Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de meisjes van deze tijd zijn teveel eisend

Pagina's : [1] 2

new
22-08-2004, 23:09

daarom is het o zo moeilijk om een geschikte partner te vinden en ik denk niet dat ik alleen ben met deze waarheid het huwelijk is meer een show dan een plechtigheid geworden iedereen probeert de andere de loef af te steken iedereen probeert groter mooier beter show te presenteren dan de ander maar wat is belangrijker de verpakking of de inhoud maar ja haram smaakt nu eenmaal voor sommigen spannend en lekker maar is een ééndagsvlieg halal daarentegen smaakt nu eenmaal saai en plat voor sommigen maar is een basis voor jenna incha'allah daarom zeg ik het leven is zeer kort probeer het duurzame te volgen om het eeuwig goed te hebben dat is mijn raad en nu mogen jullie op mij shieten :D

rachidabella
22-08-2004, 23:10
Mooi gezegd :o

Gijs_Rijbewijs
22-08-2004, 23:19
Origineel gepost door new daarom is het o zo moeilijk om een geschikte partner te vinden en ik denk niet dat ik alleen ben met deze waarheid het huwelijk is meer een show dan een plechtigheid geworden iedereen probeert de andere de loef af te steken iedereen probeert groter mooier beter show te presenteren dan de ander maar wat is belangrijker de verpakking of de inhoud maar ja haram smaakt nu eenmaal voor sommigen spannend en lekker maar is een ééndagsvlieg halal daarentegen smaakt nu eenmaal saai en plat voor sommigen maar is een basis voor jenna incha'allah daarom zeg ik het leven is zeer kort probeer het duurzame te volgen om het eeuwig goed te hebben dat is mijn raad en nu mogen jullie op mij shieten :D :auw:

new
22-08-2004, 23:33
Origineel gepost door Gijs_Rijbewijs :auw: weer een dombo :D

miss_cuisine
22-08-2004, 23:35

Origineel gepost door new daarom is het o zo moeilijk om een geschikte partner te vinden en ik denk niet dat ik alleen ben met deze waarheid het huwelijk is meer een show dan een plechtigheid geworden iedereen probeert de andere de loef af te steken iedereen probeert groter mooier beter show te presenteren dan de ander maar wat is belangrijker de verpakking of de inhoud maar ja haram smaakt nu eenmaal voor sommigen spannend en lekker maar is een ééndagsvlieg halal daarentegen smaakt nu eenmaal saai en plat voor sommigen maar is een basis voor jenna incha'allah daarom zeg ik het leven is zeer kort probeer het duurzame te volgen om het eeuwig goed te hebben dat is mijn raad en nu mogen jullie op mij shieten :D :goedzo: You are the bomb!!! :zwaai:

hajda
22-08-2004, 23:38
Origineel gepost door new daarom is het o zo moeilijk om een geschikte partner te vinden en ik denk niet dat ik alleen ben met deze waarheid het huwelijk is meer een show dan een plechtigheid geworden iedereen probeert de andere de loef af te steken iedereen probeert groter mooier beter show te presenteren dan de ander maar wat is belangrijker de verpakking of de inhoud maar ja haram smaakt nu eenmaal voor sommigen spannend en lekker maar is een ééndagsvlieg halal daarentegen smaakt nu eenmaal saai en plat voor sommigen maar is een basis voor jenna incha'allah daarom zeg ik het leven is zeer kort probeer het duurzame te volgen om het eeuwig goed te hebben dat is mijn raad en nu mogen jullie op mij shieten :D mag ik je wat vragen. waar ben je in marokko geboren en hoe oud ben je

DaNGeRouZLy
22-08-2004, 23:55
jij post als een dichter je berichten

hajda
22-08-2004, 23:55
Origineel gepost door Anoniempjeuh wahahahahaah heb ik iets vekeerts gezegd

new
22-08-2004, 23:58
Origineel gepost door hajda mag ik je wat vragen. waar ben je in marokko geboren en hoe oud ben je geen prive vragen pleeez :D maar alle andere vragen zijn welkom ;)

MocrowGirlBella
23-08-2004, 00:04
Origineel gepost door new daarom is het o zo moeilijk om een geschikte partner te vinden en ik denk niet dat ik alleen ben met deze waarheid het huwelijk is meer een show dan een plechtigheid geworden iedereen probeert de andere de loef af te steken iedereen probeert groter mooier beter show te presenteren dan de ander maar wat is belangrijker de verpakking of de inhoud maar ja haram smaakt nu eenmaal voor sommigen spannend en lekker maar is een ééndagsvlieg halal daarentegen smaakt nu eenmaal saai en plat voor sommigen maar is een basis voor jenna incha'allah daarom zeg ik het leven is zeer kort probeer het duurzame te volgen om het eeuwig goed te hebben dat is mijn raad en nu mogen jullie op mij shieten :D :hihi: Mooi gezegd hoor :goedzo: :D

hajda
23-08-2004, 00:05
Origineel gepost door new geen prive vragen pleeez :D maar alle andere vragen zijn welkom ;) jammer en meestal heb je wel gelijk

new
23-08-2004, 00:06
Origineel gepost door hajda jammer en meestal heb je wel gelijk het heeft geen belang wie ik ben maar wel wat ik breng

Miss9
23-08-2004, 00:40
Origineel gepost door new het heeft geen belang wie ik ben maar wel wat ik breng jaaaa die is mooi

miss_adidas
23-08-2004, 14:04
Het is eigenlijk wel oogcontact....

miss_adidas
23-08-2004, 14:18

srry da was voor je andere topic bedoelt:toink:

Pagina's : [1] 2