Bekijk originele versie : Maagdelijkheidsverklaring?
L7hobi_zina
22-08-2004, 17:09
Bestaat dat nog? :eek: .. en hoe wordt dat uitegvoerd??
Origineel gepost door L7hobi_zina
Het bestaat nog...
Ze nemen een lantaarnpaal mee... Ze stoppen hem zo ver mogelijk en als je bloed ben je nog maagd en anders mag je op de brandstapel.
ik_oke_is
22-08-2004, 17:12
:D
ik kan U zo een attest bezorgen :maf:
ach mensen ze heeft een serieuse vraag gesteld doe dan ook ff normaal of reageer gewoonweg niet. nou meisje naar mijn mening doen ze dat nog een vriendin van mij moest van haar vriend doen en dat deed ze bij de rutgerstichting ik weet niet of ze het nog steeds doen, kijk eens op internet mischien vind je wel wat. good luck
gewoon ouderwets sex hebben en op de reactie van het meisje letten
aangezien niet alle meiden bloeden bij de eerste keer
Origineel gepost door tattie
ach mensen ze heeft een serieuse vraag gesteld doe dan ook ff normaal of reageer gewoonweg niet. nou meisje naar mijn mening doen ze dat nog een vriendin van mij moest van haar vriend doen en dat deed ze bij de rutgerstichting ik weet niet of ze het nog steeds doen, kijk eens op internet mischien vind je wel wat. good luck
wollah ilah..ze heeft gelijk
maar meid wens je suc6 alvast..
IBTISSAM3
25-08-2004, 01:21
Origineel gepost door ik_oke_is
:D
ik kan U zo een attest bezorgen :maf:
ajamschoem schiek nig :p
IBTISSAM3
25-08-2004, 01:25
ik snap het niet hoor waarom heb je het nodig je weet tog zelf
of je het bent of niet en ik zeg niet dat je het nodig hebt maar ik bedoel in het algemeen sorry hoor maar heb hier nooit van gehoord
ik wist niet dat zoiets bestond??...je kan tog gewoon naar dokter gaan??:rolleyes:
karimmacho
25-08-2004, 14:25
mijn vrouw later moet het uitvoeren, want die meiden van tegenwoordig :jammer:
Origineel gepost door karimmacho
Please... give me a break!!
Moet jou vrouw dat alleen doen? En jij hoeft dat niet? Meiden van tegenwoordig??? Voldoe jij hier zelf allemaal aan om te zeggen dat jou vrouw het wel moet uitvoeren?
Lekker als je huwelijk op die manier begint: lieverd, ik wil dat je zo'n verklaring haalt want ik vetrouw jou niet helemaal...das pas: :jammer:
larrissa
25-08-2004, 23:31
Origineel gepost door karimmacho
Sorry hoor maar wist je dat het in de Islam iets is tussen de vrouw en Allah. Daar heb je niks mee te maken, je moet haar op haar woord geloven en als ze geen maagd is dan kom je daar snel genoeg achter. Trouwens als je zelf een goede jongen bent zal allah jou ook met een goed meisje laten trouwen, Want de overspellig vrouw is voor de overspellige man........... Dus je hoeft nergens bang voor te zijn als het bij jou ook in orde is..... :zwaai:
karimmacho
26-08-2004, 14:47
Origineel gepost door larrissa
Trouwens als je zelf een goede jongen bent zal allah jou ook met een goed meisje laten trouwen, Want de overspellig vrouw is voor de overspellige man........... Dus je hoeft nergens bang voor te zijn als het bij jou ook in orde is..... :zwaai:
Dit stelt me gerust :o
larrissa
26-08-2004, 16:04
Gelukkig maar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.