Bekijk originele versie : Hoe makkelijk zeg jij.........
Hoe makkelijk zeg jij ik hou van jou over het internet...
Missrapster
15-12-2002, 20:39
uh.........tegen wie????
femme_ahrilla
15-12-2002, 20:39
wat bedoel je? tegen mensen die ik persoonlijk ken of 'cyberfriends'?
ik hou van jou
i love you
je t´aime
ti amo
ken 7ebbek
ich liebe dich
tikra sivaya ( das russisch )
je goiste tie
sen beni seviyormusum
heel makkelijk dus en ook nog eens in alle talen
Missrapster
15-12-2002, 20:44
damnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz cambou.........ik ken maar 6 van die zinnen....
Ik hou van jou word hier zoveel gezegd dat de ware betekenis ervan gewoon weggaat...
JA, het Gaat heel erG Gemakellijk 1,2,3 ik hou van JOU !
Zie je, zag je dat..Gemakkelijk he
Maarre, of er een echte ware betekenis van liefde is op internet..hmm..das een ander verhaaL
Aphrodite
15-12-2002, 20:56
Ja man razer... Eigenlijk heb je wel gelijk, maar dit is internet en het is niet waar... Ik bedoel men speelt ermee, maar als je het recht in iemands gezicht zegt is het heeel anders en ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk... dus het is toch wel anders en verliest het toch zijn betekenis niet hoor... mensen zeggen het hier gewoon makkelijk omdat ze je niet in de ogen hoeven te kijken... Believe me... die woordjes zullen zijn betekenis niet en insha allah NOOIT kwijt raken....
B-Bye...
Origineel gepost door Aphrodite
Ja man razer... Eigenlijk heb je wel gelijk, maar dit is internet en het is niet waar... Ik bedoel men speelt ermee, maar als je het recht in iemands gezicht zegt is het heeel anders en ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk... dus het is toch wel anders en verliest het toch zijn betekenis niet hoor... mensen zeggen het hier gewoon makkelijk omdat ze je niet in de ogen hoeven te kijken... Believe me... die woordjes zullen zijn betekenis niet en insha allah NOOIT kwijt raken....
B-Bye...
Ja ik snap wat je bedoel.. maar als ze het hier zo snel zeggen en het geen betekenis heeft waarom zeggen ze het dan? En ze zeggen het niet tegen iedereen dus het zal een betekenis hebben en dat vroeg ik me dus af..
Aphrodite
15-12-2002, 21:05
Ja dat weet ik niet hoor... misschien dat het dan ook wel een betekenis heeft voor hun als ze het hier zo zeggen, maar ik kan niet voor andere praten of oordelen... ik vertelde alleen maar hoe ik er tegen aan keek...
Origineel gepost door Aphrodite
Ja dat weet ik niet hoor... misschien dat het dan ook wel een betekenis heeft voor hun als ze het hier zo zeggen, maar ik kan niet voor andere praten of oordelen... ik vertelde alleen maar hoe ik er tegen aan keek...
Ik vroeg het ook aan iedereen... en bedoelde niet alleen jou :D
Ben al blij dat jij een serieze antwoord gaf..
Er zijn dan altijd mensen die dan proberen grappig te zijn.
SamiaGirl
15-12-2002, 21:18
Ik kan je zo zeggen: Ik hou van jou maar of ik het meen NEE.
het zijn maar letters die je typt als ik het werkelijk moet zeggen tja dan gaat het wel wat moeilijker
SmoothScorpio
15-12-2002, 21:28
ik zeg het tegen iedere meisje als ze het wilt horen...meen het natuurlijk niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.