Bekijk originele versie : online kijken of je lacarte klaar??
Maroc_Tresure
29-08-2010, 19:27
Mensen ik had laatst van mijn vader gehoord dat hij weer via iemand anders had vernomen dat je op het internet kon zien wanneer je marokkaanse lacarte national klaar zou zijn en dat je deze kon gaan ophalen. Wie weet of dit zo is en zoja via welke site?
via de consulaat site van marokko ik heb het voor je gevonden
www.passeport.ma
Maroc_Tresure
29-08-2010, 19:54
via de consulaat site van marokko ik heb het voor je gevonden
www.passeport.ma
Dank je maar alles is in het frans :maf:
dat klopt
je gaat naar suivi de la demande je vult bij nom je achternaam bij pre nom je naam je klikt het vinkje aan dan vul je je geboorte datum in en als laatste klik je op valider
Magrebain
29-08-2010, 23:58
op www.passeport.ma kun je enkel kijken of je biometrisch paspoort klaar is, maar niet voor la carte nationale éléctronique
aabbccdd
30-08-2010, 00:03
Als je bij ze langs gaat weten ze soms niet eens of het klaar is. laar staan online
Huis-vrouw2
30-08-2010, 00:06
Nee, dit geld alleen bij een Marokkaansse Paspoort. Lacard National niet, ten minste zo heb ik t ervaren..
wat raar bij mij is dat wel gelukt namelijk en ik ging alleen voor de la carte
op www.passeport.ma (http://www.passeport.ma) kun je enkel kijken of je biometrisch paspoort klaar is, maar niet voor la carte nationale éléctronique
Magrebain
30-08-2010, 00:31
wat raar bij mij is dat wel gelukt namelijk en ik ging alleen voor de la carte
Ik zou het echt niet weten,maar passeport.ma is een site die speciaal is gericht voor het nieuwe biometrische paspoort. het staat ook duidelijk op de site
zover zijn marokkanen nog niet .. duurt nog een paar eeuwen denk ik.. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.