Bekijk originele versie : Wij zijn op zoek naar personeel! Wil wilt bij ons komen werken?
Sallamallaikoem dames en heren,
Voor onze kantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar personeel die goed zijn in verkopen. Het betreft de functie Eneco Adviseur.
Wil je graag bij ons komen werken? Stuur me dan een p.m voor meer informatie.
M3a Salama
waar precies in amsterdam?
wat is de functieomschrijving
hoeveel aantal uren in de week ...
wat verdiend het:D
mvg
waar precies in amsterdam?
wat is de functieomschrijving
hoeveel aantal uren in de week ...
wat verdiend het:D
mvg
In amsterdam oost.
Eneco adviseur/verkoper.
Fulltime 38 uur.
€10,- per uur + bonussen.
M3a salama :D:D
Sally_Belly
30-08-2010, 23:31
oefff dat moet je maar lang volhouden als fulltimer. Succes met vinden van werknemers :goedzo:
oefff dat moet je maar lang volhouden als fulltimer. Succes met vinden van werknemers :goedzo:
Hahaha overal waar je fulltime gaat werken werk je 38 uur. Bedankt :kus:
Simssima
31-08-2010, 01:18
Buitendienst? is dit koude bezoekjes brengen bij mensen?
Buitendienst? is dit koude bezoekjes brengen bij mensen?
Ja dat klopt :)
DramaQueen
01-09-2010, 15:34
Voor dat uurloon doet niemand het
DramaQueen
01-09-2010, 15:34
Voor dat uurloon doet niemand het
AlAqsA48
01-09-2010, 15:40
Ik ben best geïnteresseerd alleen ik woon in Leiden ...
So explain me ..
Dat werk is gewoon langs deuren gaan om te verkopen.
Gewoon deurverkoper, uitleggen dat je degene die geen eneco heeft op een zogenaamd lager tarief zetten. IK vind dat trouwens echt oplichting van alle energie maatschappijen die zo hun marketing en verkoop uitbesteden.
just_me07
01-09-2010, 19:34
38 uur per week x 4 x 10 euro is 1520 bruto per maand! Voor dat kom ik niet eens met 1 been me bed uit.
Lella_Roosje
01-09-2010, 20:10
Dat werk is gewoon langs deuren gaan om te verkopen.
Gewoon deurverkoper, uitleggen dat je degene die geen eneco heeft op een zogenaamd lager tarief zetten. IK vind dat trouwens echt oplichting van alle energie maatschappijen die zo hun marketing en verkoop uitbesteden.
Er gaat helaas veel fout bij deur-aan-deur-verkoop m.b.t. energie-contracten, maar ik begrijp ook niet waarom sommige mensen gewoon niet assertief genoeg zijn om NEE te zeggen. En dan heb ik het niet over mensen die de taal niet machtig zijn of de verkoper niet goed kunnen begrijpen, want dat keur ik ook af. Maar er is nu eenmaal concurrentie op de energiemarkt, en tjah, de energiemaatschappen moeten ook de boterham van hun werknemers betalen. ;)
Ik ben best geïnteresseerd alleen ik woon in Leiden ...
So explain me ..
Je gaat deur aan deur Eneco adviseren/verkopen aan klanten die geinteresseerd zijn.
M3a Salama
Er gaat helaas veel fout bij deur-aan-deur-verkoop m.b.t. energie-contracten, maar ik begrijp ook niet waarom sommige mensen gewoon niet assertief genoeg zijn om NEE te zeggen. En dan heb ik het niet over mensen die de taal niet machtig zijn of de verkoper niet goed kunnen begrijpen, want dat keur ik ook af. Maar er is nu eenmaal concurrentie op de energiemarkt, en tjah, de energiemaatschappen moeten ook de boterham van hun werknemers betalen. ;)
Dat laatste begrijp ik wel.
Ik heb het werk 5 dagen gedaan, heb in de 1e week 13 sales gehad. Mocht dat weekend meteen mee naar Dusseldorf voor een uitje. Nadat weekend ben ik weggegaan omdat mijn geweten begon te knagen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.