Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je krijgt een aanzoek maar kan HEM niet vergeten...

Pagina's : [1] 2

moslimaaa_19
22-08-2004, 16:39

Salaam, Wat als je een aanzoek krijgt en dan ook nog van een 'goede' persoon, dus hij heeft een baan, huis en een auto...hij is er dus echt klaar voor maar jij kan je eerste liefde niet vergeten....je vergelijkt hem met iedereen en kan hem niet uit je hoofd zetten ongeacht dat jullie geen contact meer hebben. Zou je je leven met die andere delen en alles achter je laten of niet??

APPELHOOFD
22-08-2004, 16:41
Origineel gepost door moslimaaa_19 Salaam, Wat als je een aanzoek krijgt en dan ook nog van een 'goede' persoon, dus hij heeft een baan, huis en een auto...hij is er dus echt klaar voor maar jij kan je eerste liefde niet vergeten....je vergelijkt hem met iedereen en kan hem niet uit je hoofd zetten ongeacht dat jullie geen contact meer hebben. Zou je je leven met die andere delen en alles achter je laten of niet?? tuurlijk wat stelt diegene nog voor als je er geen contact meer mee heb..ik bedoel dat zal denk ik dan ook nooit gebeuren..dan wacht je op shi leegte ofsjo

lady_khadija
22-08-2004, 16:44
wat heb je eraan als je geen contact meer hebt??? een oude vrijster worden?? als ik van hem hou zou ik ervoor gaan... en het verleden achter me laten hoe pijnlijk het ook is.... gewoon een nieuw leven beginnen...

moslimaaa_19
22-08-2004, 16:46
En wat als hij achteraf dan opeens komt aanzetten wanneer het hem uitkomt...:zwaai:

lady_khadija
22-08-2004, 16:51

Origineel gepost door moslimaaa_19 En wat als hij achteraf dan opeens komt aanzetten wanneer het hem uitkomt...:zwaai: dan moet je ervoor zorgen dat jullie elkaar nooit meer zien.. stuur hem een brief ofzo... je moet 1 van hun kiezen... en niet het risico nemen dat je de ander een keertje gaat zien en je hart weer veroverd is... volg je hart....

moslimaaa_19
22-08-2004, 17:15
Origineel gepost door bilal968 ik zou me maar eens heel goed achter de oren krabben want wat je gebruikt is gewoon niet goed een auto en een huis en een baan en hij is er dan klaar voor wat als zijn imaan waardeloos is en hij is een slechte vader en hij drinkt en pleegt overspel... Dat zijn de standaard dingen die ik noemde om aan te geven dat hij wel de mogelijkheden daartoe heeft om een gezin te onderhouden. Ik vind het zelf ook belangrijk dat iemand godvrezend is voor ALLAH (swt) en dat dat het belangrijkste is. Dat ik het niet heb genoemd wil niet zeggen dat ik daar niet naar kijk. Dat is juist het eerste waar ik naar kijk en alhamdolillah heb ik mijn ouders nog die me daar op attenderen mocht dat niet het geval zijn. Bilal968; begrijp wat je ermee bedoelde maar niet direct je oordeel trekken

moslimaaa_19
22-08-2004, 17:19
Origineel gepost door bilal968 het is niet zo snel een oordeel alleen meer van kijk uit wat je zegt zuster... er lezen ook hele jonge meisjes mee op deze site en zo bezorg je alleen maar meer fitna begrijp je waardoor mensen (jonge mensen dat gaan zien als hoofd punt van hun huwelijk het werelds leven begrijp je en dat is heel gevaarlijk.. ben getrouwd en heb kinderen maar als ik kijk naar deze generatie dan is er veel mis begrijp me goed maar men moet wakker worden want alles wat goed is is aan het vervagen.. bilal... Ik begrijp wat je bedoelt en zal er in de toekomst rekening meehouden inscha'allah. Jazak allah ou gairan

mazhar
22-08-2004, 17:20
als je weet dat er netis meer is tsn jou en je eerste leifde, waarom deze dan geen kans geven? never elt a broken heart, take your chance for love away

alhoceima_ladyy
22-08-2004, 17:22
Dus hij is een 'goede' man alleen omdat hij een huis auto enz heeft? Ik denk dat je hem moet leren kennen d.m.v verloven met elkaar. Jawel dan vnd van wel, maar dan moet je hem wel de waarheid vertellen en als hij je echt wil zal hij voor je gaan ondanks je verleden. Hij zal je zelfs helpen hem te vergeten. :zwaai:

IkBenSaliha
22-08-2004, 17:23
Origineel gepost door moslimaaa_19 Salaam, Wat als je een aanzoek krijgt en dan ook nog van een 'goede' persoon, dus hij heeft een baan, huis en een auto...hij is er dus echt klaar voor maar jij kan je eerste liefde niet vergeten....je vergelijkt hem met iedereen en kan hem niet uit je hoofd zetten ongeacht dat jullie geen contact meer hebben. Zou je je leven met die andere delen en alles achter je laten of niet?? Jaaa zeker... :o

moslimaaa_19
22-08-2004, 17:24
Origineel gepost door mazhar als je weet dat er netis meer is tsn jou en je eerste leifde, waarom deze dan geen kans geven? never elt a broken heart, take your chance for love away Of het allemaal aan het lot overlaten...

mazhar
22-08-2004, 17:28
istighara geprobeerd?

moslimaaa_19
22-08-2004, 17:37
Origineel gepost door mazhar istighara geprobeerd? Ja maar ik heb er nog niks uit kunnen concluderen, ik blijf er wel mee doorgaan totdat ik een teken krijg inscha'allah.

mazhar
22-08-2004, 17:40
Ghair isnjallah allah jisbar

babybruidje
22-08-2004, 17:41

Origineel gepost door moslimaaa_19 Dat zijn de standaard dingen die ik noemde om aan te geven dat hij wel de mogelijkheden daartoe heeft om een gezin te onderhouden. Ik vind het zelf ook belangrijk dat iemand godvrezend is voor ALLAH (swt) en dat dat het belangrijkste is. Dat ik het niet heb genoemd wil niet zeggen dat ik daar niet naar kijk. Dat is juist het eerste waar ik naar kijk en alhamdolillah heb ik mijn ouders nog die me daar op attenderen mocht dat niet het geval zijn. Bilal968; begrijp wat je ermee bedoelde maar niet direct je oordeel trekken als dat het belangrijkste is waarom noem je het dan niet als eerste op? maar waarom wel huis auto en dergelijke p.s als hij godvrezend is bid vijf keer per dag bid elke vrijdag in de moskee zou ik zeggen ga voor deze broeder

Pagina's : [1] 2