Bekijk originele versie : Bewegende plaatsjes in Avatar, hoe?
marocloubna
29-08-2010, 20:15
Hoe kan ik bewegende plaatjes in mijn Avatar gebruiken? Wat moet ik daar voor doen?
ILI_Amazigh
30-08-2010, 00:08
Hoe kan ik bewegende plaatjes in mijn Avatar gebruiken? Wat moet ik daar voor doen?
Gewoon zoeken naar een bewegend plaatje in .GIF formaat en die uploaden. Als het goed is werken dat soort plaatjes gewoon op m.nl
marocloubna
30-08-2010, 16:33
Gewoon zoeken naar een bewegend plaatje in .GIF formaat en die uploaden. Als het goed is werken dat soort plaatjes gewoon op m.nl
Ik had een plaatje gevonden en die opgeslagen op mijn Bureaublad, toen ben ik naar Eigenschappen gegaan en heb ik de link met .gif gekopierd en die hier in de link om je avatar te wijzigen gezet, maar het plaatje beweegt niet, snap er niks van!
ILI_Amazigh
30-08-2010, 16:42
Ik had een plaatje gevonden en die opgeslagen op mijn Bureaublad, toen ben ik naar Eigenschappen gegaan en heb ik de link met .gif gekopierd en die hier in de link om je avatar te wijzigen gezet, maar het plaatje beweegt niet, snap er niks van!
Hmm apart, zou eerlijk gezegd niet weten wat de eisen precies zijn voor zo een plaatje op m.nl.
marocloubna
30-08-2010, 17:19
Hmm apart, zou eerlijk gezegd niet weten wat de eisen precies zijn voor zo een plaatje op m.nl.
Nee, ik weet het ook niet..
Apart he..
In ieder geval bedankt voor het meedenken..
Nee, ik weet het ook niet..
Apart he..
In ieder geval bedankt voor het meedenken.. Je avatar mag niet groter zijn dan 15 KB en bewegende plaatjes zijn meestal groter. Sommige niet.
moonwalker
30-08-2010, 20:44
Daarom werkt het dus niet.
Je kunt geen link vanuit je computer zetten op deze forum en verwachten dat je foto werkt.
Je hebt twee keuzes:
Of de foto uploaden via forums.marokko.nl
Mijn hoekje -> Wijzig avatar -> Op Browse...knop klikken en je foto uploaden.
Of de foto uploaden op imageshack.us en de link ervoor plakken.
Peace.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.