Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Rabobank richt zich op islam

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Raihana
22-08-2004, 21:40

Dit las ik op Fortuynpolitiek.nl vond het wel een interessante stukje... Uit de Graverdammer:http://www.graverdammer.vrijspraak.org Onderstaande een korte weergave van een reportage welke ik vanavond op AT5 zag. De Rabobank gaat zich in Amsterdam meer op de allochtonen richten. Zo is een filiaal van deze bank aan het Bos en Lommerplein speciaal allochtoon vriendelijk ingericht en worden reeds brochures van de bank in het turks en in het marokkaans uitgegeven. De pinautomaten bij deze bank hebben al de optie om het pin menu in het turks weer te geven. Bovendien is de Rabobank momenteel druk bezig om te onderzoeken of er een mogelijkheid voor islamitisch bankieren bestaat! De turkse medewerker van de bank vertelde in de reportage dat bij deze vorm geen rente mag worden bedongen. Er moet dan ook worden gekeken naar andere mogelijkheden van vergoedingen zoals bijvoorbeeld een bijdrage aan de Turkse gemeenschap... Andere banken (getoond werden de ING en de ABN-AMRO bank) houden de ontwikkeling van de Rabobank nauwlettend in de gaten. En nou maar hopen dat het ook door gaat en dat het een succes word... ;)

Huey
22-08-2004, 21:50
Ik zou er meteen inspringen als bank zijnde. Gewoon geen rente meer uitkeren wat wil een bank nog meer :)

rnaj
22-08-2004, 21:54
Origineel gepost door Huey Ik zou er meteen inspringen als bank zijnde. Gewoon geen rente meer uitkeren wat wil een bank nog meer :) SUKKEL, Moslims mogen ook geen rente betalen, wat denk je waar een bank van leeft :rolleyes:

Erwin
22-08-2004, 21:56
'allochtoon vriendelijk' http://img18.imageshack.us/img18/1811/Kots2.gif

Huey
22-08-2004, 21:57

Origineel gepost door rnaj SUKKEL, Moslims mogen ook geen rente betalen, wat denk je waar een bank van leeft :rolleyes: OW SUKKEL, sorry dat ik dat niet wist SUKKEL. Kun je ook normaal praten SUKKEL? Trouwens geen rente meer uitkeren lijkt me hoe dan ook een goede eerste stap. Beter half Islamitisch dan helemaal niet Islamitisch. Of niet SUKKEL? :)

rnaj
22-08-2004, 22:04
Origineel gepost door achmad half islamitisch??? :confused: is dat nieuw? maar ai, dat is geen sukkel, dat is flikke.r ja :D Dat wist Huey waarschijnlijk ook nog niet :eek:

rnaj
22-08-2004, 22:08
Maar ook nog ff on-topic, het verbasst me niets dat de rabobank dit gaat doen. Als ik een bank was zou ik mijn producten ook afstemmen op de doelgroep, dat doet de rabobank al jaren voor de boeren. Eigenlijk zijn ze er behoorlijk laat mee, maar misschien heeft Pim ze wakker geschud. Auw zijn het er zoveel, dan moeten we daar maar gauw een paar produkten voor ontwikkelen.

Huey
22-08-2004, 22:09
Origineel gepost door rnaj Dat wist Huey waarschijnlijk ook nog niet :eek: Ik wist het wel, maar mijn pappie en mammie hebben me meegegeven iemand niet uit te schelden omdat hij een andere geaardheid heeft als ik. Maar als je het lekker vind: "Vuile Fl1kker STFU scheld me niet uit gore HOMO" :zwaai:

rnaj
22-08-2004, 22:14
Origineel gepost door achmad de boer vertrekt en de allochtoon komt binnen, tijden veranderen nietwaar? maar gek dat de gemeente hun info in het turks en marokkaans kwijt wilt en de rabo er juist mee beginnen wilt :confused: Tja, dat is nu weer een negatief puntje wat we van Pim hebben meegekregen, de politiek moest zo nodig actie ondernemen, ook de gemeentes :( En je moest eens weten hoeveel mensen in mijn omgeving het er mee eens zijn geweest :kwaad:

Deliana
22-08-2004, 22:14
Origineel gepost door Huey Ik wist het wel, maar mijn pappie en mammie hebben me meegegeven iemand niet uit te schelden omdat hij een andere geaardheid heeft als ik. Maar als je het lekker vind: "Vuile Fl1kker STFU scheld me niet uit gore HOMO" :zwaai: Volg in de toekomst maar gewoon het advies van je ouders op. Dat bankieren, hoe willen ze dat gaan doen, renteloos sparen, en renteloos lenen? Ben benieuwd. Pin automaten en brochures in de Marokkaanse en Turkse taal, dat vind ik dan weer minder.

Deliana
22-08-2004, 22:17
Origineel gepost door amitaf84 Daarnaast zal de Rabo-bank zorgen voor cursussen Nederlands en internet- cursussen, zodat deze groep ook kan internet bankieren.. Grootse plannen voor ons; "allochtonen".. Dus daar waar de overheid ophoud met "pamperen", neemt het bedrijfsleven dit over. Kan alleen maar in Nederland zoiets.

rnaj
22-08-2004, 22:19
Origineel gepost door Deliana Dus daar waar de overheid ophoud met "pamperen", neemt het bedrijfsleven dit over. Kan alleen maar in Nederland zoiets. Of de overheid neemt de verkeerde beslissing ;)

Raihana
22-08-2004, 22:20
Origineel gepost door amitaf84 Dit klopt.. :) Mijn nicht werkt bij de Rabo-Bank en ze gaf aan dat de bank in Utrecht de start gaat maken naar Islamitisch bankieren en de andere Rabo- banken zullen volgen.. Ze zijn bij de Rabo-bank bezig met multi-culturalisatie, zowel onder medewerkers als onder de klanten.. Dit houdt in dat ze zich heel erg zullen richten op waar de voorkeuren van de klanten en medewerkers zijn.. De plannen staan er, nu is de volgende zet naar uitvoering.. Ik vraag me nu af of ik deze informatie wel mag doorspelen.. Vast wel.. Salaam alaikoem Echt heel goed nieuws om te horen...fijn dat je het met ons wilde delen.. :zwaai:

Huey
22-08-2004, 22:30
Dat islamitische bankieren, waarom gaan ze er meteen van uit dat dat moet volgens de regels van de Sharia. Alsof moslims allemaal graag volgens die regels willen leven. Totale nonsens. Ze denken dat alle moslims in Nederland fundamentalisten zijn, want die volgen dat soort regels die al zijn opgesteld voordat er ooit ook maar 1 bank in de wereld was opgericht. Ik zou het een belediging vinden, alsof moslims zijn blijven steken in de 7e eeuw.

Deliana
22-08-2004, 22:45

Origineel gepost door Jassino Waarom vind je dat minder kaaskop? Als jij het woordje kaaskop weg had gelaten, had ik je misschien nog wel antwoord gegeven ook.

Pagina's : [1] 2 3 4 5