Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : blunder

chainreaction
22-08-2004, 13:16

op de boot terug werd mn broertje ineens misselijk(daarvoor had ie nog pringles en chocolademelk gedronken) Ik liep dus naar de uitgang tot mn broertje opeens zei: Ik ben misselijk en vervolgens kotste hij in mijn gezicht (nee niet op de grond zoals normale mense doen maar recht in mijn gezicht) en het werd ook nog goed verspreid omdat hij zijn hand voor zijn mond deed. Het was dat ik heel moe was anders had ik ook gekotst.Maar het stomme was , behalve het feit dus dat iedereen het had gezien dat er 2 manne ware die het kennelijk zo leuk vonde dat ze nog doorginge met lache nadat ik mezelf schoon had gemaakt.

BentFes
22-08-2004, 13:18
:melig: Ieeeuww! Goor!

Fallujah
22-08-2004, 13:21
pure vernedering

charming20
22-08-2004, 13:30
hahahahahahah was jij dat hahah wajauwww die actie heb ik gezien hahah ik ken deze chik hahaha heb het naar al me vrienden en nichtjes en neven in marokko verteld ze gingen helemaal stuk

chainreaction
22-08-2004, 13:30

tja ik kon er weinig aandoen( het kwaad was in een seconde geschied) ik was ook boos op mn broertje maar hij heeft sorry gezegd en ik ken die mense toch niet op die boot en ik zie ze nooit meer terug

chainreaction
22-08-2004, 13:34
ik denk dat jij het over iemand anders hebt want ik ben ondergekotst op de terugreis en als jij het aan je nichtjes en neefjes hebt verteld die marokko wonen dan heb jij het waarschijnlijk gezien op de heenreis(ik neem aan dat je niet zo zielig bent dat je ze daarover hebt gebeld vanuit nl)

charming20
22-08-2004, 13:38
hahaha oh okee dan was dat een andere actie bij de heen weg. dus meid kan bij iedereen gebeuren zo tezien hahah je hoeft je dus nie echt te schamen

Jasmina
22-08-2004, 16:01
Origineel gepost door BentFes :melig: Ieeeuww! Goor! Jaaaaa ieeeeeuwwwww :giechel:

lady_khadija
22-08-2004, 16:05
dat is zoo goor!!!!!!! de geur al!!!!!!!!

marocaan18
22-08-2004, 16:08
gatsiedarrie!!!!! meskiena.... maar wel toegeven dat je broertje dan wel een flinkespuitkracht heeft zeg!;)

LaLa_SoFiA
22-08-2004, 16:13
Wielie echt erg! Ik zou me doodschamen...wielie hahahaha maar als je het zo hoort klinkt het wel grappig...:)

tattie
22-08-2004, 17:26
Origineel gepost door chainreaction op de boot terug werd mn broertje ineens misselijk(daarvoor had ie nog pringles en chocolademelk gedronken) Ik liep dus naar de uitgang tot mn broertje opeens zei: Ik ben misselijk en vervolgens kotste hij in mijn gezicht (nee niet op de grond zoals normale mense doen maar recht in mijn gezicht) en het werd ook nog goed verspreid omdat hij zijn hand voor zijn mond deed. Het was dat ik heel moe was anders had ik ook gekotst.Maar het stomme was , behalve het feit dus dat iedereen het had gezien dat er 2 manne ware die het kennelijk zo leuk vonde dat ze nog doorginge met lache nadat ik mezelf schoon had gemaakt. hmm en je verteld ons dit omdat????????????????????????????

chainreaction
24-08-2004, 14:07
k wou t eigenlijk bij een andere topic plaatse die hier al eerder was geopenddie ging over blunders in je vakantie of op de boot, maar er was iets misgegaan blijkbaar en is als een àlleenstaande topic geplaatst . toen heb k t maar zo gelate... maar zou k by the way echt een reden moete hebbe om dit te vertelle . als je t niet wil lezen dan ga je maar naar een andere topic die wel o zo boeiend is en waar je misschien iets van kunt ''leren''

Echie
24-08-2004, 14:10
Origineel gepost door chainreaction op de boot terug werd mn broertje ineens misselijk(daarvoor had ie nog pringles en chocolademelk gedronken) Ik liep dus naar de uitgang tot mn broertje opeens zei: Ik ben misselijk en vervolgens kotste hij in mijn gezicht (nee niet op de grond zoals normale mense doen maar recht in mijn gezicht) en het werd ook nog goed verspreid omdat hij zijn hand voor zijn mond deed. Het was dat ik heel moe was anders had ik ook gekotst.Maar het stomme was , behalve het feit dus dat iedereen het had gezien dat er 2 manne ware die het kennelijk zo leuk vonde dat ze nog doorginge met lache nadat ik mezelf schoon had gemaakt. Whaaaaaaaaaaaaaa :gniffel: Egt Goooooor man! Damn... Aah ik heb medelijden met je, serieus!