Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kaakoperatie??

maysan
29-08-2010, 04:32

Willen de mensen die een kaakoperatie hebben gehad zich effe melden.

maysan
29-08-2010, 21:33
Heeft er niemand een kaakoperatie gehad??

sweet_paris
05-09-2010, 13:10
ja datvraag k me ook af... mij is verteld dat ik ook een kaak operatie onder moet gaan.. wie ervaringen heeft please laat ons weten!!

bobbie1
06-09-2010, 07:15
Willen de mensen die een kaakoperatie hebben gehad zich effe melden. Ik heb een kaakoperatie gehad, wat wil je weten?

sweet_paris
06-09-2010, 17:22

mijn bovenkaak s te smal waardoor ik veel klachten heb. Nu nog steeds doet mijn linkerhelft van mn hoofd pijn..en heeeft te maken met de zenuwen..tanardts denkt mijn gewricht want die ziet er ook niet normaal uit.. Nu er wordt geadviseerd om een operatie te ondergaan.. weet niet wat k moet doen??

Shkoendahafiek.
07-09-2010, 11:04
Ik heb ook een bovenkaak operatie gehad vorig jaar omdat mijn kaak te smal was. Wat kun je doen? Er volledig achterstaan het is niet niks wat je begaat.

maysan
14-09-2010, 20:34
Ik heb een kaakoperatie gehad, wat wil je weten? Hey,ik was meer benieuwd naar de dagen na de operatie. Maar alhamdolilah heb een week geleden een bovenkaak operatie gehad. Moet zeggen dat het me echt is mee gevallen. Mocht jij ook 5 weken lang alleen vloerbaar eten?? En hoe lang duurde het bij jou voor dat je gezicht weer normaal stond,zonder zwellingen??

maysan
14-09-2010, 20:42
ja datvraag k me ook af... mij is verteld dat ik ook een kaak operatie onder moet gaan.. wie ervaringen heeft please laat ons weten!! Dus ze gaan je bovenkaak breder maken??

Fashiondesigner
15-09-2010, 11:31
Ik heb ook een kaakoperatie gehad 8 jaar geleden. Wat wil je weten??? :D hoe zijn de dagen na de operatie? doet het veel pijn ?

maysan
15-09-2010, 17:01
Heb helemaal geen pijn gehad.. misschien komt het door de pijnstillers die ik 5 dagen lang innam. Dacht dat ik moeite zou hebben met slapen,maar slaap goed. Vraag me af hoelang de zwelling blijft??

Shkoendahafiek.
18-09-2010, 14:14
Heb helemaal geen pijn gehad.. misschien komt het door de pijnstillers die ik 5 dagen lang innam. Dacht dat ik moeite zou hebben met slapen,maar slaap goed. Vraag me af hoelang de zwelling blijft?? Zwelling bleef ik geloof ik anderhalf week echt erg. Maar t wordt wel minder. Maar die knabbel&Babbel kop heb ik wel lang gehad. Drama.

maysan
20-09-2010, 02:46
Zwelling bleef ik geloof ik anderhalf week echt erg. Maar t wordt wel minder. Maar die knabbel&Babbel kop heb ik wel lang gehad. Drama. serieuss,irriteer me dood aan me misvoormde gezicht.Heb er geen geduld meer voor.Zit al weer op 2 weken,kan nog steeds niet naar buiten.

Shkoendahafiek.
20-09-2010, 12:37
serieuss,irriteer me dood aan me misvoormde gezicht.Heb er geen geduld meer voor.Zit al weer op 2 weken,kan nog steeds niet naar buiten. Accepteer het maar. Ik vond het ook eng! Ik liep afgelopen zomer met een sjaaaaaaal! Vond het echt erg! Maar je moet het een plek geven. Want die zwelling. Pff ik heb nu een jaar later nog steeds het gevoel dat ik een bolle hoofd heb. Je gezicht ziet er bytheway anders uit dan voorheen. Je ziet het nu nog niet. Je zult het later nog zien, niet extreem hoor.