Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongeren...

Pagina's : [1] 2

ELMOGHTARY
23-08-2004, 14:46

Waarom zijn ze zo kinderachtig? :zwaai: Peace to my friends and love for my mama :zwaai:

Minaatjuh
23-08-2004, 14:48
omdat het marokkanen zijn..

DaNGeRouZLy
Origineel gepost door Minaatjuh omdat het marokkanen zijn.. ja daarom denk ik

nesrine18
:moe: geen idee...geen ervaring!

Azzzizzz
23-08-2004, 15:17

interessant, ga het hen vragen of je bent er zelf een en je kunt de vraag in de spiegel kijkend vragen of je bent ouder en je hebt kinderen, dan kun je een van hen in de ogen kijken en de vraag stellen. maar in ieder geval bespaar mij in ieder geval zo een nutteloze topic.

L7hobi_zina
23-08-2004, 15:39
Origineel gepost door Azzzizzz interessant, ga het hen vragen of je bent er zelf een en je kunt de vraag in de spiegel kijkend vragen of je bent ouder en je hebt kinderen, dan kun je een van hen in de ogen kijken en de vraag stellen. maar in ieder geval bespaar mij in ieder geval zo een nutteloze topic. Wie denk jij wel dat je bent met je idiote reacties? Jij bent 1 van de irritante leden hier op deze site..! En zou je aub ons zo'n idiote reactie besparen.., want ze slaan helemaal nergens op! Als je ergens een reactie op wilt geven doe het dan goed.. en niet doen alsof je wat ben en stoer doen! Thallah..

Psychologe
23-08-2004, 15:52
Origineel gepost door L7hobi_zina Wie denk jij wel dat je bent met je idiote reacties? Jij bent 1 van de irritante leden hier op deze site..! En zou je aub ons zo'n idiote reactie besparen.., want ze slaan helemaal nergens op! Als je ergens een reactie op wilt geven doe het dan goed.. en niet doen alsof je wat ben en stoer doen! Thallah.. Is een mening geven tegenwoordig een misdaad??? Begrijp er niets van....

L7hobi_zina
23-08-2004, 15:55
Origineel gepost door Psychologe Is een mening geven tegenwoordig een misdaad??? Begrijp er niets van.... Dat is dan wel de zoveelste domme reactie/mening (zoals jij het wuil noemen) die hij geeft! Ik begin er een beetje ziek van te worden! En is het een misdaad als ik daar wat van zeg>? Nee.. Dacht het al..!

L7hobi_zina
23-08-2004, 15:57
Origineel gepost door ZooFree hobi zina...doe niet zo provecerend.....mensen mogen hun mening toch kwijt of niet? :S JEzus.. Ik mag mijn mening ook kwijt toch? :)

Psychologe
23-08-2004, 15:59
Waarom span je je zo snel in? Zo krijg je binnen de kortste tijden een burn-out.... Het is maar een soort van "chat".....dit moet je niet serieus nemen!! Als hij idiote reacties geeft dan lach je erom of trek je je er niets van aan. Er ziek van worden en dergelijke kost alleen jou gezondheid. Hij ligt er vast niet wakker van. Nee natuurlijk mag je wel reageren en is dat geen misdaad. Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik vroeg je alleen wat.... Voel je niet zo snel aangevallen!!!!

L7hobi_zina
23-08-2004, 16:01
Origineel gepost door Psychologe Waarom span je je zo snel in? Zo krijg je binnen de kortste tijden een burn-out.... Het is maar een soort van "chat".....dit moet je niet serieus nemen!! Als hij idiote reacties geeft dan lach je erom of trek je je er niets van aan. Er ziek van worden en dergelijke kost alleen jou gezondheid. Hij ligt er vast niet wakker van. Nee natuurlijk mag je wel reageren en is dat geen misdaad. Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik vroeg je alleen wat.... Voel je niet zo snel aangevallen!!!! :D haha wajooow..! Lieverd.. Luister.. Hij maakt me ook boos met zijn onzin..! Wist niet dat mensen dit zo serieus zouden opvatten.. :hihi: Maar goed.., Mohiem.. Ik hou er mee op.. Jullie krijgen je zin..! Thallah.. :zwaai: [/i]

Azzzizzz
23-08-2004, 16:22
Origineel gepost door L7hobi_zina Wie denk jij wel dat je bent met je idiote reacties? Jij bent 1 van de irritante leden hier op deze site..! En zou je aub ons zo'n idiote reactie besparen.., want ze slaan helemaal nergens op! Als je ergens een reactie op wilt geven doe het dan goed.. en niet doen alsof je wat ben en stoer doen! Thallah.. ik kwam, las en lachte je uit. als je ouder bent, zul je me begrijpen.. ooh, ik bedoel als je wijzer bent.

ELMOGHTARY
23-08-2004, 21:37
interessant, ga het hen vragen of je bent er zelf een en je kunt de vraag in de spiegel kijkend vragen of je bent ouder en je hebt kinderen, dan kun je een van hen in de ogen kijken en de vraag stellen. maar in ieder geval bespaar mij in ieder geval zo een nutteloze topic. Of en of, ga Nederlands leren.....en bespaar me je verdere frustraties, zoals ik ergens eerder vermeld heb. Deze topic refereert naar jou en kijk eens wat ik krijg: Je vraagt en je zult krijgen.... ik kwam, las en lachte je uit. als je ouder bent, zul je me begrijpen.. ooh, ik bedoel als je wijzer bent. Kom met iets origineels.......niemand begrijpt je, je leeft in een eigen wereldje..vol onzin. Voor jou een tekst met jouw gedachtengang- gedachtengang van de psyche: Wrang, ontaard terwijl je in de leegte staart. Bang, gespaard van de herinnering die je bewaart in het centrum van je hart. Waar je hele leven om draait. Verward, leven ongekend hard. Terwijl je om je heen maait met de onbekende bekende emoties. Tranen opwellen. De onmacht is te machtig, je kunt niets vertellen. De pracht van het leven is verdwenen. Beven, je weet dat ze komen en je weet dat ze het menen. Afgelopen met de onverklaarbare dromen die overdag verschijnen. Witte pakken, sterke handen. Alles wordt zwart......... Peace to my friends and love for my mama

Souhayb
23-08-2004, 22:03
Origineel gepost door ELMOGHTARY Of en of, ga Nederlands leren.....en bespaar me je verdere frustraties, zoals ik ergens eerder vermeld heb. Deze topic refereert naar jou en kijk eens wat ik krijg: Je vraagt en je zult krijgen.... Kom met iets origineels.......niemand begrijpt je, je leeft in een eigen wereldje..vol onzin. Voor jou een tekst met jouw gedachtengang- gedachtengang van de psyche: Wrang, ontaard terwijl je in de leegte staart. Bang, gespaard van de herinnering die je bewaart in het centrum van je hart. Waar je hele leven om draait. Verward, leven ongekend hard. Terwijl je om je heen maait met de onbekende bekende emoties. Tranen opwellen. De onmacht is te machtig, je kunt niets vertellen. De pracht van het leven is verdwenen. Beven, je weet dat ze komen en je weet dat ze het menen. Afgelopen met de onverklaarbare dromen die overdag verschijnen. Witte pakken, sterke handen. Alles wordt zwart......... Peace to my friends and love for my mama over "kom met iets origineels" gesproken. Waar kopieer je die gedichten vandaan?

ELMOGHTARY
23-08-2004, 22:45

Dit is geen gedicht, maar meer een rap....kennelijk heb je er ook niet zoveel verstand van... Peace!!

Pagina's : [1] 2