Bekijk originele versie : wisten jullie dat
wisten jullie dat wanneer je de koraan leest of beluistert, en je komt een vers tegen waarin staat: isjoedoe lilah, kniel voor allah..Dat je dan ook moet knielen, waar je ook bent........ :D
k moest t ff vertelen v tnawie :D
dat wist ik niet, leuk om te weten
hoe kom je er aan?
Trouwens..verander KRAAN in Koran :D
BENTGHATAR
15-12-2002, 20:21
als ik de KRAAN ga bestuderen zal ik gaan knielen.
bedankt ik wist niet dat dit moest
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Ook als je geen wu doh meer hebt? :confused:
Bijvoorbeeld ik zit met mn family naar IQRA te kijken op tv en je hoort zo'n bepaalde vers, wat moeten we doen? :confused:
:D just asking
ga knielen en vraag niet te veel :D
Origineel gepost door Tnawie
wisten jullie dat wanneer je de koraan leest of beluistert, en je komt een vers tegen waarin staat: isjoedoe lilah, kniel voor allah..Dat je dan ook moet knielen, waar je ook bent........ :D
k moest t ff vertelen v tnawie :D
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
dat wist ik niet, leuk om te weten
hoe kom je er aan?
Trouwens..verander KRAAN in Koran :D
ik heb het van een heel goed vriend van mij die heel veel kennis over de islam heeft.
Als ik mij niet vergis staat, oesjoedoe lilah in t arabische in de amr vorm, het staat in de bevel vorm
en een bevel van god moet je volgen..
maghrabia82
15-12-2002, 20:31
ja dat wist ik bij de soera van 'iqra "bijv. ken je die?
Origineel gepost door Tnawie
ik heb het van een heel goed vriend van mij die heel veel kennis over de islam heeft.
Als ik mij niet vergis staat, oesjoedoe lilah in t arabische in de amr vorm, het staat in de bevel vorm
en een bevel van god moet je volgen..
ok..thank..voor de info..:)
Origineel gepost door Super_Marokkaan
In de richting van Mekka of Vaticaanstad?? :confused:
:D
in de richting van mekka a boe3oe :D
Origineel gepost door maghrabia82
ja dat wist ik bij de soera van 'iqra "bijv. ken je die?
ja ik ken hem :D
Wisten jullie dat het ook goed is dat wanneer jij iemand zien knielen omdat hij ook die vers heeft gelezen...Dat het ook goed is te knielen...
kijk nie raar uit je ogen wanneer je opeens iemand ziet knielen en kniel gewoon mee :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.