Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BruiLoft weLke Styl.....?

DESPERADA
10-03-2002, 22:52

SalaaM aleiKom..... KbeN HieR net nieuW.....Duss ten eeRste..... AangenaaM Kennis te MakeN met alle PriKkers Van YasmIna...... :) En teN TweeDe heB Ik de VoLgende Vraag.....Zijn er NoG menSen die Voor een Islamitische BruiLoft Gaan....??? Duss Niet al dat gepRoNk, CatwaLk, Modeshow van de Bruid, heRrie........FiTna..... Maar het huweLijk BegInnen met een Goed Begin......een banD Die AnaScheeD SpeeLt, ToneeL ter VermaaK Van de gasteN, SuNi BrUiDsjUrK Zoals Die Van Maxima...... :) .......ManNen, en VrouweN gescHeiden....... EnSo..... dat SpReeKt Mij Nu meer aaN...... Wie Nog MeeR.......?? GreeTingzzzz.......... :zwaai: :zwaai:

DESPERADA
10-03-2002, 23:40
SaLaaM leiLa...... :) ZijN ze allemaaL zo gastvRij op yasmiNa als JiJ bent...??.... In dat gevaL Kan Ik hieR Niet LanG BliJven..... deNk aan Al die KoekJes Die Ik VoorGesChoTeld ga krIJgen..... Dat zal Mijn lijn Niet veel goedS Doen..... :) MaaRre ait WayageR..... wat is Dat....?? BiJ Ons is het DeZe Tijd alleeN Maar gemengde BruiLOfteN..... Men is Bang Dat er anders wOrdT geroddelT Dat ze Ouderwets ZijN OfSO.... :( :( ...... Dus Mijn BruiLOft zal InschAllah wel apart Zijn In dat geval..... :zwaai:

mujaahid
11-03-2002, 15:23
Salaam ou alaikoem marhaba Islamistisch is niet ouderwets het is de gemakkelijkste en veiligste manier. Als je samen bent met mannen en vrouwen doorelkaar dan komt van het een het ander en Allah(swt) weet het best. Ook al zeg je er gaat niets gebeuren, toch is satan de derde persoon als er mannen en vrouwen door elkaar lopen op een bruiloft. Allahoe3alm We hebben in de Profeet(vzmh) een geweldig voorbeeld staat in de Koran. Daarnaast proberen we toch zo goed mogelijk naar te leven. Net zoals relaties voor het huwelijk , daar is toch een reden voor dat 't niet mag in Islaam. Waarschijnlijk omdat als je elke keer misschien wel zondes kunt maken. Als je serieus bent dan hoef je toch niet eerst 4,8,?.. maand samen te zijn. Zeg je het in een keer en verloof je en heb je tijd om daarin te zien of alles goed gaat. Je doet niet verkeerd omdat er een derde bij is en het is volgens de Islam.. Dus vindt ik toch wel islamitisch belangerijker als je Allah(swt) vreest. En Allah ta'ala weet het best. Moge Allah(swt) mij vergeven als ik iets verkeerds zei wa salaam

DESPERADA
11-03-2002, 19:55
Origineel gepost door sinjor meid vergeet niet dat je maar 1 keer trouwt en bij een bruiloft hoort sfeer en sfeer krijg je door muziek , chaabi rai reggada enz en wanneer staat een keert de bruiloft centraal en niet of de mannen of vrowuen geascheiden zijn , als dit het belangrijkste punt is op je bruiloft dan ezou ik maar een goed nadenken en persoonlijk vindt ik die gedacjhte zeer oudertwets van je , en ik weet ook liever dat je dat neggafa en band enzovoorts hebt , maar als je trouwt voor iemand anders ( mannen/vrouwen gescheiden ) dan is dat jouw keuze tip SalaaM..... Sinjor zoals Mujahid zeGt......een Islamitische bRuilOft kan ook leuk, gezellig zijn.....EN het hoeFt niet gelIjk ouderwets te ziJn...... je Kan zOveel meeR leuks Doen, en toch Nog hallaaL allemaaL....... Een HuwelIjk die je Ingaat met anasheeD in Plaat van een Rai/chaabi BanD, is geLijk gezegend........ En Dat mannen en Vrouwen gescheiden moeten zitten...is zeker een belangrijk PuNt..... gemIXd BreNgt aLtijd Fitna met zicht mee DaaRom begIn Ik mijn huwelijk Liever met een Goed begin......Op de Islamitische Manier....... En daaR is Niks OuderweTs aaN.....Want de Islam gaat niet mee met de Tijd...en je heBt er geen moderne versie van...... Duss Dan Maar OuderweTs ZiJn in jou OgeN...... Islam is zeker niet het geloof van streNgheid...... Maar Staat eerder Voor licht en Vrede..... :zwaai:

DESPERADA
12-03-2002, 16:35

SiNjOr.....kwas al Van mening dat een islamitische BruIloFt Beter is...Duss Daar heeft MuhajId Niks mee te makeN..... EnNe KbeN Niet desperate.......BuT DesperAtLy In Love WHiT ISlaM..... :) EnNe Mijn Ma staat bekend als WeDDinGPlaNner....Dus eigeNlijk zou ik haar TeleuRStelLen als ik niet voor een traditionele bruilOft Kies...... :( met band, catWaLk, En AlLe slingerS er Omheen En hOeZo gaat het niKs Worden....?? Dat heeFt toch Niks met een bruiLoft te makeN.... BruiLOft is maaR een KleInnnn Onderdeel Van het echte huweLijk..... Enn Ik deNk Juist dat je op deze manier meer kans MaaKt op een geslaagd HuweLijk.....