Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Je Doen als..Stel Je Voor

Pagina's : [1] 2 3

sherine
21-08-2004, 23:02

Je jong bent (ong 20 jr) en een super vriend/vriendin hebt...je houd echt van mekaar...je ken niet zonder mekaar...je geniet op en top... je heb echt een speciale band met diegene huilen lachen spacen seksen alles is gewoon top... je beste mattie alleen nog veeeeeel diepgaander.... moehim beter ken je je niet wense...nog nooit heb je zulke liefde meegemaakt je bent super gelukkig en het begon allemaal zo onschuldig all1 nu je verder bent gaan kijken dan de fijne tijd die je heb samen zullen jullie uiteindelijk uit elkaar vallen...(denk je) ~ aangezien je beide een andere kijk op het leven heb ~ wegens geloof cultuur ~ omdat de 1 zich wel klaar is om te zettele huisje boompje beestje..en de andere nog wil uitgaan space en genieten wil van het leven.... dan denk je liefde overwint alles...beetje geven en nemen...maar als er dan ook nog bovenop komt dat je ouders de keuzes niet zouden accepeteren...of met veel geruzie gedoe en moeite of juist helemaal geen contact meer met ze zou hebben... Met die gedachte.... denk je/doe je.... ~schijt ik blijf bij diegene en ik zal er alles aandoen Koste wat het kost.... om bij elkaar te blijve... ~ ik blijf zolang het kan bij diegene genieten van de mooiste leukste tijden ook al weten we dat het aflopend is... ~ ik maak het gelijk uit...zonde van de tijd en uiteindelijk word het alleen maar moeilijker.... :) >>>>>>>>>>>> WAT IS JOU MENING <<<<<<<<<<<<<< :)

mazhar
21-08-2004, 23:05
ik zou het uitmaken want als ik weet dat ik er ongeukkig van wordt .... beter stoppen dan

sherine
21-08-2004, 23:08
maar op dit moment ben je super gelukkig... dus nu zal je een lange tijd ongelukkig zijn... hoe pak je dit aan dan ?

ranja19
21-08-2004, 23:10
ik zou juist blijven want dan weet ik dat ik de rest van mijn leven niet gelukkig zal zijn zonder hem, en ook al zou ik dan trouwen met een ander zal ik hem altijd blijven vergelijken met degene van wie ik echt hield...en er zal altijd die gedachte blijven van :als ik nou om hem heb gevochten zou ik het nu veel beter hebben......

sherine
21-08-2004, 23:11

dat is een mooie gedachte... zou je om hem vechten met je ouders of als je ouders nee zegge blijft het dan nee ...voor jou ?

ikrame454
21-08-2004, 23:11
als ie geld heeeeft zou ik um helemaal plunderen,, hahahahah just kiddinnn

mazhar
21-08-2004, 23:12
Origineel gepost door sherine maar op dit moment ben je super gelukkig... dus nu zal je een lange tijd ongelukkig zijn... hoe pak je dit aan dan ? liever nu, korte pijn als later,n als ik ouder ben, en aandacht schenk aan andere dingen en het dan moeten uitmaken op mijn 25ste iemand zoeken zie ik neit zitte liever pijn hebben en iemand leren kennen waar ik helemaal voor kan gaan :zwaai: wat zou jij doen

sherine
21-08-2004, 23:18
Ikrame hwuahuahaha normaal :maf: maar als je zo een goed gevoel hebt voor iemand zou het vast geen korte pijn zijn...en zal je zoveel mislopen als je hem laat gaan.... maar denk je dat je dan al zo snel iemand anders zou vinden ?? ik weet het echt niet ik weet wel dat ik diegene niet zo snel laat gaan...uitmaken zal altijd veel vragen blijven geveb,,, als de tijd er is, is de tijd er...dat je voor elkaar gaat vechten of elkaar gewoon loslaat...i geuss

sneakynawal
21-08-2004, 23:20
Ik ga pas 'spacen' :confused: 'seksen' als ik Insha Allah getrouwd ben.

minouch
21-08-2004, 23:32
ik zou stoppen als je toch weet dat je geen toekomst met elkaar hebt

sneakynawal
21-08-2004, 23:34
Als je alleen al twijfelt zou je in principe moeten stoppen!

DaNGeRouZLy
21-08-2004, 23:36
als je beiden verschillende doelen voor ogen hebt dan wens je het onmogelijke he

moi21
22-08-2004, 02:33
Ik zal vechten tot ik er bij neer val, tot echt alles uit de kast is gehaald , als dan blijkt dat het echt geen toekomst heeft dan heb je alles gedaan, maar ALLEEN als dit van beide komt, laat een het (zonder dat diegene het wil) er bij zitten zonder alles geprobeerd te hebben dan is t klaar, pijnlijk maar klaar... en dit zegt niet dat hij/ zij niet om elkaar geeft/ houd maar meer dat t van eenkant onmogelijk lijkt en tja diegene kan de situatue toch het beste inschatten Ik geloof erin dat als je allebei wil er een weg is en je er altijd uit kan komen wat voor problemen er ook zijn!

TenSLoT
22-08-2004, 02:57
de wetten van ALLAH overschrijden en geluk gaan niet samen. als men de wetten van ALLAH niet respecteert, en dan beweert men dat men gelukkig is, dan is dat slechts een vergissing, dat is schijngelukkig. kijk maar waar zo een situatie een jongen/meisje kan brengen. men is dan nog niet begonnen, en toch al problemen. geluk zit in het "aan de wetten van ALLAH houden"

LadyBerkania
22-08-2004, 08:41

Als je weet dat 't nie tot een huwelijk gaat komen. Hoezo ga je dan je tijd verspillen....Ik zou 't uitmaken en verder gaan met me leven. Hoe moeilijk 't ook is

Pagina's : [1] 2 3