Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje

miss_rif21
23-08-2004, 14:24

ik en me man zijn nou een tijdje bezig om zwanger te worden maar lukt niet zo! en ik neem ook tempratuur om te weten waneer ik de ovulatie heb! en nu na mijn ovulatie is mijn tempratuur gedaalt en ik heb ook een gevoelige borsten dan normaal! kan ik nu weten of ik zwanger ben of is het pas als ik een tijdje echt overtijd ben? :( alvast bedankt voor de sereuse reakties

misstomatisch
23-08-2004, 15:32
Ik heb nog geen ervaring met zwanger zijn/worden. Maar er staan meer topics over zwanger worden. Ik zou zeggen lees die. Ik leer er ook veel van. Trouwens, je kunt inderdaad weten dat je zwanger bent doordat je over tijd bent. En volgens mij is misselijkheid en duizeligheid ook een duidelijk teken. Groetjes miss :zwaai:

miss_rif21
23-08-2004, 15:46
thanks meid

boeja
23-08-2004, 16:22
Origineel gepost door miss_rif21 ik en me man zijn nou een tijdje bezig om zwanger te worden maar lukt niet zo! en ik neem ook tempratuur om te weten waneer ik de ovulatie heb! en nu na mijn ovulatie is mijn tempratuur gedaalt en ik heb ook een gevoelige borsten dan normaal! kan ik nu weten of ik zwanger ben of is het pas als ik een tijdje echt overtijd ben? :( alvast bedankt voor de sereuse reakties Meid ik denk dat je zwanger bent.

anwar778
23-08-2004, 16:29

Doe een test, die zijn heel precies die kunnen het al weten als jezelfs een paar dagen zwanger bent!

babybruidje
23-08-2004, 17:37
na 1 dag overtijd kan je weten of je zwanger bent p.s ik wens je veel sterke insha Allah

tangawia1984
23-08-2004, 20:01