Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er ooit...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

cheba_nassira
22-08-2004, 23:27

Sallaam allemaal :) , mijn vraag is...Wie is er ooit in de nacht, of in zijn slaap gepakt door, op zijn arabiesch 'boetiekeej' op zijn riffies 'boqebes' en op zijn hollands 'de geest' gepakt? dus wie is er ooit gepakt door een geest in de nacht of tijdens het slapen... vertel er even wat over als je wilt :rolleyes: beslamma groetjes van mij :zwaai:

sexywoman
22-08-2004, 23:29
nee ik geloof niet in deze onzin, en wil er eerlijk gezegd ook niet in geloven, anders zou ik nooit meer in slaap komen.........

miss_cuisine
22-08-2004, 23:31
Origineel gepost door cheba_nassira Sallaam allemaal :) , mijn vraag is...Wie is er ooit in de nacht, of in zijn slaap gepakt door, op zijn arabiesch 'boetiekeej' op zijn riffies 'boqebes' en op zijn hollands 'de geest' gepakt? dus wie is er ooit gepakt door een geest in de nacht of tijdens het slapen... vertel er even wat over als je wilt :rolleyes: beslamma groetjes van mij :zwaai: Het is netalsof je keel word dicht geknepen...je kan geen kant op alles is stijf van schrik en pijn... Hij ligt bovenop je en knijpt harder en harder... je wilt het uit schreeuwen, naar je mams/zus/broertje roepen, maar het lukt niet, je denkt op dat moment dat je het niet meer haalt en dood gaat... :( :( Tot dat ''het'' je loslaat... En dan is het net een nachtmerrie die voorbij is... :zwaai:

cheba_nassira
22-08-2004, 23:33
whejo miss_cuisine, zo erg ooh my Allah...Ik heb het nog nooi meegemaakt maar heb er wel over gehoord Sobhanna Allah

sexywoman
22-08-2004, 23:39

Origineel gepost door miss_cuisine Het is netalsof je keel word dicht geknepen...je kan geen kant op alles is stijf van schrik en pijn... Hij ligt bovenop je en knijpt harder en harder... je wilt het uit schreeuwen, naar je mams/zus/broertje roepen, maar het lukt niet, je denkt op dat moment dat je het niet meer haalt en dood gaat... :( :( Tot dat ''het'' je loslaat... En dan is het net een nachtmerrie die voorbij is... :zwaai: misschien was het wel echt een nachtmerrie maar leek het gewoon alsof het echt was.......... waarom komen ze dan niet bij iedereen.........

cheba_nassira
22-08-2004, 23:42
Ik heb gehoord dat als mensen op hun rug slapen dat hij dan kan komen, dus waarschijnlijk slaap jij niet op je rug

miss_cuisine
22-08-2004, 23:42
Origineel gepost door sexywoman misschien was het wel echt een nachtmerrie maar leek het gewoon alsof het echt was.......... waarom komen ze dan niet bij iedereen......... Lieve Meisje... was het maar een nachtmerrie :( :( dat is het zeker niet.... :( :( Maar waarom ze niet bij iedereen komen tja.. dat moet je maar aan hun vragen... :confused: Geesten bestaan nou eenmaal..Allah (swt) heeft ze net zoals de mens geschapen ;) Blijkbaar kiezen ze een willekeurige mens uit die ze kunnen vernederen :(

cheba_nassira
22-08-2004, 23:44
jah ik denk dat je verhaaltje helemaal klopt miss_cuisine;)

LaLa_SoFiA
22-08-2004, 23:55
Wielieee had k dit maar niet gelezen!! Damnz k ga deze nacht niet meer slapen!!!

ik_oke_is
22-08-2004, 23:57
Origineel gepost door sexywoman nee ik geloof niet in deze onzin, en wil er eerlijk gezegd ook niet in geloven, anders zou ik nooit meer in slaap komen......... bestaat echt wel ;)

sexywoman
23-08-2004, 00:13
hou allemaal op ik moet nog kunnen slapen vandaag helemaal alleen in een huis, ik wou dat ik het nooit had gelezen :huil2: ...........

LaLa_SoFiA
23-08-2004, 00:17
Origineel gepost door sexywoman hou allemaal op ik moet nog kunnen slapen vandaag helemaal alleen in een huis, ik wou dat ik het nooit had gelezen :huil2: ........... Ik weet wat je bedoelt, ik wou ook dat k het nooit had gelezen!

cheba_nassira
23-08-2004, 22:10
hahahahha....Ik hoop dat ie InshaAllah niet bij jullie terecht komt...En trouwens hij zal niet bij je aankomen, als je voor het slapen gaan eerst de Do3a uitspreekt beslamma:zwaai:

LaLa_SoFiA
23-08-2004, 23:41
Damnz ben ik weer in deze ellendige topic beland!! Dat word weer een nacht niet slapen. Vannacht was echt erg, ik heb het licht aan moeten laten!! En nog was ik bang! Geen grap.

cheba_nassira
23-08-2004, 23:49

meskiena die lella_sofia, en sorry dat ik erover begon:(gr zal het niet meer doen:) en meneer ZooFree, jeetje wat erg maar dat je haar moest redden, dat geloof ik niet helemaal(grapje)...maar wel erg dapper van je beslamma groetjes moi:zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5