Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opzoek naar nieuwe laptop

Opzoek-meid
29-08-2010, 15:48

Ben opzoek naar een nieuwe laptop, te gebruiken voor studie, films/muziek enzo. Geen HP, heb goede ervaring met Acer dus ik vond deze https://dynabyte.nl/artikel/7124125c463/Acer_Aspire_7551-P323G32MN_17.3%22_notebook_met_LED-breedbeeldscherm. Is dit 1 met een goede processor, geheugen enzovoort?

mv500
29-08-2010, 20:15
nee deze laptop is niet goed want hij heeft een slechte processor je moet geen amd nemen je moet eentje met intel pentuim of eentje met i series die zijn wel duurder intel i3 i5 i7

ILI_Amazigh
30-08-2010, 00:14
nee deze laptop is niet goed want hij heeft een slechte processor je moet geen amd nemen je moet eentje met intel pentuim of eentje met i series die zijn wel duurder intel i3 i5 i7 Slecht is nou weer een beetje overdreven maar het zit hem in de frabricage technieken. Intel en AMD zijn op zich niet eens concurrenten. Maar Intel maakt wel snellere processoren. Bijvoorbeeld een 1500Mhz AMD is even snel als een Intel 1200Mhz. Aangezien we van snelheid houden kiezen we dus vaker voor Intel als is er verder niet zo gek veel mis met een AMD processor.

mv500
30-08-2010, 04:21
Slecht is nou weer een beetje overdreven maar het zit hem in de frabricage technieken. Intel en AMD zijn op zich niet eens concurrenten. Maar Intel maakt wel snellere processoren. Bijvoorbeeld een 1500Mhz AMD is even snel als een Intel 1200Mhz. Aangezien we van snelheid houden kiezen we dus vaker voor Intel als is er verder niet zo gek veel mis met een AMD processor. amd processors hebben ook kortere levens duur ik heb 3 pcs met amd gehad binnen 3 jaar waren ze allemaal naar de prullenbak

Opzoek-meid
30-08-2010, 04:40

Oke bedankt voor jullie reacties, ik heb momenteel zelf nog een HP met amd processor en ik vind hem 10x waardeloos. Laptop raakte al de eerste 2 maanden snel warm, produceert te veel geluid, kwaliteit is ver te zoeken aangezien het zo uit elkaar zou kunnen vallen. Oplader is binnen jaar stuk gegaan dus begrijp nu wel waarom intel beter is.

ILI_Amazigh
30-08-2010, 16:42
amd processors hebben ook kortere levens duur ik heb 3 pcs met amd gehad binnen 3 jaar waren ze allemaal naar de prullenbak Hmm je laat ze goed werken blijkbaar. Moet toegeven dat Intel inderdaad wel goede processors zijn. Heb zelfs een PC liggen hier met een processor van Intel. Hele zaakje bij elkaar is al 10 jaar oud nu.

Opzoek-meid
30-08-2010, 17:37
Heb deze gevonden http://www.block.nl/article/getArticleDetails.action?artNr=78052 Goede processor, geheugen enzo ofniet?

NadorinoCrysis
30-08-2010, 17:41
AMD is waardeloos. Intel maakt betere processors. Heb een Intel Core2Duo P8400 2.26GHz, alles gaat erg snel en 2 jaar geen problemen. Heb een PC met AMD, MSN aanmelden duurt minuten voor ik eindelijk aangemeld ben. Zo zie je maar waarom meesten hier Intel aanraden.

mv500
30-08-2010, 19:58
Heb deze gevonden http://www.block.nl/article/getArticleDetails.action?artNr=78052 Goede processor, geheugen enzo ofniet? deze is een goeie laptop harde schijf geheugen is ook heeel goed alleen beeldscherm is 17 inch daar kun je denk ik niet gemaklijk mee reizen/school gebruik maar verder is die wel goed

Opzoek-meid
30-08-2010, 22:24
deze is een goeie laptop harde schijf geheugen is ook heeel goed alleen beeldscherm is 17 inch daar kun je denk ik niet gemaklijk mee reizen/school gebruik maar verder is die wel goed Oh dan is het goed, aangezien ik er niet mee zal gaan reizen.