Bekijk originele versie : Wat Heb Jij Gedaan???????
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:20
HEY IEDEREEEEEEEEN......
WIE HEEFT ER WEL EENS EEN DATE GEHAD DAT ABSOLUUT NIET WAS WAT JE HAD VERWACHT.. EN WAT HEB JE TOEN GEDAAN......?????
IK BEDOEL DAARMEE HIJ/ZEI WAS SUPER LELIJK OF ZO... HET MAAKT NIET UIT WAT......
LIEFS TANGAWIA
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:34
hey,
ja ik ook.. ik heb dat ook nooit meegmaakt, vandaar dat ik nieuwsgierig ben.. hahaha
liefs tangawia
WALLAH HAD IK OOK GEDAAN
ALS HIJ MIJ ZOU TEGENVALLEN DAN WAS IK OOK WEGGEGAAN
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:38
Origineel gepost door najlae
WALLAH HAD IK OOK GEDAAN
ALS HIJ MIJ ZOU TEGENVALLEN DAN WAS IK OOK WEGGEGAAN
hahahahah ja man dat had ik zeker weten ook gedaan ja... ik zou niet eens de moeite nemen om hoi te zeggen of zo...
liefs tangawia
Blinddates zijn gevaarlijk, daar doe ik niet aan mee. Date liever een persoon die ik al ken en een bepaald gevoel voor heb, die ik als een potential boyfriend zie.
chicamaroquia
16-12-2002, 12:38
heb het zelf nooit meegemaakt, maar een vriend van mij wel! hij had afgesproken met een meisje die hij via internet had leren kennen. nachten hadden ze met elkaar gebeld, het was perfect! na vijf maanden besloten ze af te spreken! komt ie op het station, had ze een bontjas met koeieprint aan!!!!!!!! hij meteen de trein naar Utrecht terug gepakt!!!!! vind het wel stom van hem, het innerlijk was toch goed?
maar ja...
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:39
Origineel gepost door ITHRANE
Maar wat denk je dat je zou doen, als je zelf in die situatie zit????? :hihi:
in welke situatie... had ik al hoi gezegd en ik wou weggaan heo zou ik dat doen??? of iets anders.. WELKE...?????.......
JIJ STELD EFFE EEN SITUATIE VOOR EN IK ZEG WAT IK DAN GA DOEN WAGA..
LIEFS TANGAWIA
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:41
Origineel gepost door chica*******a
heb het zelf nooit meegemaakt, maar een vriend van mij wel! hij had afgesproken met een meisje die hij via internet had leren kennen. nachten hadden ze met elkaar gebeld, het was perfect! na vijf maanden besloten ze af te spreken! komt ie op het station, had ze een bontjas met koeieprint aan!!!!!!!! hij meteen de trein naar Utrecht terug gepakt!!!!! vind het wel stom van hem, het innerlijk was toch goed?
maar ja...
AJ DAT KLOPT DAT INNERLIJK ALLEEN MAAR TELT.. maar dat betekend niet dat zijn/haar kleding lelijk moet zijn.. daar knap ik al vanaf als een jongen niet goed gekleed is... dus dan ga ik echt meteen weg...
liefs tangawia
DintelOx
16-12-2002, 12:42
en als hij nou een super lekkere gozer is en JIJ hem tegenvalt?
dat zou balen zijn he
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:45
Origineel gepost door DintelOx
dat zou balen zijn he
nou ja zehma ballen.... alleen als ik verliefd op de persoon ben.. maar zo niet, dan zou ik het niet erg vinden..
liefs tangawia
DintelOx
16-12-2002, 12:46
hahaha thats what you think
DEUGNIET
16-12-2002, 12:48
dat zou balen zijn he
:giechel:
zo zijn zij.
lelijk zeggen ze nee.
knap zeggen ze ja.
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:49
hahaha thats what you think
YEH THAT'S WAT I THINK YEHHHH... HET ZAL WEL BALLEN ZIJN MAAR JA..ZEHMA ALSOF JE DAAT SLAPELOZEN NACHTEN VAN KRIJGT...HAHAHA
LIEFS TANGAWIA
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:50
Origineel gepost door Mal-Moh
Maar jij bent ook Perfect en ook nog eens Tangawia ;)
JA KIJK EENS AAN HE.. MAAR WAT BEDOEL JE DAAAR PRECIES MEE, ALS IK VRAGEN MAG..
DAT ZOU IK WEL HEEL GRAAG WILLEN WETEN HAHAHA
LIEFS TANGAWIA
PerfectTangawia
16-12-2002, 12:51
Origineel gepost door DEUGNIET
:giechel:
zo zijn zij.
lelijk zeggen ze nee.
knap zeggen ze ja.
o ja en hoe zijn jullie mannen dan.. jij zou toch ook niet ja zeggen tegen een lelijke meid.. TOCH... HAHAHA
liefs tangawia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.