Bekijk originele versie : Zou jij met iemand van een ander ras willen trouwen??
Hoi,
Zou jij met iemand van een ander ras willen trouwen en zouden je ouders het accepteren??
Bey :zwaai:
here we go again...doet dat er nou egt toe??? :rolleyes:
Toufik19
15-12-2002, 23:12
Origineel gepost door Alimah
Hoi,
Zou jij met iemand van een ander ras willen trouwen en zouden je ouders het accepteren??
enkel als die een stamboom heeft.waarom?je weet toch dat trouwen met hondenrassen verboden is
jehh ras... vertel eens welke rassen ken jij allemaal?
Nee,mijn ouders zouden het niet accepteren...het is inderdaad een veelbesproken onderwerp hier op marokko.nl.
Het is eigelijk wel raar, je mag volgens onze godsdienst wel met een andere ras trouwen, zolang deze maar moslim is. Maar er wordt heel raar gekeken als een marokkaans meisje met een (bijv) turkse jongen trouwt.
Groetjess selma
Hoi,
Ja, mijn ouders hebben liever niet dat ik met een kaaskoe thuiskom, er ligt al een veels te dikke boterberg in de achtertuin en we kunnen geen melk meer zien.... ;)
ff zereneus, ik heb een zwak voor donkere meisjes en mijn ouders hebben wel wat beters te doen dan zich daar druk over maken.
Toufik19
15-12-2002, 23:15
Origineel gepost door selmAa
Nee,mijn ouders zouden het niet accepteren...het is inderdaad een veelbesproken onderwerp hier op marokko.nl.
Het is eigelijk wel raar, je mag volgens onze godsdienst wel met een andere ras trouwen, zolang deze maar moslim is. Maar er wordt heel raar gekeken als een marokkaans meisje met een (bijv) turkse jongen trouwt.
Groetjess selma
inderdaad,maar dat heeft niets te maken met islam.dat is de cultuur die zulke zaken verpest.waarom denk je dat cultuur de eeuwige vijand is van de islam?
Origineel gepost door Toufik19
inderdaad,maar dat heeft niets te maken met islam.dat is de cultuur die zulke zaken verpest.waarom denk je dat cultuur de eeuwige vijand is van de islam?
yep..dat is helaas waar. vaak wordt islam met cultuur vergeleken.
selma
tha_lady
15-12-2002, 23:18
misschien wie weet maar ik denk het niet!!!
laterZ :blauwkus:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
here we go again...doet dat er nou egt toe??? :rolleyes:
Hoi,
Als je niet wilt reageren dan reageer je toch gewoon niet, waarom zo moeilijk!!!
Bey, :zwaai:
ik moet met een ait tourich trouwen van me ouders :confused: waarom weet ik ook nie
SweetRose
15-12-2002, 23:28
Neeeen neeeeeen neeeeeeeeen en nogmaals neeeeeeeeeeeeen ik wil het niet, ik mag het niet.....
:zwaai:
Origineel gepost door younnes
ik moet met een ait tourich trouwen van me ouders :confused: waarom weet ik ook nie
hahah, zijn goeie mensen ( i now)..
bey :zwaai:
Hoi,
Als je niet wilt reageren dan reageer je toch gewoon niet, waarom zo moeilijk!!!
Bey, :zwaai:
maar waarom zo'n uitgekauwd onderwerp kiezen voor een topic, als je ook zo een doelloze topic kan starten!:D:maf2:
NadoriAmin
15-12-2002, 23:36
Als je bedoelt rassen in marokkaanse kringen vind ik het helemaal nergens op slaan!! want ik kijk naar wie jij bent en niet waar je vanaf stamt.
Maar ik ben iemand die niet met een niet marokkaanse wil trouwen, simpelweg omdat je minder hoeft uit te leggen en gewoon dezelfde cultuur hebt enzovoort.
Maar waar ze vandaan uit marokko komt maakt mij en me ouders niet uit!me ouders zeggen altijd zeg het maar en wij gaan naar haar ouders al is het een hondje jij moet met haar leven!Maar me moeder zegt wel ik hoop dat jullie nooit op een nederlandse zullen vallen! en allah heeft naar haar smeekbeden geluisterd, want ik vind heel veel nederalandse meisjes mooi maar relatie, nee hoeft niet!!
beslama,
mr AmIn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.