Bekijk originele versie : MSN tragiek
Jullie kennen het fenomeen MSN vast allemaal wel.
Je meld je keurig aan ...
Je krijgt een aanvraag om iemand toe te voegen (laatste was bij mij iets van psycho_randdebiel1981@hotmail) ..
Je accepteert de aanvraag ...
Vijf minuten later krijg ik (psycho_randdebiel1981), wil zijn aanvraag intrekken ...
Waarom is mijn eerste gedachte ...
Dan ga ik eens nadenken en kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk best wel hard ben voor onvoorbereide mensen ...
Dan kijk ik mijn MSN lijst van +- 60 mensen door en zie ik tot mijn verbazing, dat 1 contact online is (ikzelf, je kunt namelijk jezelf ook toevoegen) ...
Dan denk ik tfoe weer niemand om te pesten ...
Dan kom ik naar de forum en wie zie ik ...
Kennen jullie deze tragiek ook, of is het puur en alleen voor mij weggelegd ...
femme_ahrilla
15-12-2002, 21:08
ik ben zelf meestal degeen die offline is bij msn, terwijl ik op het forum hyperactief loop te ****** (als je dat tenminste bedoelt)
SamiaGirl
15-12-2002, 21:08
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Ja , ik heb dat ook :(
Heb wereldrecord in het zijn Geblockt op MSN :D
Hoe zou dat nou komen :stout: :giechel: :hihi:
haha nee sorry :bril:
super_marokaan weet waarom :stout:
JustAgirl
15-12-2002, 21:10
Hahaha...weet wat je bedoeld, maar probleem is makkelijk op te lossen door in te breken in het hotmailadres van mensen die nooit oline zijn, en kijk of die gene jou heeft geblokkeerd...!! Zo ja verwijderen die handel...!!!!
JUST KIDDING
Origineel gepost door doenja_18
je mag mijn msn hebben :(
Paas maar je e-mail en je password :)
femme_ahrilla
15-12-2002, 21:14
oooooooooohhhh, dat is toch niet zo erg, tenminste, beter dan dat je een killend gesprek hebt met iemand die eigenlijk geen zin heeft met je te praten. ik bijvoorbeeld heb iedereen geblokt, en als er iemand online komt waarvan ik denk, hee, met die heb ik wel zin in een gesprekje, dan unblock ik diegene en hoop ik maar of die ook zin heeft om met mij te praten...:D
JustAgirl
15-12-2002, 21:14
Origineel gepost door femme_ahrilla
oooooooooohhhh, dat is toch niet zo erg, tenminste, beter dan dat je een killend gesprek hebt met iemand die eigenlijk geen zin heeft met je te praten. ik bijvoorbeeld heb iedereen geblokt, en als er iemand online komt waarvan ik denk, hee, met die heb ik wel zin in een gesprekje, dan unblock ik diegene en hoop ik maar of die ook zin heeft om met mij te praten...:D
Hihihi....dat is nou precies mijn tactiek!
SamiaGirl
15-12-2002, 21:15
:ego:
Ik ben gewoon te cool en ze zijn jaloers op me
Wie zegt dat, jij? :p
Origineel gepost door JustAgirl
Hahaha...weet wat je bedoeld, maar probleem is makkelijk op te lossen door in te breken in het hotmailadres van mensen die nooit oline zijn, en kijk of die gene jou heeft geblokkeerd...!! Zo ja verwijderen die handel...!!!!
JUST KIDDING
Dat is niet leuk ..
Hotmail kraken was ooit grappig en leuk om te doen, maar nu is de lol er wel van af :)
Origineel gepost door Da_flow
Jullie kennen het fenomeen MSN vast allemaal wel.
Je meld je keurig aan ...
Je krijgt een aanvraag om iemand toe te voegen (laatste was bij mij iets van psycho_randdebiel1981@hotmail) ..
Je accepteert de aanvraag ...
Vijf minuten later krijg ik (psycho_randdebiel1981), wil zijn aanvraag intrekken ...
Waarom is mijn eerste gedachte ...
Dan ga ik eens nadenken en kom ik tot de conclusie dat ik eigenlijk best wel hard ben voor onvoorbereide mensen ...
Dan kijk ik mijn MSN lijst van +- 60 mensen door en zie ik tot mijn verbazing, dat 1 contact online is (ikzelf, je kunt namelijk jezelf ook toevoegen) ...
Dan denk ik tfoe weer niemand om te pesten ...
Dan kom ik naar de forum en wie zie ik ...
Kennen jullie deze tragiek ook, of is het puur en alleen voor mij weggelegd ...
Aaaaaaaaaaah....meskien....:(
Het ligt gewoon aan jou :stout:
JustAgirl
15-12-2002, 21:21
Dat is niet leuk ..
Hotmail kraken was ooit grappig en leuk om te doen, maar nu is de lol er wel van af :)
Zo jij spreekt uit ervaring blijkbaar... :D
Origineel gepost door Cina
Aaaaaaaaaaah....meskien....:(
Het ligt gewoon aan jou :stout:
Nee hoor ik doe helemaal niks :D
Wollah ik kijk nu naar dat zielige venstertje en ik krijg tranen in mijn ogen .. w8 maar degene die zich het eerst aanmeldt die gaat mijn wraak zoet laten smaken ... :kwaad:
Waarom ben je Off-line?? :(
:D
Hmmmmmmmm...goeie vraag....:D
Ps. Op dit moment heeft zich een Miss Understood aangemeld ;)
Nee hoor ik doe helemaal niks :D
Wollah ik kijk nu naar dat zielige venstertje en ik krijg tranen in mijn ogen .. w8 maar degene die zich het eerst aanmeldt die gaat mijn wraak zoet laten smaken ... :kwaad:
Meymi? :(
Wraak is misschien wel zoet, maar heeft een bittere nasmaak...;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.