Bekijk originele versie : Zou je voor je aanstaande naar een ander land verhuizen??
moslimaaa_19
23-08-2004, 14:36
Salaam ou alaikom,
Zou jij het ervoor over hebben om naar een ander land te verhuizen omdat je man daar woont? Dus alles opgeven wat je hier hebt opgebouwd en een nieuw leven beginnen...
romaissaatje
23-08-2004, 15:06
ja je zal wel moeten...als jullie met elkaar willen trouwen dan moet je toch een keuze maken...
seniorita1988
23-08-2004, 15:41
Origineel gepost door moslimaaa_19
Salaam ou alaikom,
Zou jij het ervoor over hebben om naar een ander land te verhuizen omdat je man daar woont? Dus alles opgeven wat je hier hebt opgebouwd en een nieuw leven beginnen...
ahhaha hij komt hier nie ik daar!
Dat lijkt me echt moeilijk!!
IK HEB ZO EEN STAP GEMAAKT HET WAS MOEILIJK MAAR ALS JE DE WARE VINDT KAN JE NIET WEIGEREN ZOLANG JE MAAR GELUKKIG KAN WORDEN!
moslimaaa_19
23-08-2004, 22:27
Origineel gepost door Shayla
IK HEB ZO EEN STAP GEMAAKT HET WAS MOEILIJK MAAR ALS JE DE WARE VINDT KAN JE NIET WEIGEREN ZOLANG JE MAAR GELUKKIG KAN WORDEN!
Dat is het belangrijkste..
madame_hind
24-08-2004, 14:39
mijn man denkt eraan om naar Londen te gaan wonen. We kennen daar iemand die ons beiden een goeie job kan geven.
De beslissing is aan mij
Ik weet het nog niet:
of ik kies voor een goeie job maar weg van mijn familie
of ik kies om bij mijn familie te blijven maar hier heb ik geen werk en hij maar af en toe.
:(
FAITHLESS
24-08-2004, 14:45
Origineel gepost door moslimaaa_19
Salaam ou alaikom,
Ja Ik zou als man morgen al vertrekken als ik in die positie zou zitten .
Ben Nederland toch spuugzat , dat zou goed uitkomen.
Een nieuw leven kan voor beiden een verfrissing zijn in hun leven.
moslimaaa_19
24-08-2004, 15:32
Origineel gepost door madame_hind
mijn man denkt eraan om naar Londen te gaan wonen. We kennen daar iemand die ons beiden een goeie job kan geven.
De beslissing is aan mij
Ik weet het nog niet:
of ik kies voor een goeie job maar weg van mijn familie
of ik kies om bij mijn familie te blijven maar hier heb ik geen werk en hij maar af en toe.
:(
Het is wel een moeilijke beslissing maar als je daar van je levensonderhoud zeker bent is dat dan niet beter?
Diamantje01
24-08-2004, 18:10
Ik zou het wel doen!Het staat me eigenlijk al te wachten over enkele maandjes!Het zal wel moeilijk zijn in het begin maar het zal wel allemaal goed komen zoals mijn aanstaande steeds zegt!
Morrocan_Rose
26-08-2004, 14:48
Als we een dak boven ons hoofd hebben en levensonderhoud...waarom niet?!!! Het liefst wel een land met veel zon en weinig regen :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.