Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klik Hier................

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 21:05

Aloeeeee luitjes, Alles goed daar aan de andere kant van de wereld...... :D Stel, dat je van je ouders kreeg, dat jullie gaan verhuizen, maar jij bent daar helemaal op tegen, want je houdt van de omgeving waarin je woont. Hoe kan je ouders, dan overtuigen om de verhuizing niet door te laten gaan...... Je ouders willen sowieso verhuizen, of je het daar mee eens bent of niet wat zouden jullie doen....... Jij moet verhuizen en je wilt helemaal niet, je kan toch niet alles achterlaten en weggaan naar een andere vreemde plek..... Ik hoor het nog van jullie.... Groetjes Saida

SAMMYGIRL
15-12-2002, 21:09
ZEGGEN DAT ZE DAAR GEEN WAO ONTVANGEN?? :D :zwaai: :zwaai: -SAMIRA-

yasmijn
15-12-2002, 21:11
he Saida, O wat erg maar dan zou ik als ik echt MOET verhuizen gewoon meegaan het is moeilijk maar ja wat moet je anders doen!!! misschien ga je het daar heel erg naar je zin hebben! heeel veel liefs yasmijn

SamiaGirl
15-12-2002, 21:11
Origineel gepost door SAMMYGIRL ZEGGEN DAT ZE DAAR GEEN WAO ONTVANGEN?? :D :zwaai: :zwaai: -SAMIRA- hahahahaha a zenia :iblies:

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 21:12

Origineel gepost door SAMMYGIRL ZEGGEN DAT ZE DAAR GEEN WAO ONTVANGEN?? :D :zwaai: :zwaai: -SAMIRA- :goedzo:....... en als ze geen WAO willen...... ;)

SamiaGirl
15-12-2002, 21:13
Ga gewoon ff de plek checken misschien valt het wel mee. en als dat niet lukt kan je je ouders nog altijd vertellen dat de plek waar ze heen willen over 5jaar weer wordt afgebroken :stout:

_MaJesTeiT_
15-12-2002, 21:13
Origineel gepost door yasmijn he Saida, O wat erg maar dan zou ik als ik echt MOET verhuizen gewoon meegaan het is moeilijk maar ja wat moet je anders doen!!! misschien ga je het daar heel erg naar je zin hebben! . ;) heeel veel liefs yasmijn tja dat kan ook........wie weet.... ;)

Toufik19
15-12-2002, 21:15
Origineel gepost door Saida Aloeeeee luitjes, Alles goed daar aan de andere kant van de wereld...... :D Stel, dat je van je ouders kreeg, dat jullie gaan verhuizen, maar jij bent daar helemaal op tegen, want je houdt van de omgeving waarin je woont. Hoe kan je ouders, dan overtuigen om de verhuizing niet door te laten gaan...... Je ouders willen sowieso verhuizen, of je het daar mee eens bent of niet wat zouden jullie doen....... Jij moet verhuizen en je wilt helemaal niet, je kan toch niet alles achterlaten en weggaan naar een andere vreemde plek..... Ik hoor het nog van jullie.... Groetjes Saida hangt ervan af welke planeet.als het nog binnen 1200 lichtjaren is verwijderd van de zon,heb ik er geen problemen mee.

SAMMYGIRL
15-12-2002, 21:28
Origineel gepost door Saida :goedzo:....... en als ze geen WAO willen...... ;) nou die willen ze 100% zeker wel. ;)