Bekijk originele versie : creme fair and lovely
marocina
23-08-2004, 12:19
helpt fair and lovely nou echt word je daar nou echt wat lichter van of niet wie heeft ervaring met deze creme please tell me je kan me ook pmen
Alvast bedankt zusters voor de moeite!
PowerQueen
23-08-2004, 12:52
Zelf gebruik ik het niet, maar bij mijn zus helpt het tegen puistjes.
Hoi,
Ik zou ook erg graag wat reacties willen, ik heb Fair en Lovely zelf wel in mijn kast liggen, maar ik twijfel of ik eraan moet beginnen....
Wel doen of niet??
Groetjes,
Sara
shakirabouss
23-08-2004, 13:49
NOU ALS JEE N GEVOELIGE HUID HEBT BEGIN ER DAN NIAT AAN WANT JE KRIJGT EEN VERBRANDE HUIS LAYSTER
Nou, zo'n gevoelige huid heb ik gelukkig niet...(en dat is maar goed ook, want als je kijkt wat ik er de afgelopen jaren allemaal op gesmeerd heb.....)))
meryem_casaouia
23-08-2004, 17:29
ik gebruik hetttt:)
en het helpt echt
Meryem_casaouia,
Zou je mij misschien wat meer info kunnen geven? Hoe lang gebruik jij het al? Zorgt de creme voor bepaalde bijwerkingen? Welk resultaat zie je? En na welke termijn zag je dit resultaat?
Alvast bedankt!!!!
Gr., Sara
BintElmagreb
24-08-2004, 10:58
Ik had het een jaar of 2 geleden gebruikt. Vooral als ik naar buiten ging om mijn huid te beschermen tegen de zon.
Je huid werd dan wel witter/ lichter als je het pas erop smeert. Aan het eind van de dag was er niet veel meer over. :S
Ik had er destijds geen huidtslag door gekregen ofso. Alhamdoulilah en dat nog wel terwijl ik een zeeeeeeer gevoelige en droge huid heb.
Wassalam.
Hoi Bint el Maghreb,
Werd je huid er ook lichter van (dus niet alleen als je het pas erop smeert)? Kreeg je er een schoner gezicht van?
x_sweety_x
27-08-2004, 00:06
Origineel gepost door Ghair
waar kan ik deze creme krijgen in Nederland ik weet alleen dat mn nichten het in Marokko gebruiken om aan de man te komen
in marokko willen ze allemaal blanker worden, en wij willen juist bruin zijn :rolleyes:
BintElmagreb
27-08-2004, 15:35
Origineel gepost door Ghair
waar kan ik deze creme krijgen in Nederland ik weet alleen dat mn nichten het in Marokko gebruiken om aan de man te komen
:maf:
BintElmagreb
27-08-2004, 15:38
Origineel gepost door Sara_xx
Hoi Bint el Maghreb,
Werd je huid er ook lichter van (dus niet alleen als je het pas erop smeert)? Kreeg je er een schoner gezicht van?
Niet dat ik me herinner. Mijn gezicht is zoiezo niet gemengd of vies ofso...... Was je gezicht in de avond goed en wil je echt resultaat zien, moet je het min 1 maand dagelijks gebruiken!
BintElmagreb
27-08-2004, 23:20
Beverwijk.... Standaard.
Verder weet ik niet precies... Misschien Den Haag... I don't know!
Glimlachje
28-08-2004, 14:53
Ik kreeg huiduitslag.... In DenHaag kun je het idd kopen.Ook bij surinaamse winkels... ;)
Ik zou het 1st even testen als ik jou was, i.p.v smeren op je hele gezicht. ;)
deze creme is slecht en Shirley helemaal dat is verboden om te verkopen in nl het zal mij niet verbazen dat er ook op deze creme in NL
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.