Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Raad eens wat ik heb gehoord......... ????

LZN
16-12-2002, 09:21

Salaam Aleikoem, In het weekend heb ik fantastisch nieuws gehoord namelijk ; dat Tarik uit coma is ontwaakt :D Ik hoop Insha-Allah dat het ook waar is en dat het stukken beter met hem gaat. En Insha-Allah dat hij gewoon weer bij ons kan zijn op marokko.nl :blauwkus: Moge allah jullie allemaal op het rechte pad leiden Beslama :zwaai:.

masrawy
16-12-2002, 12:41
aii.. master.. maar er lag toch nog iemand in coma??? of loop ik nu `n beetje achter??

mimi3000
16-12-2002, 13:43
yepzz masrawy.....alleen weet ik zelf ook niet meer wie dat was

tonk
16-12-2002, 18:22
Tarik is een geliefd lid van dit forum. Hij postte onder de naam Lelijkerd. Een week of 6 geleden denk ik is hij in coma geraakt bij een auto-ongeluk.

PerfectTangawia
18-12-2002, 12:21

hey, ooh wat leuk zeg.. dat die tarik is bijgekomen.. ook al ken ik hem niet.. ik wens hem veel sterkte en hoop dat hij snel weer terug komt.. liefs tangawia

PerfectTangawia
18-12-2002, 12:46
hey YOU WELCOME HONNY... liefs tangawia

nomedia
20-12-2002, 21:48
Origineel gepost door Lamode Salaam Aleikoem, In het weekend heb ik fantastisch nieuws gehoord namelijk ; dat Tarik uit coma is ontwaakt :D Ik hoop Insha-Allah dat het ook waar is en dat het stukken beter met hem gaat. En Insha-Allah dat hij gewoon weer bij ons kan zijn op marokko.nl :blauwkus: Moge allah jullie allemaal op het rechte pad leiden Beslama :zwaai: Alhamdoelillah