Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onderweg naar Marokko

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Chyhaan
22-08-2004, 17:44

Dit jaar ben ik met 2 vrienden naar marokko gegaan in mijn auto. En het werd bedtijd... Stoppen ze op een parkeerplaats en gaan ze op straat slapen, ik zeg wat doen jullie... In plaats van overnachten in hotel slapen ze op tegels... My god ik had echt spijt van het meegaan. Ik ging letterlijk huilen en die twee bimboos gingen me uitlachen en noemde mij verwend... Slapen jullie ook op parkeerplaats?

Kareem82
22-08-2004, 17:52
Origineel gepost door Chyhaan Dit jaar ben ik met 2 vrienden naar marokko gegaan in mijn auto. En het werd bedtijd... Stoppen ze op een parkeerplaats en gaan ze op straat slapen, ik zeg wat doen jullie... In plaats van overnachten in hotel slapen ze op tegels... My god ik had echt spijt van het meegaan. Ik ging letterlijk huilen en die twee bimboos gingen me uitlachen en noemde mij verwend... Slapen jullie ook op parkeerplaats? aaahahahahaha dat doen 99,9% van de marokkanen die op vakantie gaan wist je dat niet alleen meisjes die slapen meerendeels in de auto ofzo

tattie
Origineel gepost door Chyhaan Dit jaar ben ik met 2 vrienden naar marokko gegaan in mijn auto. En het werd bedtijd... Stoppen ze op een parkeerplaats en gaan ze op straat slapen, ik zeg wat doen jullie... In plaats van overnachten in hotel slapen ze op tegels... My god ik had echt spijt van het meegaan. Ik ging letterlijk huilen en die twee bimboos gingen me uitlachen en noemde mij verwend... Slapen jullie ook op parkeerplaats? hahahahahahaahahahahahahaha hotel????????????????????????? hahahahahahahaha

moheida
Origineel gepost door Chyhaan Dit jaar ben ik met 2 vrienden naar marokko gegaan in mijn auto. En het werd bedtijd... Stoppen ze op een parkeerplaats en gaan ze op straat slapen, ik zeg wat doen jullie... In plaats van overnachten in hotel slapen ze op tegels... My god ik had echt spijt van het meegaan. Ik ging letterlijk huilen en die twee bimboos gingen me uitlachen en noemde mij verwend... Slapen jullie ook op parkeerplaats? kvind dat normaal hoor meid, ik ben het gewend.. en ja als wij gaan met 3 autos zorgen we ervoor dat we de autos in een vierkant plaatsen zodat ze allemaal op de grond kunnen slapen. hihhih :D beslemaa :zwaai:

Chyhaan
22-08-2004, 17:53

Sorry, maar dat is netals een zwerver... Ik kom terug pompstation zie ik allemaal slaapzakken, ik zeg zat doen jullie... Zeggen ze we gaan slapen... Hell no dat ik daar ga slapen... Uiteindelijk zijn we naar hotel geweest, kan ik me opfrissen en de kleine ook.

Chyhaan
22-08-2004, 17:54
Origineel gepost door Kareem82 aaahahahahaha dat doen 99,9% van de marokkanen die op vakantie gaan wist je dat niet alleen meisjes die slapen meerendeels in de auto ofzo Sorry, maar ik ga echt niet op straat slapen... Ze deden netals normaalste zaak van de wereld was, sorry maar voor mij niet...

tattie
22-08-2004, 17:55
Origineel gepost door Chyhaan Sorry, maar dat is netals een zwerver... Ik kom terug pompstation zie ik allemaal slaapzakken, ik zeg zat doen jullie... Zeggen ze we gaan slapen... Hell no dat ik daar ga slapen... Uiteindelijk zijn we naar hotel geweest, kan ik me opfrissen en de kleine ook. Zwervers? sorry meiske maar dat zijn we zekerssssssss niet dat jij nou lux gewend bent hoeft niet te betekenen dat wij lowclass zijn

