Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje

miss_rif21
23-08-2004, 14:24

ik en me man zijn nou een tijdje bezig om zwanger te worden maar lukt niet zo! en ik neem ook tempratuur om te weten waneer ik de ovulatie heb! en nu na mijn ovulatie is mijn tempratuur gedaalt en ik heb ook een gevoelige borsten dan normaal! kan ik nu weten of ik zwanger ben of is het pas als ik een tijdje echt overtijd ben? :( alvast bedankt voor de sereuse reakties

misstomatisch
23-08-2004, 15:32
Ik heb nog geen ervaring met zwanger zijn/worden. Maar er staan meer topics over zwanger worden. Ik zou zeggen lees die. Ik leer er ook veel van. Trouwens, je kunt inderdaad weten dat je zwanger bent doordat je over tijd bent. En volgens mij is misselijkheid en duizeligheid ook een duidelijk teken. Groetjes miss :zwaai:

miss_rif21
23-08-2004, 15:46
thanks meid

boeja
23-08-2004, 16:22
Origineel gepost door miss_rif21 ik en me man zijn nou een tijdje bezig om zwanger te worden maar lukt niet zo! en ik neem ook tempratuur om te weten waneer ik de ovulatie heb! en nu na mijn ovulatie is mijn tempratuur gedaalt en ik heb ook een gevoelige borsten dan normaal! kan ik nu weten of ik zwanger ben of is het pas als ik een tijdje echt overtijd ben? :( alvast bedankt voor de sereuse reakties Meid ik denk dat je zwanger bent.

anwar778
23-08-2004, 16:29

Doe een test, die zijn heel precies die kunnen het al weten als jezelfs een paar dagen zwanger bent!

babybruidje
23-08-2004, 17:37
na 1 dag overtijd kan je weten of je zwanger bent p.s ik wens je veel sterke insha Allah

tangawia1984
23-08-2004, 20:01
Hoi dames, ik wil graag wat meer info over temperatuur meten voor de ovulatie. Dat heb ik nog niet eerder gehoord. het enige wat ik weet is dat je 1e en 2e week na je menstruatie het vruchtbaarst bent. Maar als er een nog preciezere manier is om te weten wanneer je het vruchtbaarst bent wil ik het graag weten. Ik hoop wat meer info te krijgen over temperatuur en ovulatie. Alvast bedankt.

tangawia1984
24-08-2004, 18:39
Niemand??????????????

Nisrine027
24-08-2004, 19:07
Origineel gepost door tangawia1984 Hoi dames, ik wil graag wat meer info over temperatuur meten voor de ovulatie. Dat heb ik nog niet eerder gehoord. het enige wat ik weet is dat je 1e en 2e week na je menstruatie het vruchtbaarst bent. Maar als er een nog preciezere manier is om te weten wanneer je het vruchtbaarst bent wil ik het graag weten. Ik hoop wat meer info te krijgen over temperatuur en ovulatie. Alvast bedankt. Hallo meid ik kan je er wel wat over vertellen! Je moet vanaf je eerste dag van je menstruatie temperaturen en blijven termeraturen tot je weer gaat menstrueren, en rond je eisprong dat is ongeveer tussen dag 12 en 15 ( in mijn geval is het de 18 dus het is niet bij iedereen hetzelde) dan gaat je teperatuur stijgen met 0,3 of 0,5 graden ongeveer dan betekent het dat je eisprong eraan komt ( ongeveer 24 uur later) en die dag dat je temperatuur stijgt moet je gaan vrijen en de dag er na en de dag erna ook. Maar het beste is gewoon meteen na je menstruatie te gaan vrijen met je man, liefst elke dag anders om de dag en dat zo aan houden tot een met dag 20 ongeveer! Als je teperatuur omhoog blijft na de eisprong en het blijft zo aanhouden tot je bijna moet gaan menstueren dan kan het zo zijn dat je zwanger bent!!!! Als je een paar maanden achter elkaar temperatuurt en dit bijhoud op een temperatuur schema (kun je van het internet downloaden) dan kun je zien wanneer je eisprong ongeveer elke maand zal komen!!! Success meiden! Ik hoop dat we allemaal binnekort mogen zeggen dat ze zwanger zijn! Meiden ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!

Souraida
25-08-2004, 13:14
Origineel gepost door miss_rif21 ik en me man zijn nou een tijdje bezig om zwanger te worden maar lukt niet zo! en ik neem ook tempratuur om te weten waneer ik de ovulatie heb! en nu na mijn ovulatie is mijn tempratuur gedaalt en ik heb ook een gevoelige borsten dan normaal! kan ik nu weten of ik zwanger ben of is het pas als ik een tijdje echt overtijd ben? :( alvast bedankt voor de sereuse reakties Je kan het beste wachten tot je aan paar dagen overtijd bent. Want echt verschijnselen heb je in het begin niet echt. Ik was zes weken zwanger toen ik echt misselijk werd enzo. ( ben nog steeds misselijk maar goed) Ik heb zo vaak testen te vroeg gedaan en werd ik kort daarna ongesteld. Is echt zonde van je geld. Dus wacht gewoon tot je ongeveer 5 dagen overtijd bent en ga je dan testen. Ik wens je veel succes!

OemAbdoellah
25-08-2004, 13:47
Assalaamoe alaikoem Beste zuster, op de site www.babybrabbel.org staat ook veel info over zwangerschap.. etc.. Wasalaam alaikoem

HoneyBee
27-08-2004, 09:28
Origineel gepost door miss_rif21 ik en me man zijn nou een tijdje bezig om zwanger te worden maar lukt niet zo! en ik neem ook tempratuur om te weten waneer ik de ovulatie heb! en nu na mijn ovulatie is mijn tempratuur gedaalt en ik heb ook een gevoelige borsten dan normaal! kan ik nu weten of ik zwanger ben of is het pas als ik een tijdje echt overtijd ben? :( alvast bedankt voor de sereuse reakties Hey meid, Hoe lang ben je nu al bezig als ik vragen mag?