Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitgaan?

LZN
22-08-2004, 19:13

Uitgaan en je vriendin of vrouw die dat niet wil...vinden jullie dat kunnen? :confused:.

Miss9
22-08-2004, 19:21
waneer ik getrouwd ben, zou ik het nie fijn vinden dat mn man naar een discotheek wil ofzo, want als getrouwde man heeft die daar toch niets te zoeken?

casawomen
22-08-2004, 19:26
Origineel gepost door ZooFree Uitgaan en je vriendin of vrouw die dat niet wil...vinden jullie dat kunnen? :confused: Heb je al shie autootje gevonden :hihi:

Miss9
22-08-2004, 19:29
Origineel gepost door ZooFree en samen? ohh nog erger, ik zou dan denken dat die geen respect voor me heeft, waarom zou hij me naar zoiets meenemen?? als die samen gezellig iets wilt doen, dan zijn er nog genoeg leuke dingen, behalve naar zon gore tent te gaan....

LaLa_SoFiA
22-08-2004, 19:31

Origineel gepost door ReHReH samen uitgaan is het domste wat je kunt doen, word je allebei jaloers van. Als ik nog niet getrouwd ben, dan heeft ze niks te zeggen over uitgaan. Als ik getrouwd ben, dan heb ik niks meer te zoeken in een discotheek. En zo is dat.

minouch
22-08-2004, 19:32
ik ga nooit samen met mijn man naar een disco kijk strand ofso ok :)

casawomen
22-08-2004, 19:33
Origineel gepost door minouch ik ga nooit samen met mijn man naar een disco kijk strand ofso ok :) Mag jij liegen ? :o

Faye
22-08-2004, 19:38
Uitgaan hoeft toch niet perse discotheek zijn? Je kunt ook gewoon lekker uit eten gaan of naar een dansfeest. Zolang je maar plezer hebt met je man/vrouw...

casawomen
22-08-2004, 19:39
Origineel gepost door ZooFree :hihi: STEMPEL STEMPEL JIJ BENT MIJN MAN :rolleyes: :confused: :rolleyes:

alhoceima_ladyy
22-08-2004, 20:43
Origineel gepost door Faye Uitgaan hoeft toch niet perse discotheek zijn? Je kunt ook gewoon lekker uit eten gaan of naar een dansfeest. Zolang je maar plezer hebt met je man/vrouw... Precies ;)

tatouzient
22-08-2004, 20:56
Origineel gepost door ReHReH samen uitgaan is het domste wat je kunt doen, word je allebei jaloers van. Als ik nog niet getrouwd ben, dan heeft ze niks te zeggen over uitgaan. Als ik getrouwd ben, dan heb ik niks meer te zoeken in een discotheek. als moslimzijnde hoor je sowieso nix te zoeken op zo'n verdorve plaats, heeft nix te maken met getrouwd zn of ni ...