Bekijk originele versie : Je beste vriendin die niet te vertrouwen is!!!!
moslimaaa_19
22-08-2004, 16:30
Salaam allemaal,
Wat zou je doen als je erachter komt dat je vriendin met wie je alles had gedeeld niet te vertrouwen is?? Alles wat jullie hadden besproken en wat prive is heeft ze gewoon binnenshuis aan iedereen verteld.
Met andere woorden niemand is meer te vertrouwen. :(
L7hobi_zina
22-08-2004, 16:32
Ik heb een beste vriendin en ik vertel haar echt niet al mijn geheimen! lieverd.. NIEMAND kun je vertrouwen op dat gebied..! Je hebt soorten vertrouwen, en bij 1 soort vertrouwen moet je je mond nou eenmaal dichtschroeven!
miss_cuisine
22-08-2004, 16:33
Origineel gepost door moslimaaa_19
Salaam allemaal,
Wat zou je doen als je erachter komt dat je vriendin met wie je alles had gedeeld niet te vertrouwen is?? Alles wat jullie hadden besproken en wat prive is heeft ze gewoon binnenshuis aan iedereen verteld.
Met andere woorden niemand is meer te vertrouwen. :(
Welkom in de harde wereld meid.... :D :D
moslimaaa_19
22-08-2004, 16:35
Het ergste is dat diegene doet net alsof er niks is gebeurd....je lesje heb je dan wel geleerd maar doe je dan ook mee net alsof er niks is gebeurd of laat je merken dat diegene niet meer gewenst is.......?????
lady_khadija
22-08-2004, 16:37
hmmm... ik vertel ook niet alles..
sommige dingen moet je gewoon voor je houden...
een beste vriendin die neit te evrtrouwen is, is geen beste vriendin
moslimaaa_19
22-08-2004, 16:44
Tegenwoordig speelt jaloezie een heeeeeeeele grote rol en als je elkaar al van kleins af aan kent dan denk je dat diegene wel te vertrouwen is totdat er iets gebeurd...wat dan ken je pas iemand hoe die echt is..
Origineel gepost door L7hobi_zina
Ik heb een beste vriendin en ik vertel haar echt niet al mijn geheimen! lieverd.. NIEMAND kun je vertrouwen op dat gebied..! Je hebt soorten vertrouwen, en bij 1 soort vertrouwen moet je je mond nou eenmaal dichtschroeven!
Ben het helemaal met me eens...
Ik d8 dat ze oprecht interesse in me toonde, maar wist ik veel dat t journalisten waren, ze waren sneller dan de telegraaf...
hey luister meid
wat jij zegt herken ik heel goed
zeg die vriendin wara het opstaat verbreek het conact volledig,..
zulke mensen zullen nooit veranderen dus neem niet eens de moeite..
geloof me zodra je over diegene heen bent en je andere vriendin ghebt gevonde zal je je veel beter voele... :) neem het van mij aan...i`ve been there
alhoceima_ladyy
22-08-2004, 17:34
Ik vertrouw niemand dat moet jij ook niet meer doen :jammer:
moslimaaa_19
22-08-2004, 17:45
Origineel gepost door sherine
hey luister meid
wat jij zegt herken ik heel goed
zeg die vriendin wara het opstaat verbreek het conact volledig,..
zulke mensen zullen nooit veranderen dus neem niet eens de moeite..
geloof me zodra je over diegene heen bent en je andere vriendin ghebt gevonde zal je je veel beter voele... :) neem het van mij aan...i`ve been there
Maar wat als diegene nog bij jou thuis komt, je kan moeilijk iets zeggen en iedereen die zich er dan mee bemoeit..
Sweet_Shanty
22-08-2004, 17:46
jah wat denk je zelf..? haar niks meer vertellen en uit haar beurt blijeven... zoiets heb ik ook mee gemaakt, nou dat meisje ken ik niej meer.. je moet niet meer met haar om gaan. en je moet zowieso niet al je geheimen aan je beste vriendin vertellen...je moet ook geheimen bij je houden...want zoals je nu wel gemerkt zal hebben...niemand is te vertrouwen behalve je ouders broertje en zusje....
suc6 verder
moslimaaa_19
22-08-2004, 17:48
thanxxx
habiba24
22-08-2004, 17:56
ik heb 1 beste vriendin gehad. zij was ook nog familie van mij. zij wist letterlijk alles van mij, echt alles. ik dacht dat zij mijn geheimen voor zich zou houden, net zoals ik alles wat ik wist over haar, ook haar diepste geheimen voor me hield. maar nee. ik kwam erachter dat zij een gemene achterbaks wijf was die mijn goede naam te grabbel heeft gegooid. zij heeft verhalen verzonnen, niet normaal. er is een periode geweest dat ik haar in mekaar wou laten trappen, maar gelukkig voor haar kwam ik haar niet meer tegen. ben daarna getrouwd en verhuisd. en heb sindsdien geen enkele "goede" vriendin meer gehad. enkel oppervlakkig. heb helaas geen vertrouwen meer in niemand.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.