Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "aanslag" op joods gemeenschapscentrum in parijs

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

LZN
22-08-2004, 14:52

In Parijs hebben onbekenden brand gesticht in een joods sociaal centrum. Bovendien waren de muren van het complex beklad met anti-semitische leuzen, zo liet de politie in de Franse hoofdstad weten. Het gebouw zelf liep forse brandschade op. Burgemeester Delanoe van Parijs heeft de aanslag scherp veroordeeld en noemde het weerzinwekkend. Een van de leuzen luidde: "Zonder joden zouden wij gelukkig zijn." Een woordvoerder van een nabijgelegen synagoge vertelde dat op de gevel van het centrum ook stond: "De wereld zou zuiverder zijn als er geen joden meer zouden zijn." Die tekst stond volgens hem bol van de taalfouten. Antisemitische incidenten komen steeds vaker voor in Frankrijk. In de eerste zes maanden van dit jaar werden in Frankrijk 510 antisemitische daden of bedreigingen geregistreerd. In heel 2003 waren dat er maar 593. De incidenten lopen uiteen van grafschendingen, aanvallen op synagogen en andere joodse instituten tot fysiek geweld tegen joden. Zo werd in april ook een joods kerkhof bezocht door vandalen. Vorige maand werd een joodse jongen door een moslim neergestoken. In het oosten van Frankrijk zijn de laatste maanden vaker graven geschonden, niet alleen op joodse maar ook op christelijke en islamitische begraafplaatsen. Het is goed raak in frankrijk zeg steeds met agressie jegens gelovigen van allerlei afkomst.....

Amazoelloe
22-08-2004, 15:01
Dat is een Europese traditie die begonnen is met de eerste roof- en moordtochten ook wel bekend onder de romantische benaming 'kruistochten'. Sindsdien is het nooit gestopt. We gaan het even in de schoenen van de moslims schuiven. Men zegt niet dat Rachid Ben Lqlaoui een aanslag heeft gepleegd op een jood omdat hij joden niet kan uitstaan. NEE, men zegt dat een aanhanger van (rover, moordenaar en verkrachten-pedofiel) profeet Mohamed (saws) die aanval heeft uitgevoerd want, suggereert de berichtgeving, dat wordt aanbevolen door de islam. Blijkt het een Kees de Zeikerd of Jean Filsdepute of heeft Anita Vandewallen het verzonnen dan zijn dat gewoon sociale gevallen. Heeft natuurlijk niets te maken met het diep ingewortelde antijudaisme dat kenmerkend is voor Europa.

a3ir
22-08-2004, 15:03
Origineel gepost door Corrie In Parijs hebben onbekenden brand gesticht in een joods sociaal centrum. Bovendien waren de muren van het complex beklad met anti-semitische leuzen, zo liet de politie in de Franse hoofdstad weten. Het gebouw zelf liep forse brandschade op. Burgemeester Delanoe van Parijs heeft de aanslag scherp veroordeeld en noemde het weerzinwekkend. Een van de leuzen luidde: "Zonder joden zouden wij gelukkig zijn." Een woordvoerder van een nabijgelegen synagoge vertelde dat op de gevel van het centrum ook stond: "De wereld zou zuiverder zijn als er geen joden meer zouden zijn." Die tekst stond volgens hem bol van de taalfouten. Antisemitische incidenten komen steeds vaker voor in Frankrijk. In de eerste zes maanden van dit jaar werden in Frankrijk 510 antisemitische daden of bedreigingen geregistreerd. In heel 2003 waren dat er maar 593. De incidenten lopen uiteen van grafschendingen, aanvallen op synagogen en andere joodse instituten tot fysiek geweld tegen joden. Zo werd in april ook een joods kerkhof bezocht door vandalen. Vorige maand werd een joodse jongen door een moslim neergestoken. In het oosten van Frankrijk zijn de laatste maanden vaker graven geschonden, niet alleen op joodse maar ook op christelijke en islamitische begraafplaatsen. Het is goed raak in frankrijk zeg steeds met agressie jegens gelovigen van allerlei afkomst.... Als ik dit zo lees dan zijn wij allemaal schuldig. De Joden,christenen en de moslims. we moeten is een keer elkaar leren respecteren en verdragen . het lijkt of we nix van zowel het verleden als het heden hebben geleert.:jammer:

Amazoelloe
22-08-2004, 15:06
Die tekst stond volgens hem bol van de taalfouten. Pure stemmingmakerij. Zelfs een Doctor Franse Taal- en Letterkunde kan met opzet taalfouten maken om de schuld ind schoenen te schuiven van recent geimmigreerden. Net of die zich gaan bezighouden met aanslagen. Wat mij trouwens altijd opgevallen is dat autochtonen slechter zijn in taal en spelling dan allochtonen, zeker in Frankrijk.

a3ir
22-08-2004, 15:06

Origineel gepost door najibzri Ah wat zielig, gaan ze weer de tweede wereldoorlog slachtoffertjes spelen? Stemmingmakerij, laat die joden gewoon een keertje een dagje de tweede wereldoorlog meemaken voor straf. Wellicht dat ze dan ophouden met anti-semmiet hier anti-semmiet daar... word er kotsmisselijk van. Sjalom my ass Ga je mond spoelen ,Najibzri. Je zou het niet leuk vinden als al die leuzen op een muur van een moskee waren geklad.

