Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zij kan er niks aan doen dat ik niemand anders gehad heb

ManZonderVrouw
22-08-2004, 02:14

Veel vrouwen zitten met dit probleempje ..het liefst willen ze een man die in zijn jeugdjaren als een dolle stier heeft geleefd ...een maagd man is voor hen niet meer van belang

Fallujah
22-08-2004, 02:22
gelijk heb je, ze zeggen dat ze liever een man met ervaring hebben

moi21
22-08-2004, 02:37
Dit omdat ze bang zijn dat hun man hun wilde haren niet verloren heeft, wat naar mijn idee aan de man zelf ligt, de een heeft dit wel nodig anders gaat ie t missen/ afvragen hoe t is in zn huwelijk, maar de ander kiest ervoor voor de ware te gaan en dan met haar te gaan leven, geef mij de laatste maar!

Laysa
22-08-2004, 04:29
No thanx ik hoef geen afgelikte sl*t .... :D gewoon iemand die puur is .... Wat betreft ervaring ... wat je nog niet kent kun je samen leren .... :hihi: :stout:

LadyBerkania
22-08-2004, 08:38

Origineel gepost door ManZonderVrouw Veel vrouwen zitten met dit probleempje ..het liefst willen ze een man die in zijn jeugdjaren als een dolle stier heeft geleefd ...een maagd man is voor hen niet meer van belang Gelukkig denken ze nie allemaal 't zelfde de vrouwen..Belangrijks is dat ie de Islam praktiseert..Als je een goeie moslim man heb dan zit je goed..en da geld ook omgekeerd als je een goede moslimvrouw bent zit je ook goed :o

tazaghiniagirl
22-08-2004, 09:48
maagd man is het beste anders haal ik hem uit marokko...:o

ManZonderVrouw
22-08-2004, 10:31
iemand uit Marokko halen is niet automatisch een maagd thuis halen het wordt dus een dure maagd voor jou :D

chainreaction
22-08-2004, 13:01
dit slaat toch niet niet op jou of wel soms??

Dunyaa
22-08-2004, 15:51
geef mij maar een maagd, wat is nou mooier dan alles samen ondekken?? Alleen jammer dat ze niet te vinden zijn of laat ik het anders zeggen, jammer dat ze mij niet weten te vinden.

lady_khadija
22-08-2004, 15:54
Origineel gepost door Laysa No thanx ik hoef geen afgelikte sl*t .... :D gewoon iemand die puur is .... Wat betreft ervaring ... wat je nog niet kent kun je samen leren .... :hihi: :stout: :hihi: idd.. ik hecht er ook waarde aan.....

haantje15
22-08-2004, 16:57
nou sorry geef mij maar een maagd wat moet ik nou met een afgelikte boterham!!

tattie
22-08-2004, 17:47
Origineel gepost door Fallujah gelijk heb je, ze zeggen dat ze liever een man met ervaring hebben nee dat is het niet maar ik heb liever dat mijn man zijn wilde haren voor mij heeft gehad dan dat hij het met mij heeft