast zitten, als wij eerlijk zouden zijn krijgen we alle hoeken van de kamer te zien, je kunt het niet eens vergelijken, jullie kunnen doen en laten wat jullie willen............ moehim terug naar de vraag, ik zou niet gaan als ik jou was..........

sexywoman
23-08-2004, 21:11
oh je bent geen marokkaanse, dat maakt het alweer heel anders, dan zou ik gewoon gaan, tenzij je problemen krijgt thuis..............

sexywoman
23-08-2004, 21:15
Origineel gepost door ReHReH Kijk ik zei dat Marokkaanse meisjes sneaky zijn, en jij bevestigt dat... Safi klaar... ik zei niet dat het mijn probleem is dat jullie dan alle hoeken van de kamer te zien krijgen. ga lekker spelen, ga mij niet vertellen dat je niet hetzelfde zou doen, het is meer voor je eigen beswil dat je soms liegt tegen je ouders, en inderdaad dat zal nooit jouw probleem worden want jij kunt doen en laten wat je wil, moehim maakt niks uit, wij zijn sneaky saffi..........

mazhar
23-08-2004, 21:18
:jammer: kan ni goed komen

sexywoman
23-08-2004, 21:40
Origineel gepost door ReHReH Oke je hebt mij gelijk gegeven :D ga nou maar weer verder met zielig alleen sexy doen op je kamer. :D zal ik zeker doen..........

Pagina's : [1] 2