Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Noord-Korea: Bush erger dan Hitler

Pagina's : [1] 2 3

KARIM_FADIL
23-08-2004, 10:03

Het Noord-Koreaanse bewind heeft gisteren hard uitgehaald naar zijn aartsvijand, de Verenigde Staten. De regering in Pyongyang noemde in een verklaring de Amerikaanse president Bush een "tirannieke politieke imbeciel die Adolf Hitler in zijn schaduw stelt". Deze verklaring kwam tegelijk met een afzegging voor overleg over het nucleaire programma van Noord-Korea. Er zouden in september weer onderhandelingen beginnen over het stopzetten van het nucleaire programma van het geïsoleerde communistische land. Over de bedoelingen verschillen de landen van mening. Noord-Korea beweert dat het programma voor vreedzame doeleinden gebruikt wordt, maar de VS vrezen dat er heimelijk kernwapens geproduceerd worden. Afgelopen week noemde president Bush de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Il nog een tiran. Ook wilde Bush China, Zuid-Korea, Rusland en Japan bij het overleg betrekken omdat hij meende dat de VS in zijn eentje Noord-Korea niet overstag kon laten gaan. Mogelijk hebben deze uitspraken geleid tot de annulering van de aanstondse gesprekken. Wat denkt Bush nou..ik ga maar iedereen aanpakken die ik wil! :rolleyes:

moslim4ever
23-08-2004, 10:26
Origineel gepost door KARIM_FADIL Het Noord-Koreaanse bewind heeft gisteren hard uitgehaald naar zijn aartsvijand, de Verenigde Staten. De regering in Pyongyang noemde in een verklaring de Amerikaanse president Bush een "tirannieke politieke imbeciel die Adolf Hitler in zijn schaduw stelt". Deze verklaring kwam tegelijk met een afzegging voor overleg over het nucleaire programma van Noord-Korea. Er zouden in september weer onderhandelingen beginnen over het stopzetten van het nucleaire programma van het geïsoleerde communistische land. Over de bedoelingen verschillen de landen van mening. Noord-Korea beweert dat het programma voor vreedzame doeleinden gebruikt wordt, maar de VS vrezen dat er heimelijk kernwapens geproduceerd worden. Afgelopen week noemde president Bush de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Il nog een tiran. Ook wilde Bush China, Zuid-Korea, Rusland en Japan bij het overleg betrekken omdat hij meende dat de VS in zijn eentje Noord-Korea niet overstag kon laten gaan. Mogelijk hebben deze uitspraken geleid tot de annulering van de aanstondse gesprekken. Wat denkt Bush nou..ik ga maar iedereen aanpakken die ik wil! :rolleyes: Jah toch zogenaamd hij heeft macht over de wereld :giechel: Noord korea maakt amerika af ouwe met die wapens van hun! Zij zijn de enige die tegen amerika alles durfen respect

Perez
23-08-2004, 10:34
Waaaaaaaaat?????????????? Respect voor Noord Korea???? Weet je wel waarover je praat? Lees eerst maar eens het boek 'Zij mochten de hemel niet zien', in het engels heet dit boek 'tailless animals'

Perez
23-08-2004, 10:42
Hieronder een link naar een eerdere topic waar je ook nog info kan vinden over dit 'dappere' landje. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=329100&highlight=NoordKorea Wat denk je trouwens dat ze in Noord-Korea met moslims zouden doen?

Peej
23-08-2004, 10:49

Origineel gepost door moslim4ever Jah toch zogenaamd hij heeft macht over de wereld :giechel: Noord korea maakt amerika af ouwe met die wapens van hun! Zij zijn de enige die tegen amerika alles durfen respect Respect voor een land waarvan de leiders hun eigen volk uithongeren omdat ze het geld liever uitgeven aan wapens en militairen dan aan hun volk? Ik ben van mening dat Bush met zijn poten van Noord-Korea en andere landen af moet blijven. Maar respect voor Noord-Korea. Dat is te gek voor woorden.

