Bekijk originele versie : attijariwafa bank waar zit die? Amsterdam
xxAitsaidgirlxx
30-08-2010, 00:30
kan iemand mij vertellen waar die hier in Amsterdam gevestigd is
xxAitsaidgirlxx
30-08-2010, 01:13
waaarrr??
Amsterdam21
30-08-2010, 01:18
Bos&Lommer plein (naast ''De Hypotheker'') (tegenover stadsdeel Bos&Lommer), maar volgens mij is ie nog niet open , van buiten is hij helemaal af , maar telkens als ik er langs rij is ie dicht ...
Gewoon ff googlen.
Kutmarokkanen, kunnen jullie dan ook helemaal niets oplossen door middel van je kop gebruiken?
Tik het ff in bij google, dan krijg je hun telefoonnummer, hun adres, hun fax.
Amsterdam21
30-08-2010, 01:23
Gewoon ff googlen.
Kutmarokkanen, kunnen jullie dan ook helemaal niets oplossen door middel van je kop gebruiken?
rustig aan gozer , ik kon op google ook niet het adres en telefoonnummer vinden. :moe:
ze stelt een normale vraag , als je het antwoord niet weet dan hoef je niet te reageren
Bos en Lommerplein 157, Amsterdam - 020 5810750
Ingetikt bij google: attijariwafabank amsterdam
:moe:
xxAitsaidgirlxx
18-09-2010, 01:01
Gewoon ff googlen.
Jij valt onder die groep mogool '' last van hypertensie ? Sukkel :ego: shkon daha fik a zamita
xxAitsaidgirlxx
18-09-2010, 01:02
Bos&Lommer plein (naast ''De Hypotheker'') (tegenover stadsdeel Bos&Lommer), maar volgens mij is ie nog niet open , van buiten is hij helemaal af , maar telkens als ik er langs rij is ie dicht ...
:goedzo: Shoukran dankjewel zag m idd staan maar ze zijn nog niet officeel open dus wacht nog even af :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.