Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Na hoeveel maanden na gebruik van de pil...

Pagina's : [1] 2

tangawia1984
22-08-2004, 12:39

Hoi getrouwde dames, Ik vraag me af na hoeveel maanden de meeste vrouwen zwanger zijn geworden na gebruik van de pil. Ik ben nu 1 jaar getrouwd en mijn man en ik willen nu heel graag een kindje. Ik heb de pil vanaf december 2003 geslikt.Ik ben in juni 2004 met de pil gestopt en ik vraag me dus af hoe lang het ongeveer duurt voordat ik incha alah zwanger wordt. Ik heb het gevoel dat ik nu zwanger ben maar daar kom ik a.s dinsdag pas achter,dinsdag moet ik dus ongesteld worden.Ik hoop het niet. Het is heel raar maar ik ben nu heel vaak misselijk en ik heb vaak hoofdpijn en duizelig en dat had ik de vorige maanden niet.Maar die klachten kan je toch eigenlijk niet hebben voordat je overtijd bent of wel???Maar het is natuurlijk ook bij iedereen verschillend. Maar ik hoop natuurlijk wel dat ik nu zwanger ben en anders wachten we de volgende cyclus weer af. kolchi m3a lmekteb. Ik hoop op reacties. -x- Tangawia1984 :Iluvu:

Sardina
22-08-2004, 12:55
hallo tangawia, toen ik stopte met de pil (afgelopen 1 januari 2004) was ik bij de eerste menstruatie eerst heel lang overtijd wel anderhalve week. en toen werd ik ongesteld en heel hevig met veel pijn. volgens de dokter kwam dat omdat ik meer dan een jaar aan de pil ben geweest. als je dan stopt moet je lichaam weer een natuurlijke mesntruatie aanmaken, en dat kan ff anders gaan dan normaal. wachtend op de volgende menstruatie was ik al zwanger. dus ik ben maar 1 keer ongi geweest na het stoppen van de pil. ik had het zelf niet verwacht, ik hield er rekening mee dat het wel een half jaar tot een jaar kon duren. maar dat is dus bij ieder verschillend. ik hoop dat het bij jou ook zo snel gaat!

tangawia1984
22-08-2004, 13:30
Hoi Sardina, Bedankt voor je berichtje.Moge ALLAH S.W.T je een gemakkelijke bevalling geven en je bijstaan incha alah.Soebhanalah dat heb ik ook meegemaakt.De 1e maand nadat ik de pil heb weggedaan was ik 9 dagen overtijd.Ik was er dus van overtuigd dat ik zwanger was. Ik heb wel 3x een zwangerschapstest gedaan en elke keer negatief.Ik vond dat zo raar.En zelfs al waren die testen negatief ik was er nog van overtuigd dat ik zwanger was. Maar toen werd ik de 10e dag jammer genoeg ongesteld.Ik vond dat zo vreemd.Had dat nog nooit meegemaakt. Maar ik hoop dat ik nu zwanger ben incha alah.Ik ga a.a dinsdag incha alah een zwangerschapstest doen als ik natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden. -x- Tangawia1984

Sardina
22-08-2004, 13:38
dank je wel meid! weet je ook welke dagen je het beste kunt 'klussen' enzo, dus wanneer je het vruchtbaarst bent? ik kluste rond die datum ook meer als normaal, en dat heeft wel geholpen. ik kan je nog meer 'foefjes' geven als je wilt, deze vergroten de kans op een bevruchting.......... maar als je dat al uitgebreid bestudeerd hebt dan hoef ik ze je niet te vertellen hihi..... nou spannend hoor, hou ons op de hoogste of je ongi wordt.

tangawia1984
22-08-2004, 13:55

Hoi lieverd,bedankt voor je reactie. Ik weet wel wanneer je het vruchtbaarst bent(tenminste zo heb ik het altijd geleerd) en dat is de 1e en 2e week na je menstruatie. maar als je nog meer "foefjes" weet wil ik ze graag weten. Ik wacht op je reactie. -x-