Chyhaan
22-08-2004, 17:55
Origineel gepost door moheida kvind dat normaal hoor meid, ik ben het gewend.. en ja als wij gaan met 3 autos zorgen we ervoor dat we de autos in een vierkant plaatsen zodat ze allemaal op de grond kunnen slapen. hihhih :D beslemaa :zwaai: :( Ooh dat is jullie hotel. EN stel nou dat t regent...

jenniferlopezzz
22-08-2004, 17:56
Origineel gepost door Chyhaan Sorry, maar dat is netals een zwerver... Ik kom terug pompstation zie ik allemaal slaapzakken, ik zeg zat doen jullie... Zeggen ze we gaan slapen... Hell no dat ik daar ga slapen... Uiteindelijk zijn we naar hotel geweest, kan ik me opfrissen en de kleine ook. ja in jou geval ligt dat wel anders omdat je een kleine dochtertje hebt maar alle marokkanen doen dat gewoon inderdaad op een parkeerplaats of in de auto, lekker fris is niks mis mee hoor... en daarbij het is voor een paar uurtjes

Chyhaan
22-08-2004, 17:56
Origineel gepost door tattie Zwervers? sorry meiske maar dat zijn we zekerssssssss niet dat jij nou lux gewend bent hoeft niet te betekenen dat wij lowclass zijn Zo bedoel ik took niet... Maar ik ga toch niet in frankrijk in de kou op de tegels slapen. :( Dadelijk krijg je diaree

Chyhaan
22-08-2004, 17:58
Origineel gepost door jenniferlopezzz ja in jou geval ligt dat wel anders omdat je een kleine dochtertje hebt maar alle marokkanen doen dat gewoon inderdaad op een parkeerplaats of in de auto, lekker fris is niks mis mee hoor... en daarbij het is voor een paar uurtjes We gingen met ze 4 naar hotel... Gewoon in een kamer dat was wel goedkoper namelijk, en ik kondouche en me kleding veranderen...

tattie
22-08-2004, 17:58
Origineel gepost door Chyhaan Zo bedoel ik took niet... Maar ik ga toch niet in frankrijk in de kou op de tegels slapen. :( Dadelijk krijg je diaree Nou ik zou zeggen meiske als je kan doen moet je het vooral doen zou ik ook doen hoor maar niet iedereen kan met een volle wagen en kinderen een hotel boeken maar als je alleen bent en geen volle wagen doe het lekker

moheida
22-08-2004, 18:00
Origineel gepost door Chyhaan :( Ooh dat is jullie hotel. EN stel nou dat t regent... wat denk je zelf..?? als het regent zie je geen mens buiten dus zo erg is het nou ook nie dat we dan alsnog buiten slapen.. ewa ik vind het echt relax. met vrienden en vrienden op de grond zitten en bijkletsen tot we in slaap vallen.. ... beslemma :zwaai:

Chyhaan
22-08-2004, 18:01
Origineel gepost door tattie Nou ik zou zeggen meiske als je kan doen moet je het vooral doen zou ik ook doen hoor maar niet iedereen kan met een volle wagen en kinderen een hotel boeken maar als je alleen bent en geen volle wagen doe het lekker Ik wist niet dat t normaal was. Ik had t ijskoud en die kleine mama ik wil een bed... En ik had niet eens een broek of trui aan... Mijn billen waren bevroren en daarzo slapen op de tegels... Zou ik echt veranderen in een ijsklontje

Chyhaan
22-08-2004, 18:02

Origineel gepost door moheida wat denk je zelf..?? als het regent zie je geen mens buiten dus zo erg is het nou ook nie dat we dan alsnog buiten slapen.. ewa ik vind het echt relax. met vrienden en vrienden op de grond zitten en bijkletsen tot we in slaap vallen.. ... beslemma :zwaai: Dat kan we zijn beide iets anders gewend.

Pagina's : [1] 2 3 4 5