Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames, een tip voor jullie! Calendulan!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Sara_xx
22-08-2004, 15:42

Hoi Dames, Ik heb calendulan creme voor je huid ontdekt, en dit wil ik graag met jullie delen!!! Calendulan creme is een homeopatisch middel dat je in de eerste instantie kan gebruiken voor brand- en schaafwonden. Maar niet alleen daarvoor, ook bij jeugdpuistjes, acne, meeeters, huidirritatie is het een supergoed middel...Ik heb deze tip zelf op een andere site gevonden. En ik heb veel reacties gelezen van mensen die er erg enthousiast over waren...echt supergoede reacties waren dat!! Na al die reacties gelezen te hebben, werd ik zelf erg nieuwsgierig....dus ik gelijk naar de kruidvat om die creme te halen....en echt, na drie dagen zag je al dat mijn puisten verminderden, en mijn huid veel schoner werd. Ik heb zelf een onzuivere huid, heb last van die kleine puistjes, en meeeters. En als ik hieraan zit, dan hou ik hier ongetwijfeld vlekken aan over, errug irritant!! Ik gebruik calendulan creme nu een weekje ongeveer, en ik zie echt verschil....dus bij mij helpt het!!! Zo, dit wilde ik even met jullie delen...als hier mensen zijn met een onzuivere of minder egale huid, dan raad ik jullie echt aan calendulan creme te gebruiken...een kleine tube kost niet meer dan 5 euro bij de drogist of de apotheek. Ik heb zelf de creme van VSM, maar je kunt hem volgens mij ook van andere merken kopen. Ik vind die van VSM wel oke, omdat hier ook niet veel andere stoffen aan toegevoegd zijn... Als hier mensen zijn die het ook wel willen proberen, dan zou ik graag jullie ervaringen willen horen! Ik ben benieuwd! Realiseer je wel dat niet iedereen na drie dagen al resultaat ziet (de kans is wel groot dat dat wel gebeurt). Behalve de creme bestaat er ook een zalf en een emulsie, maar die heb ik nooit gebruikt. De zalf lijkt mij te vettig voor je huid, en over de emulsie weet ik eigenlijk niet veel... Oke, nou dat was het voor nu even! Ik ben benieuwd...... Groetjes, Sara

PowerQueen
22-08-2004, 15:44
Thnx.. ik denk dat ik 'm gah uitproberen :goedzo:

Sara_xx
22-08-2004, 15:47
Succes!! Ik ben benieuwd, wel even een weekje volhouden!!

manhoesha
22-08-2004, 17:56
Origineel gepost door Sara_xx Hoi Dames, Ik heb calendulan creme voor je huid ontdekt, en dit wil ik graag met jullie delen!!! Calendulan creme is een homeopatisch middel dat je in de eerste instantie kan gebruiken voor brand- en schaafwonden. Maar niet alleen daarvoor, ook bij jeugdpuistjes, acne, meeeters, huidirritatie is het een supergoed middel...Ik heb deze tip zelf op een andere site gevonden. En ik heb veel reacties gelezen van mensen die er erg enthousiast over waren...echt supergoede reacties waren dat!! Na al die reacties gelezen te hebben, werd ik zelf erg nieuwsgierig....dus ik gelijk naar de kruidvat om die creme te halen....en echt, na drie dagen zag je al dat mijn puisten verminderden, en mijn huid veel schoner werd. Ik heb zelf een onzuivere huid, heb last van die kleine puistjes, en meeeters. En als ik hieraan zit, dan hou ik hier ongetwijfeld vlekken aan over, errug irritant!! Ik gebruik calendulan creme nu een weekje ongeveer, en ik zie echt verschil....dus bij mij helpt het!!! Zo, dit wilde ik even met jullie delen...als hier mensen zijn met een onzuivere of minder egale huid, dan raad ik jullie echt aan calendulan creme te gebruiken...een kleine tube kost niet meer dan 5 euro bij de drogist of de apotheek. Ik heb zelf de creme van VSM, maar je kunt hem volgens mij ook van andere merken kopen. Ik vind die van VSM wel oke, omdat hier ook niet veel andere stoffen aan toegevoegd zijn... Als hier mensen zijn die het ook wel willen proberen, dan zou ik graag jullie ervaringen willen horen! Ik ben benieuwd! Realiseer je wel dat niet iedereen na drie dagen al resultaat ziet (de kans is wel groot dat dat wel gebeurt). Behalve de creme bestaat er ook een zalf en een emulsie, maar die heb ik nooit gebruikt. De zalf lijkt mij te vettig voor je huid, en over de emulsie weet ik eigenlijk niet veel... Oke, nou dat was het voor nu even! Ik ben benieuwd...... Groetjes, Sara Nou....erg bedankt voor de tip, ik ga het vast en zeker uitproberen. groetjes Manhoesha :zwaai:

Geitje
23-08-2004, 14:09

He van welke site had je deze info vandaan gehaald?

Sara_xx
23-08-2004, 14:12
van viva.nl.....-forum-beauty-huid. Daar stond toen een hele topic over calendulan....weet niet zeker of ie er nog staat..

Geitje
23-08-2004, 14:18
Origineel gepost door Sara_xx van viva.nl.....-forum-beauty-huid. Daar stond toen een hele topic over calendulan....weet niet zeker of ie er nog staat.. Oke, thx meid. Ik ga ff kijken wat die Nederlandse vrouwtjes daarover te melden hebben, geen rare bijwerkingen ofzo. Niet dat ik morgen opeens een bult op voorhoofd heb ofzo haha.

meryem_casaouia
23-08-2004, 17:26
bedankt voor de tip ik zal het zeker eens een keer uitproberen;) :)

BintElmagreb
24-08-2004, 11:28
Ik zal het insha alah zeker uitproberen..... ik weet eigenlijk voor wat precies, maar is altijd handig om thuis te hebben. ;)

nadorlady15
24-08-2004, 14:31
thanx voor de tip

PowerQueen
24-08-2004, 17:04
Okee.. ik heb het gekocht.. en het heet Calendula zonder "n" :hihi:

lainae
24-08-2004, 17:59
Origineel gepost door PowerQueen Okee.. ik heb het gekocht.. en het heet Calendula zonder "n" :hihi: en...??

Sara_xx
24-08-2004, 18:04
Hoi Powerqueen, Volgens mij heb je inderdaad gelijk, maar laat me na een paar dagen even weten hoe de creme op je huid reageert!! Groetjes, Sara

WonderWoman
24-08-2004, 18:57
Je hebt creme, zalf en emulsie :confused: Van VSM homeopatisch geneesmiddel bij lichte schaaf en brandwonden. Ik wist opeens niet meer welke ik moest hebben, zalf of creme, op een gegeven ben ik tog voor de CALENDULAN creme gegaan maar ik wil eerst zeker weten of dat de juiste is voordat ik em opsmeer :o so help me please :D

Sara_xx
24-08-2004, 20:19

Wonderwoman, Ik gebruik zelf de calendulan creme, omdat ik de zalf te vettig voor mijn huid vind...ik zou gewoon de creme gebruiken. S'avonds voordat ik ga slapen breng ik de creme loyaal op mijn gezicht aan, en s'ochtends smeer ik een klein beetje, en dat masseer ik dan goed in, zodat ik geen vette laag op mijn huid achterlaat. Succes ermee!! Groet, sara

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13