Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe moet je naar een vrouw kijken

Pagina's : [1] 2 3

new
21-08-2004, 23:14

dit komt door ondervinding en jarenlange observatie van de vrouwelijke wezen ewa ik vertel geen geintjes

mazhar
21-08-2004, 23:15
als je naar'n vrouw kijkt kijk met liefde alsof elke keer dat je haar zit de eerste keer is

ikrame454
21-08-2004, 23:16
yaaaaa dommmm

new
21-08-2004, 23:21
Origineel gepost door mazhar als je naar'n vrouw kijkt kijk met liefde alsof elke keer dat je haar zit de eerste keer is nou dat bedoel ik niet ik bedoelhoe je kijkt en naar waar je kijkt :D

mazhar
21-08-2004, 23:22

ik kijk niet naar vrouwen :ego:

new
21-08-2004, 23:44
kijk mensen ik zal het nu uitleggen onthoud dit pleeez want dat geldt ook in zekere mate hoe je naar de mijn kijkt ewa je hebt twee driehoeken een gelijkbenige driehoek die naar boven wijst en een puntvormige driehoek die naar beneden wijst deze technieken van kijken kennen de top-verkopers allemaal in hun basis opleiding zijn deze technieken reeds verwerkt ewa luister goed als een verkoper naar een vrouw kijkt om haar een produkt aan te bevelen (lees verkopen) dan moet hij de zakelijke houding aannemen dat betekent dat hij de driehoektechniek die naar boven wijst zal gebruiken als je nu een lijn zou trekken van de ene oog van de vrouw naar de andere oog en dan van beide ogen een lijn trekken naar het midden van het voorhoofd dan heb je een driehoek met andere woorden de verkoper kijkt naar de linkse oog van de vrouw en dan naar de rechtse oog om daarna naar haar voorhoofd te kijken en dit met een heel snelle oogbeweging hij maakt als het ware constant driehoekjes met zijn ogen (probeer het eventjes zel) dan zul je snappen wat ik bedoel

new
21-08-2004, 23:53
dat is de verkooptechniek hij moet boven de ogen blijven van een potentiele klant ga jij als verkoper onder de ogen dan heb je meestal geen schijn van kans de driehoek die naar beneden wijst betekent dat je de linkse + de rechtse oog bekijkt en dan naar beneden zakt met je ogen dat kan naar de mond of erger naar de borsten van de vrouw als je deze driehoek hanteert vraag je meestal om problemen want de vrouw zal zien dat je naar haar mond kijkt (lees lippen) en dat betekent dat je intiem wil zijn of naar haar borsten en dat betekent nog intiemer :D een vrouw die een diepe driehoek naar beneden hanteert betekent naar beide ogen van de man kijken en dan naar zijn kruis ewa hier moet ik toch geen tekening bij plaatsen wat haar bedoeling is :D

LaMorena
22-08-2004, 00:28
kijk gewoon lekker NIET naar vrouwen. Eerste blik is van Allah swt, tweede blik is van Shaitan.

mazhar
22-08-2004, 13:55
:goedzo: das'n feit

Dunyaa
22-08-2004, 16:03
ga naar haar ouders en haal daar toestemming, dan kan je haar de rest van je leven aankijken.

Marrakchia_86
22-08-2004, 16:06
Origineel gepost door LaMorena kijk gewoon lekker NIET naar vrouwen. Eerste blik is van Allah swt, tweede blik is van Shaitan. JUISTUM :goedzo:

new
23-08-2004, 00:28
Origineel gepost door LaMorena kijk gewoon lekker NIET naar vrouwen. Eerste blik is van Allah swt, tweede blik is van Shaitan. dat is makkelijk gezegd dan gedaan mensen zijn zwakke wezens als je borsten geserveerd krijgt moeten je hersenen van een robot zijn om niet te kijken veronderstelt dat de robot bij het zien van borsten onmiddelijk zich moet afwenden omdat deze handeling in zijn programma is geschreven maar mensen hebben geen programma maar gevoelens en deze zijn o zo moeilijk te controleren

mazhar
23-08-2004, 09:44
controleren neit maar wel in de hand te houden ;) je kan altijd nieuwe dingen programmeren :zwaai:

sati
23-08-2004, 09:49
Mensen zijn geen robots,maar je moet een vrouw niet op zo een wijze aankijken alsof het lijkt of je haar wil vangen met je blik.Dat is voor een vrouw heel beschamend,want zij weet meteen wat je denkt.If you know what i mean

LaMorena
23-08-2004, 14:20

Origineel gepost door new dat is makkelijk gezegd dan gedaan mensen zijn zwakke wezens als je borsten geserveerd krijgt moeten je hersenen van een robot zijn om niet te kijken veronderstelt dat de robot bij het zien van borsten onmiddelijk zich moet afwenden omdat deze handeling in zijn programma is geschreven maar mensen hebben geen programma maar gevoelens en deze zijn o zo moeilijk te controleren En? Je wilt toch zo graag volgens de wetten van de Islam leven?? Dan moet je ook de consequenties dragen dat je een vrouw niet aan hoort te kijken. Ook al hangen haar borsten letterlijk in je ogen, dan nog hoor je je blik af te wenden of wil je de Shaitan lekker zijn werk laten doen??

Pagina's : [1] 2 3