Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SPOTLIGHT 2NIGHT ON-----> LaBouDanDa!!

ZiLaaL
15-12-2002, 23:40

:hoera: Beste LABOUNDANDA! Gefeliciteerd! U Bent hierbij Gekozen om in Onze Spotlights Te Staan! :boogie: Vertel eens: Hoe komt u aan die oooo zoooo grappige Avatars? Ontwerpt u die zelf of importeert u ze uit Milaan of Parijs? :) :zwaai:

SweetRose
15-12-2002, 23:41
:lol: :zwaai:

ZiLaaL
15-12-2002, 23:45
oh.... oke. :rolleyes:

Tnawie
15-12-2002, 23:46
hij heeft ze gewoon uit bidonvillage :D

laboudanda
15-12-2002, 23:53

Origineel gepost door Kenitrya :hoera: Beste LABOUNDANDA! Gefeliciteerd! U Bent hierbij Gekozen om in Onze Spotlights Te Staan! :boogie: Vertel eens: Hoe komt u aan die oooo zoooo grappige Avatars? Ontwerpt u die zelf of importeert u ze uit Milaan of Parijs? :) :zwaai: Uhm...errr.....ehh.........tjah dank u dank u?.... Ik importeer ze uit de VERSE bergen van marokko! Oftwel: mijn bergeit maakt ze en stuurt ze op via mail naar NL...Simpel!! Oh OH you just pissed off my BERGGEIT!...IT WAS A SECRET! Thanks a bunch people! YAY!! CHOCO KRISPIES!!! Ik kom eraaan!! BUH BYE!

House
16-12-2002, 00:49
Origineel gepost door laboudanda Uhm...errr.....ehh.........tjah dank u dank u?.... Ik importeer ze uit de VERSE bergen van marokko! Oftwel: mijn bergeit maakt ze en stuurt ze op via mail naar NL...Simpel!! Oh OH you just pissed off my BERGGEIT!...IT WAS A SECRET! Thanks a bunch people! YAY!! CHOCO KRISPIES!!! Ik kom eraaan!! BUH BYE! :lol: :lol: :lol: :hammer: :zweep: :maf2: Meer zeg ik niet.

Tnawie
16-12-2002, 01:38
Origineel gepost door laboudanda Uhm...errr.....ehh.........tjah dank u dank u?.... Ik importeer ze uit de VERSE bergen van marokko! Oftwel: mijn bergeit maakt ze en stuurt ze op via mail naar NL...Simpel!! Oh OH you just pissed off my BERGGEIT!...IT WAS A SECRET! Thanks a bunch people! YAY!! CHOCO KRISPIES!!! Ik kom eraaan!! BUH BYE! 3la leugenaar :kwaad: en wat doet jou cavia?? of heb je een nieuw klus voor hem bedacht :stout:

Juf_Nora
16-12-2002, 09:05
Hahahahah die laboudanda is echt zoooooooooo grappig....... :D

saidaaatje
16-12-2002, 09:05
:boogie::boogie::boogie:

ZiLaaL
17-12-2002, 09:12
Origineel gepost door laboudanda Uhm...errr.....ehh.........tjah dank u dank u?.... Ik importeer ze uit de VERSE bergen van marokko! Oftwel: mijn bergeit maakt ze en stuurt ze op via mail naar NL...Simpel!! Oh OH you just pissed off my BERGGEIT!...IT WAS A SECRET! Thanks a bunch people! YAY!! CHOCO KRISPIES!!! Ik kom eraaan!! BUH BYE! Jij blijft het Raadsel van dit forum zeg.... :lol: :zwaai:

Chaimaa
17-12-2002, 09:16
laboudanda is cool :bril: (die avatars kun je op internet vinden ik had er ook eentje gevonden met ****you :hihi:)