Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sollicitatiegesprek tips?

Welgezind
29-08-2010, 16:08

Wat zouden jullie op de volgende vragen tijdens een intakegesprek als het een Juridische baan betreft antwoorden: • Waarom heb je op deze vacature gesolliciteerd? • Wat verwacht je van dit bedrijf? • Waarom zouden we jou moeten kiezen voor deze baan? • Noem je twee beste en je twee slechtste eigenschappen. o Vertel eens iets over jezelf? o Waarom heb je op deze vacature gesolliciteerd? o Waarom zouden we jou moeten kiezen? Wie kan mij hierover van antwoorden voorzien, en die goede technieken heeft van antwoorden? Om ze te kunnen overtuigen.

Doupke
29-08-2010, 17:13
Wat zouden jullie op de volgende vragen tijdens een intakegesprek als het een Juridische baan betreft antwoorden: • Waarom heb je op deze vacature gesolliciteerd? • Wat verwacht je van dit bedrijf? • Waarom zouden we jou moeten kiezen voor deze baan? • Noem je twee beste en je twee slechtste eigenschappen. o Vertel eens iets over jezelf? o Waarom heb je op deze vacature gesolliciteerd? o Waarom zouden we jou moeten kiezen? Wie kan mij hierover van antwoorden voorzien, en die goede technieken heeft van antwoorden? Om ze te kunnen overtuigen. Heb je werkervaring?

Welgezind
29-08-2010, 17:17
Heb je werkervaring? Bijbaantjes.

TheBomb
29-08-2010, 20:15
Wat zouden jullie op de volgende vragen tijdens een intakegesprek als het een Juridische baan betreft antwoorden: • Waarom heb je op deze vacature gesolliciteerd? • Wat verwacht je van dit bedrijf? • Waarom zouden we jou moeten kiezen voor deze baan? • Noem je twee beste en je twee slechtste eigenschappen. o Vertel eens iets over jezelf? o Waarom heb je op deze vacature gesolliciteerd? o Waarom zouden we jou moeten kiezen? Wie kan mij hierover van antwoorden voorzien, en die goede technieken heeft van antwoorden? Om ze te kunnen overtuigen. tips - blijf dicht bij jezelf, ga geen onzin uitkramen; - dress to kill, maar pas op voor overdo, overdrijf niet; - blijf kalm'; - toon interesse en luister goed naar de vragen; - wees zelfbewust; - verkoop jezelf! antwoorden geven op vragen is onzin, als je het bovenstaande naleeft, kom je er vanzelf wel.