Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van Najib Amhali????

freedom23
15-12-2002, 22:49

Salaam iedereen, Ik ben nog niet zolang aanwezig op deze site, maar naar mijn weten is hij nog niet in de forums genoemd (mistake me if I am wrong). Bij deze door mij dus. Van mij krijgt hij alle credit, ik vind hem geweldig en moet heel erg om hem lachen. Van de media krijgt hij heel veel aandacht, waarom hier dan nog niet? Volgende week zaterdag staat er in interview in de bijlage van de Telegraaf voor degene die intresse hebben. Dus mijn vraag is wat vinden jullie van de comedian Najib Amhali? Voor degene die hem niet kennen: www.najibamhali.nl groetjes :zwaai:

aminaxx
16-12-2002, 22:54
hoi mijn mening over najib amhali. echt tof ik vind het zo leuk om naar zijn optredens te kijke echt tof gewoon

Rizkkii
17-12-2002, 00:41
Ik vind comedian Najib Amhali een van de beste nederlands comedian..In zijn comedy gebruikt hij geen van de sexisme om grappige te zijn... Kortom Ik vind hem de TOP. zowel voor NLers als voor Marolanders

sol_y_mar
17-12-2002, 13:39
Origineel gepost door freedom23 Salaam iedereen, Ik ben nog niet zolang aanwezig op deze site, maar naar mijn weten is hij nog niet in de forums genoemd (mistake me if I am wrong). Bij deze door mij dus. Van mij krijgt hij alle credit, ik vind hem geweldig en moet heel erg om hem lachen. Van de media krijgt hij heel veel aandacht, waarom hier dan nog niet? Volgende week zaterdag staat er in interview in de bijlage van de Telegraaf voor degene die intresse hebben. Dus mijn vraag is wat vinden jullie van de comedian Najib Amhali? Voor degene die hem niet kennen: www.najibamhali.nl groetjes :zwaai: Hij is SUPER !!!! echt waar.... Zit hij dit jaar ook weer in de comedie train? Of niet? Tetouania :zwaai:

Guy
17-12-2002, 15:17

Het lachen hield maar niet op. GATARLIJK Weet iemand een site waar het is te downloaden.

zine_alhoceima
17-12-2002, 16:27
Hij is gewoon een TOPPERTJE!!!!!! Maar dat is al bij iedereen bekend hoop ik tenminste!!!!!

miss_kreta
23-12-2002, 21:45
Een landgenoot waar we nu oprecht trots op mogen zijn

3moe
24-12-2002, 15:21
:giechel: hij is echt tof en grapppig ik volg hem altyd :giechel: in mei komt hij optreden in rotterdam

Sw33tn3ss
24-12-2002, 18:49
hij is grappppiggg!!!!!

masrawy
24-12-2002, 18:52
hij is echt master gewoon!!!!!! die site van hem is ook lachen :D

delila16
24-12-2002, 22:36
CITAAT VAN NAJIB AMHALI: If you make it in Kanaleneiland, you make it in the hole world. Ik word beroemd dus

masrawy
24-12-2002, 23:24
Origineel gepost door flour he is sooo funny jullie moeten allemaal downloaden:vol is vol is al oud maar blijft leuk :lol: maar waar kan ik dat downloaden dan??????