Sardina
22-08-2004, 14:11
ik heb je ge-pm-t

misstomatisch
22-08-2004, 14:12
Ben ook wel benieuwd naar doe foefjes! :) Altijd handig om te weten, voor als ik er aan ga beginnen. :D

Glimlachje
22-08-2004, 15:34
Zou het ook wel willen weten. Die foefjes dan hahaha.. Alle info is welkom, alvast shoukran... :)

Jasmina
22-08-2004, 16:14
Ik wil ook graag je foefjes weten, wantik probeer het ook. ik weet wel een foefje voor de dames en dat is als je na het "klussen" met je benen omhoog tegen de muur gaat liggen (rug gewoon op bed) en dan een kussen onder je bips, zodat het verder en sneller daar binnen stroomt. Dit is een tip van de dokter, dus zal wel kloppen dan denk ik. Iemand nog meer foefjes? jasmina

tangawia1984
22-08-2004, 17:49
Jammer!!!!!!!!!! Ik ben vandaag ongesteld geworden.Ik baaaaaaaaaaal zo erg. Ik wil zooooooooo graag zwanger worden.Maar gair incha alah.We wachten de volgende maand weer af. -x-

Jasmina
22-08-2004, 18:17
Origineel gepost door tangawia1984 Jammer!!!!!!!!!! Ik ben vandaag ongesteld geworden.Ik baaaaaaaaaaal zo erg. Ik wil zooooooooo graag zwanger worden.Maar gair incha alah.We wachten de volgende maand weer af. -x- Balen meid, I know the feeling and it ain't nice! :( jasmina

bruidje
23-08-2004, 12:30
Voor alle dames die zwanger proberen te worden, veel geduld en veel plezier hahaha want het is toch geen straf om iedere maand er weer voor te gaan. Ik herken jullie vragen en ongeduld als geen ander, heb ergens een tijd geleden voordat ik zwanger was, bij een topic verteld hoe ongeduldig is was. Als je er eenmaal klaar voor bent is iedere menstruatie niet leuk en een teleurstelling, maar heb hoop en InschAllah worden jullie wensen snel vervuld. Ik ben zelf na drie keer zwanger geworden, maar het kan ook in een keer raak zijn en een jaar schijnt ook heel normaal te zijn, ik duim voor jullie.

babybruidje
23-08-2004, 13:06
Origineel gepost door tangawia1984 Jammer!!!!!!!!!! Ik ben vandaag ongesteld geworden.Ik baaaaaaaaaaal zo erg. Ik wil zooooooooo graag zwanger worden.Maar gair incha alah.We wachten de volgende maand weer af. -x- jammer oegtie hoe lang wacht je al? komt goed insha Allah

tangawia1984
23-08-2004, 19:48
Hoi lieverd, ik wacht nog niet zo lang hoor. Wij zijn sinds juni bezig, dat is nog maar 3 maanden. Maar als je iets echt wilt dan wil je het gelijk hahahaaha. Ik ben heeeeeeeeeeeel ongeduldig,dat is een slechte eigenschap van mij. Het is belangrijk om sbar te hebben. Allah m3a sabirin.We wachten de volgende maand gewoon weer af en dan is het incha alah raak. Als Allah het wil. Alhamdolilah. -x-

boug85
23-08-2004, 21:43

Origineel gepost door tangawia1984 Hoi lieverd, ik wacht nog niet zo lang hoor. Wij zijn sinds juni bezig, dat is nog maar 3 maanden. Maar als je iets echt wilt dan wil je het gelijk hahahaaha. Ik ben heeeeeeeeeeeel ongeduldig,dat is een slechte eigenschap van mij. Het is belangrijk om sbar te hebben. Allah m3a sabirin.We wachten de volgende maand gewoon weer af en dan is het incha alah raak. Als Allah het wil. Alhamdolilah. -x- Ik hoop echt dat je heel snel zwanger wordt inschaAllah! Mag ik vragen hoe oud je bent?

Pagina's : [1] 2