Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : superbaan met een VET salaris!!!

Pagina's : [1] 2

SaraZena
15-12-2002, 23:13

op zoek naar een nieuwe baan????? check deze site :D klik hier (http://www.rodedraad.nl/) en dan op vacature :melig: :melig: :melig:

sihemB
15-12-2002, 23:15
Origineel gepost door SaraZena op zoek naar een nieuwe baan????? check deze site :D klik hier (http://www.rodedraad.nl/) en dan op vacature :melig: :melig: :melig: en op wie is dit gedoeld...? siheMB :zwaai:

SaraZena
15-12-2002, 23:16
Origineel gepost door sihemB en op wie is dit gedoeld...? siheMB :zwaai: hoe bedoel je?

tha_lady
15-12-2002, 23:16
oke ik wil 100.000.000 per uut verdienen he!!! laterZ :blauwkus:

sihemB
15-12-2002, 23:17

Origineel gepost door SaraZena hoe bedoel je? ik bedoel daarmee...voor wie heb je deze topic geopend.

SaraZena
15-12-2002, 23:19
Origineel gepost door sihemB ik bedoel daarmee...voor wie heb je deze topic geopend. voor diegenen die een vet salaris willen verdienen :rolleyes:

sihemB
15-12-2002, 23:23
Origineel gepost door SaraZena voor diegenen die een vet salaris willen verdienen :rolleyes: ooh oke nou ik verdien al een vet salaris maar in een ander soort werk omgeving heeeel anders...Maar hoe kom je aan deze site...:stout: sihemB :zwaai:

SaraZena
15-12-2002, 23:29
Origineel gepost door sihemB ooh oke nou ik verdien al een vet salaris maar in een ander soort werk omgeving heeeel anders...Maar hoe kom je aan deze site...:stout: sihemB :zwaai: ik was ff vacatures aan het kijken (ben op zoek naar een andere baan) en toen viel mijn oog hierop, vond het wel grappig :D

SamiaGirl
15-12-2002, 23:44
Origineel gepost door SaraZena op zoek naar een nieuwe baan????? check deze site :D klik hier (http://www.rodedraad.nl/) en dan op vacature :melig: :melig: :melig: Dit had ik niet achter je gezocht :stout:

sihemB
15-12-2002, 23:45
Origineel gepost door SaraZena ik was ff vacatures aan het kijken (ben op zoek naar een andere baan) en toen viel mijn oog hierop, vond het wel grappig :D ahahh heel grappig nee het zou toch niet zo zijn..doe normaal :eek: sihemB :zwaai:

sihemB
15-12-2002, 23:52
Origineel gepost door Mustapha AA 3la gast tfoeeeeee hahahaha hij is wel goed maarre doe je dit nou echt???? geld is niet alles weet je ik ben alles :D ja is dat zo ben jij alles...en vanuit wat cocludeer je dat?? sihemB :zwaai:

sihemB
15-12-2002, 23:56
Origineel gepost door Mustapha AA HAHAHAHAH ik ben je noer in het duister je schaduw tegen de zon ik ben degene die je altijd al zoekt maar nooit kon vinden :D:D:D ooh is dat zo stoer en als ik nou zeg dat ik je heb gevonden...wat doe je dan:stout: sihemB :zwaai:

sihemB
16-12-2002, 00:03
Origineel gepost door Mustapha AA hahaha dan verdwijn ik zoals de zon langzaam verwijnt aan de horizon en nix wat je ertegen kan doen want een wereld wonder (ik) is niet voor 1 persoon maar iedereen moet van me kunnen genieten ;) en nu??? hahahah :ego: jaja en nu....ja en nu wordt het moeilijk...nee w8 verdwijn maar... doei sihemB :zwaai:

SaraZena
16-12-2002, 00:05
Origineel gepost door Mustapha AA 3la gast tfoeeeeee hahahaha hij is wel goed maarre doe je dit nou echt???? geld is niet alles weet je ik ben alles :D halloooooooo? Ik doe dit werk niet hoor!!!!!!ff voor alle duidelijkheid!!

sihemB
16-12-2002, 00:19

Origineel gepost door Mustapha AA hahaha ja ik mag zeker verdwijnene hahaha je hebt zeker liever een aap (craig david) hahahahah maakt niks uit zodra hij hetero word heb je mischien kand ;) sorry maar ik volg het effe niet hoe weet jij nou wat ik liever heb en waarom kies je uitgerekend craig david uit??? sihemB :D

Pagina's : [1] 2