Bekijk originele versie : mijn grootste voorbeeld mijn vrienden familie :(
BoubkerC
22-08-2004, 10:45
Waaaaaaaaaaaarom moet dit gebeuren waarom nee ik zit nu te huilen ik ben nu 14 jullie mogen zeggen kijk een k u t klein kind die gaat huilen maar als je voelt wat ik voel dan piep je anders mijn broer........... een grote player ik zie hem harte breken en daarna weet harte breken ontmaagd al op zijn 18e ofzo en is nu 22 hij rookt bijna altijd wiet volgens me vrienden drinkt hij bier en ik zag hem vaak niet vasten op de vastmaand ramadan en jah hij is geen moslim meer ik vind het jammer ik vind hem zo aardig echt waar ik hou van hem het is me broer me enigste ik had 2 broers maar die zijn bij hun geboorte gestorven :( Yarabi laat ik hun terug zien in hemel en dat ik naast hun ben
me nichten (tweeling)............ ze waren altijd zo aardig ik deed alles met hun we gingen praten over alles en nog wat ff dollen lachen we gingen gewoon uit de stad maar ze kwamen naar nederland (ze komen van spanje) en toen was werden ze allebei dronken en eentje is al ontmaagd door mijn broer nog zelfs en tjah ze roken ze waren dronken ze waren high me neef percies hetzelfde net als me broer maar jah ik weet niet wat ik nu kan doen als ik naar me broer ga ik krijg een stoot ik geef hem liefde maar hij geeft me 99% minder liefde zoveel ik hem geef hij slaat me vaak sluit me buiten mag nooit met hem mee dit en dat me neef ik mag alles met hem doen ik dacht ik ken hem heel erg goed maar jah niet erg genoeg en me nichten tjah ook niet kijk mijn hele familie is echt verkracht ik zweeeeeeeeer het de jonge generatie is echt verkracht ik ben de enige die bid enige die qoraan kent iedereen is het vergeten of ze willen het vergeten ik vroeg me nicht ken jij ayat al koersi ze zei jah maar ik gebruik het niet dusssssssssssss pffffffffffff ik zit nu diep in me hart te huilen ik zou de dag des oordeels graag willen hebben voor mijn familie ik wil weten wat ze allemaal echt ook alles hebben verzwegen wil ik weten en ik wil dat me broeders en zusters veilig zijn in palestina en in irak etc. maar jah me hart is echt helemaal kapot het was al kapot door me moslim broeders maar nu ook door me familie ik kan er echt niet meer tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! ik ga geen zelfmoord plegen maar jah als het niet haram was had ik het alang gedaan!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :(
BoubkerC
22-08-2004, 10:48
ojah er zijn hier mensen die me broer nu zullen herkenen ik smeek je vertel niks door anders vetrouw hij me helemaal niet meer en ik heb maar 1% procent vertrouwen please verpest het niet please heb genade zoals mohammed saw hij had genade voor zijn vijanden dus geef die genade ook aan mij please dank je wel..........
maghrebia_4ever
22-08-2004, 11:51
heeej meid ik vind het heel naar ik heb het gelezen met tranen in me ogen!! ik zou zeggen macha allah 3liek ondanks dat ben je nogal sterk gebleven macha allah 3liek en allah m3aak insha allah!
zo is het leven eenmaal soms gebeuren er van zulke dingen en dit geval is het erg maar jah zo is het nu!
ik zou zeggen blijf sterk en allah swt is groot groot dan alles wat er is allah zal je bijstaan insha allah en allah zal de zon in je leven weer laten schijnen!
bid en doe doe3aa voor je falimilie en voorjzelf en je tranen worden insha allah beloond door allah en je geduld ook.
moge allah insha allah je bijstaan en ook je famiklie enz moge allah ze weer op het goeie pad leiden en moge hij jou alle geduld geven komt goed zuster van me! incha allah
BoubkerC
22-08-2004, 11:57
ik probeer vol te houden en ik wil ook volhouden en ik zal het ook volhouden trouwens maghrebia 4 ever ben een jongen geeeeeeeen meid :P
misSanae
22-08-2004, 12:07
Echt triest wat jij allemaal meemaakt, blijf volhouden en vertrouwen op allah(swt) inshallah zal je broer weer op het rechte pad komen en zal hij veranderen. Allah(swt) ziet alles en iedereen zal voor zijn eigen daden gestraft worden. Bid voor je familie dat ze weer het rechte pad zullen volgen, meer kan je denk ik niet doen, je bent nog maar veertien. Wens je veel sterkte en sbar toe.
BoubkerC
22-08-2004, 12:12
ameen.......
maghrebia_4ever
22-08-2004, 12:12
haha sorry boubker was een foutje smahli maar insha allah alah m3aak en je zegt dat je 14 bent enz maar jah kijk dat bewijst weer dat leeftijd er niet toe doet macha allah;)
L7hobi_zina
22-08-2004, 12:16
:( Ik krijg tranen van jou..
BoubkerC
22-08-2004, 12:21
droog de tranen en bid dat jou dit niet overkomt want geloof me je zou dit niet willen voelen
LaLa_SoFiA
22-08-2004, 12:24
:( Sterkte...
_SiMa_FoR_LiFe_
22-08-2004, 12:40
BoubkerC.....Ik krijg echt tranen van jou hoe L7obi_zina al zei!!! Ik heb medelijden met je...Allah ie 3tik Sabr...en Gewoon volhouden ..later wordt je voor dit groots BELOOND!!! Beslama!!
Sima.
BoubkerC
22-08-2004, 12:42
ik zal het en moet volhouden zo als ik al zei bij l7ob salaam alikoum :zwaaizwaai:
lady_khadija
22-08-2004, 16:20
vind het zoo erg voor je bro...
ik kan nu even de juiste woorden niet vinden...
maar heb sabr.. bid en maak doua's voor je familie... blijf zelf op het rechte pad en laat je niet verleiden.... shaitan heeft hun hele leven onder controle... laat dat niet bij jou gebeuren..je bent nog jong en maak er wat van....
inshallah zal het licht in je hart schijnen.... en vergeet niet dat Allah (swt) heel erg vergevingsgezind is...
L7hobi_zina
22-08-2004, 16:24
inshallah komt alles goed..:(
Hou vol.. Ieder word gestraft voor zijn haar daden..! Niemand kan er wat aan veranderen! Jou broer is wijs genoeg om te weten waar hij mee bezig is! Allah ziet alles, en inshallah moge Allah jou belonen!
BoubkerC
26-08-2004, 11:07
insha allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.