Peej
23-08-2004, 10:50
Origineel gepost door KARIM_FADIL Het Noord-Koreaanse bewind heeft gisteren hard uitgehaald naar zijn aartsvijand, de Verenigde Staten. De regering in Pyongyang noemde in een verklaring de Amerikaanse president Bush een "tirannieke politieke imbeciel die Adolf Hitler in zijn schaduw stelt". Deze verklaring kwam tegelijk met een afzegging voor overleg over het nucleaire programma van Noord-Korea. Er zouden in september weer onderhandelingen beginnen over het stopzetten van het nucleaire programma van het geïsoleerde communistische land. Over de bedoelingen verschillen de landen van mening. Noord-Korea beweert dat het programma voor vreedzame doeleinden gebruikt wordt, maar de VS vrezen dat er heimelijk kernwapens geproduceerd worden. Afgelopen week noemde president Bush de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Il nog een tiran. Ook wilde Bush China, Zuid-Korea, Rusland en Japan bij het overleg betrekken omdat hij meende dat de VS in zijn eentje Noord-Korea niet overstag kon laten gaan. Mogelijk hebben deze uitspraken geleid tot de annulering van de aanstondse gesprekken. Wat denkt Bush nou ..ik ga maar iedereen aanpakken die ik wil! :rolleyes: Bush denkt niet. Daar is hij veel te dom voor. Bush is alleen maar een stromannetje van de Amerikaanse neo-conservatieven.

babyvanbelisma
23-08-2004, 10:53
Twee kwaden, maar Bush moet gewoon eens naar zijn binnenlandse problemen gaan kijken, in plaats van elke eerste van de maand met een blinddoek ezeltje prik te doen op de wereldkaart. Welk land doen we deze maand? Globalisering heeft bij hem een heel andere betekenis.....

matahari
23-08-2004, 11:14
Origineel gepost door Peej Bush denkt niet . Daar is hij veel te dom voor. Bush is alleen maar een stromannetje van de Amerikaanse neo-conservatieven. :hihi: Zelfs dat niet eens....bij fietsen en pretzels eten hoef je ook niet na te denken......zelfs dat doet hij niet normaal.

KARIM_FADIL
23-08-2004, 14:12
Origineel gepost door matahari :hihi: Zelfs dat niet eens....bij fietsen en pretzels eten hoef je ook niet na te denken......zelfs dat doet hij niet normaal. :D

CitriC
23-08-2004, 22:02
Respect voor hun houding jegens Amerika. :)

sweety21
23-08-2004, 22:10
ik heb geen goed woord voor bush over!! maar om hem nou met Hitler te gaan vergelijken gaat wel een beetje ver...

MissBeniSaid
23-08-2004, 22:52
Origineel gepost door KARIM_FADIL Het Noord-Koreaanse bewind heeft gisteren hard uitgehaald naar zijn aartsvijand, de Verenigde Staten. De regering in Pyongyang noemde in een verklaring de Amerikaanse president Bush een "tirannieke politieke imbeciel die Adolf Hitler in zijn schaduw stelt". Deze verklaring kwam tegelijk met een afzegging voor overleg over het nucleaire programma van Noord-Korea. Er zouden in september weer onderhandelingen beginnen over het stopzetten van het nucleaire programma van het geïsoleerde communistische land. Over de bedoelingen verschillen de landen van mening. Noord-Korea beweert dat het programma voor vreedzame doeleinden gebruikt wordt, maar de VS vrezen dat er heimelijk kernwapens geproduceerd worden. Afgelopen week noemde president Bush de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Il nog een tiran. Ook wilde Bush China, Zuid-Korea, Rusland en Japan bij het overleg betrekken omdat hij meende dat de VS in zijn eentje Noord-Korea niet overstag kon laten gaan. Mogelijk hebben deze uitspraken geleid tot de annulering van de aanstondse gesprekken. Wat denkt Bush nou..ik ga maar iedereen aanpakken die ik wil! :rolleyes: wallahila allebei k*tjoden.. :auw:

Perez
24-08-2004, 09:55
Het zijn geen van alle joden, riffia_16. Misschien is k*tmarokkanen een betere benoeming?

Perez
24-08-2004, 10:04
Nee, je bent allemaal verantwoordelijk voor de woorden die je gebruikt. Of je ze nu overneemt of zelf verzint. Dat is gewoon geen excuus. Het was mijn doel om haar te laten zien hoe raar het is om zomaar te pas en te onpas een jood erbij te halen. Bannen mogen ze mij hoor. Degenen die me kennen weten wel hoe ik het bedoel. Ik houd namelijk erg veel van een marokkaan en zijn familie. En heb zelf 2 halve marokaantjes als dochters.

Perez
24-08-2004, 10:38

Origineel gepost door ROCCO23 Wat doe jij als jood zijnde op marok.nl? We moeten joden niet, begrijp je dat niet? Aangenaam kennismaken. Ik ben een k*tnederlander. En jij?

Pagina's : [1] 2 3