Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden en hun geheime relaties met een niet Marokkaan
ManZonderVrouw
23-08-2004, 15:29
Ik heb ook bewondering voor de beslissing die je hebt genomen. Meestal wordt het wachten toch niet beloond en dan kun je maar beter zorgen dat je leven ook echt leuk wordt helemaal zonder hem. Wil hij je echt zo graag dan weet hij wat hem te doen staat
dit is een antwoord voor de dames die dat graag voorzetten
Niet marokkaanse jongens zijn ook leuk knap en aardig en lief.
Ik begrijp niet waarom daar zo moeilijk over gedaan wordt.
ik snap niet waarom ze daar dan zo geheimzinnig over doen :o
L7hobi_zina
23-08-2004, 15:42
Als ik zou houden van een jongen uit een ander ras mag iedereen dat weten!
Ik was vroeger ook smoor op een hindoestaanse jongen! Van mij mag iedereeeeeeeeeeen dat weten! Schaam ik me echt niet voor..! Tenzij hij geen moslim is.. Dan is het een ander verhaal..
ManZonderVrouw
23-08-2004, 15:48
Origineel gepost door L7hobi_zina
Als ik zou houden van een jongen uit een ander ras mag iedereen dat weten!
Ik was vroeger ook smoor op een hindoestaanse jongen! Van mij mag iedereeeeeeeeeeen dat weten! Schaam ik me echt niet voor..! Tenzij hij geen moslim is.. Dan is het een ander verhaal..
nu heb je hier wel een grote mond maar zulke dingen wat je nu zegt tegen ons zal je nooit kunnen zeggen tegen je broer of je ouders ze zullen jou gewoon vermoorden
L7hobi_zina
23-08-2004, 15:53
Origineel gepost door ManZonderVrouw
nu heb je hier wel een grote mond maar zulke dingen wat je nu zegt tegen ons zal je nooit kunnen zeggen tegen je broer of je ouders ze zullen jou gewoon vermoorden
Ik heb geen Broer :) .. En ook al had ik er 1.. So what! Mijn ouders zouden mij niks doen als ze het wisten! En ook al.. Ik schaam me er niet voor..
"so what" mensen zijn de mensen die het ergst op hun smoel gaan omdat die zo groot is. :hihi:
L7hobi_zina
23-08-2004, 15:56
Origineel gepost door Grover
"so what" mensen zijn de mensen die het ergst op hun smoel gaan omdat die zo groot is. :hihi:
:rolleyes:
Nee Hoor Geef Mij Maar Een Marokkaan...Die Vindt Ik Het Beste :D.....Sommige Die Zijn Egt Wauww :Iluvu:....
Origineel gepost door ZooFree
boeie van mijn part loop je te krikken met een jood...ik bedoel besneden is besne
den :D
besneden is besneden?????? Dus??
Ik ken een jongen die besneden is.. maar wil niet zeggen dat het een moslim is!?
meryem_casaouia
23-08-2004, 17:15
dat begrijp ik nou ook niet
een marokkaanse jongen mag wel een nederlandse vriendin hebben
maar waarom wordt er dan bij een vrouw moeilijk over gedaan
pffff
echt erg is dat
sneakynawal
23-08-2004, 17:16
Origineel gepost door Chyhaan
Niet marokkaanse jongens zijn ook leuk knap en aardig en lief.
Ik begrijp niet waarom daar zo moeilijk over gedaan wordt.
Die zijn niet halal :D
sneakynawal
23-08-2004, 17:17
Origineel gepost door hayete
Nee Hoor Geef Mij Maar Een Marokkaan...Die Vindt Ik Het Beste :D.....Sommige Die Zijn Egt Wauww :Iluvu:....
Me too :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.