Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wisten jullie dat

Tnawie
15-12-2002, 20:17

wisten jullie dat wanneer je de koraan leest of beluistert, en je komt een vers tegen waarin staat: isjoedoe lilah, kniel voor allah..Dat je dan ook moet knielen, waar je ook bent........ :D k moest t ff vertelen v tnawie :D

Dida
15-12-2002, 20:19
dat wist ik niet, leuk om te weten hoe kom je er aan? Trouwens..verander KRAAN in Koran :D

BENTGHATAR
15-12-2002, 20:21
als ik de KRAAN ga bestuderen zal ik gaan knielen. bedankt ik wist niet dat dit moest

Tnawie
15-12-2002, 20:24
Origineel gepost door Super_Marokkaan Ook als je geen wu doh meer hebt? :confused: Bijvoorbeeld ik zit met mn family naar IQRA te kijken op tv en je hoort zo'n bepaalde vers, wat moeten we doen? :confused: :D just asking ga knielen en vraag niet te veel :D

Tnawie
15-12-2002, 20:25

Origineel gepost door Tnawie wisten jullie dat wanneer je de koraan leest of beluistert, en je komt een vers tegen waarin staat: isjoedoe lilah, kniel voor allah..Dat je dan ook moet knielen, waar je ook bent........ :D k moest t ff vertelen v tnawie :D

Tnawie
15-12-2002, 20:30
Origineel gepost door -RaChiDa¿- dat wist ik niet, leuk om te weten hoe kom je er aan? Trouwens..verander KRAAN in Koran :D ik heb het van een heel goed vriend van mij die heel veel kennis over de islam heeft. Als ik mij niet vergis staat, oesjoedoe lilah in t arabische in de amr vorm, het staat in de bevel vorm en een bevel van god moet je volgen..

maghrabia82
15-12-2002, 20:31
ja dat wist ik bij de soera van 'iqra "bijv. ken je die?

Dida
15-12-2002, 20:32
Origineel gepost door Tnawie ik heb het van een heel goed vriend van mij die heel veel kennis over de islam heeft. Als ik mij niet vergis staat, oesjoedoe lilah in t arabische in de amr vorm, het staat in de bevel vorm en een bevel van god moet je volgen.. ok..thank..voor de info..:)

Tnawie
15-12-2002, 20:35
Origineel gepost door Super_Marokkaan In de richting van Mekka of Vaticaanstad?? :confused: :D in de richting van mekka a boe3oe :D

Tnawie
15-12-2002, 20:36
Origineel gepost door maghrabia82 ja dat wist ik bij de soera van 'iqra "bijv. ken je die? ja ik ken hem :D

Tnawie
15-12-2002, 20:40
Wisten jullie dat het ook goed is dat wanneer jij iemand zien knielen omdat hij ook die vers heeft gelezen...Dat het ook goed is te knielen... kijk nie raar uit je ogen wanneer je opeens iemand ziet knielen en kniel gewoon mee :D