a3ir
22-08-2004, 15:07
Origineel gepost door Amazoelloe Die tekst stond volgens hem bol van de taalfouten. Pure stemmingmakerij. Zelfs een Doctor Franse Taal- en Letterkunde kan met opzet taalfouten maken om de schuld ind schoenen te schuiven van recent geimmigreerden. Net of die zich gaan bezighouden met aanslagen. Wat mij trouwens altijd opgevallen is dat autochtonen slechter zijn in taal en spelling dan allochtonen, zeker in Frankrijk. Kan ook. Kijk maar naar die sukkels die op een muur schreven : alle Turken terug naar Marokko.Lomper kan haast niet :D

Amazoelloe
22-08-2004, 15:12
Origineel gepost door a3ir Ga je mond spoelen ,Najibzri. Je zou het niet leuk vinden als al die leuzen op een muur van een moskee waren geklad. Jij laat je teveel leiden door de westerse media. We gaan het even in de schoenen van de moslims schuiven. Men zegt niet dat Rachid Ben Lqlaoui een aanslag heeft gepleegd op een jood omdat hij joden niet kan uitstaan. NEE, men zegt dat een aanhanger van (rover, moordenaar en verkrachten-pedofiel) profeet Mohamed (saws) die aanval heeft uitgevoerd want, suggereert de berichtgeving, dat wordt aanbevolen door de islam.

a3ir
22-08-2004, 15:13
Origineel gepost door najibzri A3ir, dit is weer een truc van die gare zionisten waar jij genadeloos intrapt. Ze proberen weer medelijden te kweken op een moment dat de massa hun jodenstreken doorhebben. Amazoeloe heeft denk ik daar meer ervaring in aangezien hij in Belgie woont. (denk ik) Zo als je weet woon ik in Zeeland. Geen joden (alleen mijn buurman)geen moslims alleen maar Katholieken :engel: Ik wet nog die wijfie dat een verhaal verzon waar zelfs die sukkel van een Chirac intrapte een oordeelde hoe slecht de daders(Noord -Afrikanen) wel niet zijn. Maar het kan ook waar zijn

a3ir
22-08-2004, 15:14
Origineel gepost door najibzri Ik zou het niet erg vinden als er op een moskee een leus wordt geklad "joden/zionisten zijn de as van het kwaad" hahaha,grapjas :p

matahari
22-08-2004, 15:16
Het is uiteraard even wachten tot ze de dader pakken voordat we zo onze conclusies trekken. Persoonlijk zou ik er niet raar van opkijken als de dader Levy of Goldstein van z'n achternaam zou heten...dit soort incidenten gebeuren de laatste tijd steeds vaker in Frankrijk. Laten we vooral niet vergeten dat het aantal "incidenten" is toegenomen na het conflict tussen SSharon en Frankrijk.....en bij al die conflicten had de dader een joodse achtergrond.

a3ir
22-08-2004, 15:20
Origineel gepost door Amazoelloe Jij laat je teveel leiden door de westerse media. We gaan het even in de schoenen van de moslims schuiven. Men zegt niet dat Rachid Ben Lqlaoui een aanslag heeft gepleegd op een jood omdat hij joden niet kan uitstaan. NEE, men zegt dat een aanhanger van (rover, moordenaar en verkrachten-pedofiel) profeet Mohamed (saws) die aanval heeft uitgevoerd want, suggereert de berichtgeving, dat wordt aanbevolen door de islam. ik laat me niet door de media leiden ,Ama. Der zijn dagelijkse dingen die geburen of door alochtonen worden gepleegt. En dat wordt door de media zo opgeblazen. Het wordt op de voorpagina van diverse kranten vermeld. Blijkt het een autochtoon te zijn,zijn ze zo stil als een grijsmuisje. Geen excuses geen nix ze laten het verhaal voor wat het is. maar je kunt moeilijk ontkennen dat moslims nix kwaads doen.

Amazoelloe
22-08-2004, 15:20
Stel dat de dader Rachid zou heten? ------------> aanhanger van de islam. Stel dat dat de dader Jean-Marie heet?----------> sociaal geval. Zo werkt de zogenaamde objectieve westerse media (waar ik mijn reet mee afveeg).

Amazoelloe
22-08-2004, 15:22
Origineel gepost door a3ir maar je kunt moeilijk ontkennen dat moslims nix kwaads doen. Daar gaan we weer. Moslims. Aanhangers van de islam.

Amazoelloe
22-08-2004, 15:23
Origineel gepost door najibzri Ja, vreemd.... wat een jodenstreek. Zou mij ook niet verbazen dat de holocaust een afgesproken werk was van machtige joden om een Isrealische staat te creeren. (duurde wel lang voordat de engelsen en amerikanen ingrepen) Over Engelsen en Amerikanen gesproken, ze weigerden de joodse overlevenden op te nemen. Nu gaan ze de schijnheiligen uithangen. Hypocrieten.

a3ir
22-08-2004, 15:23

Origineel gepost door Amazoelloe Daar gaan we weer. Moslims. Aanhangers van de islam. Ik ben zelf moslim,Ama. Marokkaan blijkt ook niet goed te zijn :confused: Daders dan:moe:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13