Bekijk originele versie : Pijn
Hebben jullie wel eens van iemand zoveel gehouden dat het gewoon pijn deed aan je hart? Ik dus wel.. ik heb het nu!
Toen ik gister uit was gegaan met mijn beste vriendin en haar zag kroelen met haar boyfriend voelde ik me zo eenzaam, en miste ik mijn vriendje zoooo erg.. Op dat moment realiseerde ik me dat ik echt van hem hou...! Ik heb hem nu een week niet gezien en ik mis hem echt zo erg, dat valt niet in woorden uit te drukken...
Sorry dat ik het zovaak over hem heb, maar ik kan gewoon niet ophouden om te zeggen dat ik van hem hou.. en alleen van hem.. ik kan me een leven zonder hem niet meer voorstellen...
Schatje, aku rindu kapadamu.. je weet het! i love you :Iluvu:.
Ik hoop maar dat ze zich zullen inhouden
Sherine is hier ook al niet meer te zien :rolleyes:
Origineel gepost door BaByCaKe
Sorry maar die opmerking snap ik niet !!
Dat dacht ik al.......... :rolleyes:
zal proberen uit te leggen wat ik ermee bedoel..
Meestal kom er een reactie van... eigen schuld dikke buld en moet je maar geen relatie voor huwelijk houden en hij gebruikt je alleen en bla bla bla ga zo maar door.. maar ze zijn rustig vandaag je heb geluk..
:roleyes:
Missrapster
15-12-2002, 20:41
wallah babycake i feel U girl......:traan1:....ik hou zoooooooooooooooo veel van hem.....en tog doet hij me pijn......vuile vuile hond.....hij denkt dat ik dom ben......mooi niet dus......:kwaad:
Missrapster
15-12-2002, 20:46
Origineel gepost door BaByCaKe
Ow dat is niet zo leuk als hij je pijn doet.. Mijn schatje doet mij gelukkig geen pijn, maar ik hou zoveel van hem dat het pijn doet.. dat is een uitdrukking.. maar je moet je niet pijn laten doen door je kerel..
You can do better!!!
Hij doet me pijn....(figuurlijk).....door heel vaak te zeggen dat hij van me houdt......en dan voel ik mij heel erg schuldig als ik met jongens praat(die iets met me willen)......
SamiaGirl
15-12-2002, 21:20
Liefde :jammer:
saidaaatje
15-12-2002, 22:08
love is pain maaarre pain is ook love...........:rolleyes:
saidaaatje
15-12-2002, 22:12
wohoeeee luve is in the airrrrrrrrrrrrrr
saidaaatje
15-12-2002, 22:21
doeggg chiccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb het ook druk en geloof ik me ik heb het heel druk met werk, studie en neven activiteiten, maar ik zal altijd tijd hebben voor mijn schatje. Ik begrijp dus ook niet als iemand een smoesje gebruikt als, ik heb het druk. Je hebt het nooit druk genoeg, je kan altijd laten blijken aan je liefje dat je haar mist, dat je van haar houd, dat je aan haar dacht.
saidaaatje
16-12-2002, 08:42
yepbabycake............................luve is in the airrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.