Bekijk originele versie : kinderdagverblijf opstarten
Sweety_Lady_633
30-08-2010, 04:16
Sallam beste zusters en broeders,
Graag zou ik wat vragen willen uiten bij degene die een kinderdagverblijf hebben opgestart of nog bezig zijn met het oprichten hiervan?
Alvast bedankt voor de medewerking.
Ik zou zeggen, schroom niet en reageer aub op me topic.
MOKER_de_LUXE
30-08-2010, 16:11
Mijn zus wil ook een kinderdagverblijf beginnen, het liefst hier in Utrecht. Alleen geschikte ruimte is hier zeer schaars. Hoe zit dat in Amsterdam of Den Haag???
Sweety_Lady_633
31-08-2010, 02:07
sallam,
is er niemand in ons midden die een kinderdagverblijf is begonnen voor zichzelf?
:(
microsoft
31-08-2010, 02:38
ruimte is inderdaad zeer schaars in Amsterdam. Het kan jaren duren voor je een geschikte ruimte gevonden hebt. Ik weet er veel vanaf, dus mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.
Tears_of_blood
31-08-2010, 03:29
Hoi Hoi,
Ik persoonlijk zou er niet aan beginnen gezien de belastingdienst een nieuwe handhaving invoert hoogstwaarschijnlijk begin 2011, ouders moeten meer kosten op zich gaan nemen, waardoor het voor ouders financieel niet meer aantrekkelijk is... gezien de meeste rond de 1300 1400 euro per maand verdienen. Bel anders met de belasting zij kunnen je adviseren.
SSaint-Tropezz
31-08-2010, 12:42
Zijn hier mensen aanwezig die een kinderdagverblijf in Antwerpen hebben opgestart of eventueel dit willen waarmaken?
MOKER_de_LUXE
31-08-2010, 18:05
ruimte is inderdaad zeer schaars in Amsterdam. Het kan jaren duren voor je een geschikte ruimte gevonden hebt. Ik weet er veel vanaf, dus mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel.
Krijgen we hem hier. Wil je me aub niet in alle reacties volgen. Bedankt!
khadija_
31-08-2010, 19:58
Jongens,
waarom zoeken jullie geen geschikt pand, en maak er dan een islamitische kinderopvang van, elke dag vers eten , dan de potjes die je nog moet warmmaken,
ook al maakt de belastingdienst de kinderopvang duurder, je hebt een andere doelgroep, en de meeste gezinnen zijn tegenwoordig 2verdieners omdat ze van een 1verdiener niet kunnen rondkomen,
weet waar je aan begint de 1ste 3 jaar moet je veel aan de beslasting overdragen, maar de moeite waard uiteraard.
succes jongens.
khadija_
31-08-2010, 19:59
waar een wil is, is een weg
SSaint-Tropezz
01-09-2010, 12:39
Jongens,
waarom zoeken jullie geen geschikt pand, en maak er dan een islamitische kinderopvang van, elke dag vers eten , dan de potjes die je nog moet warmmaken,
ook al maakt de belastingdienst de kinderopvang duurder, je hebt een andere doelgroep, en de meeste gezinnen zijn tegenwoordig 2verdieners omdat ze van een 1verdiener niet kunnen rondkomen,
weet waar je aan begint de 1ste 3 jaar moet je veel aan de beslasting overdragen, maar de moeite waard uiteraard.
succes jongens.
Denk je dat hier veel vraag naar is?
fatimamarocgirl
01-09-2010, 14:38
als je investeerders zoekt laat het me dan weten.
microsoft
01-09-2010, 23:05
Krijgen we hem hier. Wil je me aub niet in alle reacties volgen. Bedankt!
wat loop jij nou triest te doen a jankie. Ga lekker hangen a lgra
microsoft
01-09-2010, 23:09
Jongens,
succes jongens.
islamitisch is niet alleen voedsel, het eten wat je nu krijgt in kinderdagverblijven in bijv adam west is allemaal halal en komt niet altijd uit een potje. Bij een aantal kinderdagverblijven is er aan het einde van de dag vers warm eten. Islamitisch zou niet gaan draaien, omdat je op een locatie gewoonweg niet aan voldoende kinderen komt. En wat zou een islamitisch kidnerdagverblijf in jouw optiek zijn? jongens en meisjes apart? geen thema rondom sinterklaas en kerst? geen vrouwen die in contac tkunnen komen met mannen? ik denk niet dat het haalbaar is.
MOKER_de_LUXE
02-09-2010, 11:01
Dit zegt al genoeg over jou. hahahahah, straatjoch. Weet niet waar je vandaan komt, maar blijkbaar heb je voldoening met uitwerpselen. hahahaa
microsoft
02-09-2010, 13:52
Dit zegt al genoeg over jou. hahahahah, straatjoch. Weet niet waar je vandaan komt, maar blijkbaar heb je voldoening met uitwerpselen. hahahaa
ik woon dicht bij jou in de buurt, volgende keer spreek ik je wel op straat aan, zogenaamd mhaih. ga a shekem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.