Bekijk originele versie : Kijk maar............
NorthStar
22-08-2004, 18:02
Waarom hebben mannen last van bindingsangst?
Origineel gepost door NorthStar
Waarom hebben mannen last van bindingsangst?
Het idee alleen al benauwd ze, omdat ze bang zijn dat ze al hun vrijheid moeten inleveren.
Denk ik tenminste, I don't know, ben geen man :o
jasmina :zwaai:
Azzzizzz
22-08-2004, 18:20
ik zie NietS
tatouzient
22-08-2004, 18:20
jij bent een man, dus jij zou op je eigen vraag kunne antw...
Azzzizzz
22-08-2004, 18:25
Alsnog zie ik niets
Origineel gepost door Azzzizzz
Alsnog zie ik niets
komt omdat je nie goed genoeg heb gekeken...
echt waar :D
2Smart4u
22-08-2004, 18:47
mannen met bindingsangst zijn te vinden in een bepaalde leeftijdscategeorie..... meestal tussen de 15 en de 25 jr... daarna hebben ze geen angst meer om een leven met hun vrouw te delen....
om mannen met bindingsangst te ontwijken, moet je die leeftijdscategeorie ontwijken....simpel....
(uitzonderingen daargelaten)
alhoceima_ladyy
22-08-2004, 20:20
Juist 2Smart4u ;)
LaLa_SoFiA
22-08-2004, 20:53
Ik zie ook niets hoor..Of is dat gewoon om de topic aantrekkelijk te maken ofzo...:maf:
NorthStar
23-08-2004, 00:40
Heb je last van een beroerte of zo....???
NorthStar
23-08-2004, 00:41
Alsnog zie ik niets
Des te beter....
ELMOGHTARY
23-08-2004, 01:10
Dat was de vraag niet.....simpele ziel...
Maar goed...Kortom, bindingsangst heeft te maken met de interpretatie van je persoonlijkheid over de keuze die hij maakt en de invloed ervan op zijn toekomst en de manier waarop je persoonlijkheid dat als een beperking van hemzelf ziet en het risico op onplezierige ervaringen en idem gevoelens. En als oplossing wordt dan gekozen om de ander op afstand te houden om die risico's beperkt te houden. Iedereen met bindingsangst zal zo zijn eigen mix van sterkere en minder sterk spelende aspecten hebben, wát het is waarom je je niet wilt binden maakt eigenlijk niet eens zozeer uit, dat je je er bewust van gaat worden en het loslaat zonder er iets anders voor in de plaats te zetten, is belangrijker. Realiseer je dat dit een van de manieren is waarop je persoonlijkheid zijn sterke voorkeur voor het resultaat 'leuk' volgens zijn regeltjes in praktijk brengt en prominenter wil laten zijn dan de ervaring van eenheid en liefde.
Peace to my friends
and love for my mama
Azzzizzz
23-08-2004, 11:09
nieuwe dag, dus nieuwe kans dacht ik,
maar desondanks zie ik weer niets.
en verklaar bij deze deze topic voor waardeloos.
ik weet niet wie meestal nee zegt als er om z'n hand wordt gevraagd, maar naar mijn weten is dat meestal de meisje,
verklaart dat haar bindingsangst of niet?
ELMOGHTARY
23-08-2004, 14:28
Waardeloos is het niet, maar wel een veelgestelde vraag....misschien moet ik een nieuwe topic openen met de vraag; Waarom zijn marokkaanse jongeren zo kinderachtig?
Peace to my friends
and love for my mama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.