Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ; Help; Hoe kan ik draadloos internet maken?

Mvr_NaamLoosZ
29-08-2010, 16:41

Salaam Aileikom, Wij hebben 1 pc & een laptop thuis, Maar wij hebben geen draadloos internet, maar via een kabel dus.:o Ik had van iemand gehoord dat je dan ook draadloos kan internetten, en dat er bij de die kabelkast een code opstaat wat je in moet toetsen. Maar hoe doe je dat dan?! Wie kan me aub helpen???:traan1: Zou diegene zeer dankbaar zijn.

Mvr_NaamLoosZ
29-08-2010, 16:46
Niemand?:traan1:

Faris
29-08-2010, 17:54
Salaam Aileikom, Wij hebben 1 pc & een laptop thuis, Maar wij hebben geen draadloos internet, maar via een kabel dus.:o Ik had van iemand gehoord dat je dan ook draadloos kan internetten, en dat er bij de die kabelkast een code opstaat wat je in moet toetsen. Maar hoe doe je dat dan?! Wie kan me aub helpen???:traan1: Zou diegene zeer dankbaar zijn. Welke provider heb je? Heb je een draadloze router?

Mvr_NaamLoosZ
29-08-2010, 18:15
Welke provider heb je? Heb je een draadloze router? Ik heb Ziggo, Draadloze router? Wat is dat?

Faris
29-08-2010, 18:25

Ik heb Ziggo, Draadloze router? Wat is dat? Draadloze router om draadloos verbinding te maken met je laptop b.v, dus zonder kabel. Je koopt een draadloze router en die sluit je aan de modem van ziggo.

Mvr_NaamLoosZ
29-08-2010, 18:26
Draadloze router om draadloos verbinding te maken met je laptop b.v, dus zonder kabel. Je koopt een draadloze router en die sluit je aan de modem van ziggo. Nee heb ik niet. Waar kan ik ze eigenlijk halen dan?

Mvr_NaamLoosZ
29-08-2010, 18:33
mediamarkt mycom paradigt Shoukran bezefffffff!! Check je hoekje. nogmaals; Harstikke bedankt