Bekijk originele versie : Stel je eens voor...
Analfabeet
15-12-2002, 20:19
Je bloedeigen kat gaat vreemd met de kat van de buurman ...
Wat zou jij doen...
Analfabeet geassimileerd met de Omgeving , ik Pas me niet aan aan de omgeving , ik BEN de omgeving...
Toufik19
15-12-2002, 20:22
dat zal de hond niet leuk vinden
Analfabeet
15-12-2002, 20:23
Origineel gepost door Toufik19
dat zal de hond niet leuk vinden
Tenzij de hond in ontkenningsfase zit en gay is met de Goudvis van Ali de Turkse groenteman hier op de hoek...
Toufik19
15-12-2002, 20:25
Origineel gepost door Analfabeet
Tenzij de hond in ontkenningsfase zit en gay is met de Goudvis van Ali de Turkse groenteman hier op de hoek...
dat is een ander verhaal,maar volgens de hondenlobby is 72% van de honden in een mindere bui als ze beseffen dat hun territorium bedreigd wordt door meer dan 1 kat.
DOG WOEF WOEF!
MIAUW
DAMN! TWO CATS!!!!!!!
AAAAAAARRRRRRGHHHHHHHH
DOG DEAD
Aphrodite
15-12-2002, 20:26
Ik zou het mijn kat nooit vergeven... en boos zijn op die van de buren... om wraak te nemen zal ik de kat van de buren in brand steken en die van mij verkopen aan een chinees resaurant, ook zal ik meteenbrand stichten bij de buren, omdat het hun kat is natuurlijk en ze stalken voor de rest van hun leven... Tja hadden ze maar die kat niet moeten kopen... hmmmm dit is wat ik in eerste instantie zou doen... misschien dat ik me na wat denken en beschaamd voelen omdat me eigen kat me heeft voorgelogen en bedrogen heeft... me minder in zou houden en waarschijnlijk agressief zou gaan handelen.... :D
femme_ahrilla
15-12-2002, 20:26
ik HAAAAAT dieren
Analfabeet
15-12-2002, 20:27
dat is een ander verhaal,maar volgens de hondenlobby is 72% van de honden in een mindere bui als ze beseffen dat hun territorium bedreigd wordt door meer dan 1 kat.
DOG WOEF WOEF!
MIAUW
DAMN! TWO CATS!!!!!!!
AAAAAAARRRRRRGHHHHHHHH
DOG DEAD
:rolleyes: Levend bewijs dat een teveel aan Beeldschermstraling niet goed is voor je Welzijn...
Insane in the brain ? :)...
Toufik19
15-12-2002, 20:27
Origineel gepost door Aphrodite
Ik zou het mijn kat nooit vergeven... en boos zijn op die van de buren... om wraak te nemen zal ik de kat van de buren in brand steken en die van mij verkopen aan een chinees resaurant, ook zal ik meteenbrand stichten bij de buren, omdat het hun kat is natuurlijk en ze stalken voor de rest van hun leven... Tja hadden ze maar die kat niet moeten kopen... hmmmm dit is wat ik in eerste instantie zou doen... misschien dat ik me na wat denken en beschaamd voelen omdat me eigen kat me heeft voorgelogen en bedrogen heeft... me minder in zou houden en waarschijnlijk agressief zou gaan handelen.... :D
ben jij nog 100% in goede geestelijke conditie?
Analfabeet
15-12-2002, 20:28
Ik heb medelijden met je toekomstige echtgenoot... :)
Die kat houdt je aan het lijntje ... geloof me ik kan het weten :kwaad:
Maar hoe moet je nu verder;
Droggeer dat rotbeestje, doe het in een GFT vuilniszak en drop em in de dichtsbijzijnde slootje. Pas wel op voor omstanders, omdat deze mogelijk de politie kunnen waarschuwen.
Ps. ik kom er net achter dat er ijs ligt op het water, dat zal em leren :giechel:
Aphrodite
15-12-2002, 20:30
ben jij nog 100% in goede geestelijke conditie?
Tuurlijk wel... Hoe kom je erbij dat ik niet 100% geestelijk in orde ben??? :confused:
Toufik19
15-12-2002, 20:30
Tuurlijk wel... Hoe kom je erbij dat ik niet 100% geestelijk in orde ben??? :confused:
je reacties zijn zo vergezocht en zo onrealistisch
Aphrodite
15-12-2002, 20:31
Origineel gepost door Analfabeet
Ik heb medelijden met je toekomstige echtgenoot... :)
nee hoor ik neem gewoon een man die nog erger is als mij... of juist iemand die me tot bedaren kan brengen...
moehiem mijn man heeft niets te vrezen als hij niet vreemd gaat... :D
Analfabeet
15-12-2002, 20:32
Origineel gepost door Da_flow
Die kat houdt je aan het lijntje ... geloof me ik kan het weten :kwaad:
Maar hoe moet je nu verder;
Droggeer dat rotbeestje, doe het in een GFT vuilniszak en drop em in de dichtsbijzijnde slootje. Pas wel op voor omstanders, omdat deze mogelijk de politie kunnen waarschuwen.
Ps. ik kom er net achter dat er ijs ligt op het water, dat zal em leren :giechel:
Hahaha , Die jarenlange afranseling die we van die Ouders van ons hebben gekregen werpt zo zn vruchten af ...
Dierenbeulen !!! Zo had Pim dat niet gewild !!
ReaLFaatjuH
15-12-2002, 20:32
Origineel gepost door femme_ahrilla
ik HAAAAAT dieren
Me 2 :kwaad: :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.