Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oogkontakt...is verleidelijk

Pagina's : [1] 2 3

new
21-08-2004, 21:51

ewa ik denk dat veel meisjes mee geconfronteerd worden je voelt aan dat een man jou aankijkt en oogkontakt zoekt je duwd je hoofd naar beneden of je draait je om om geen oogkontakt te hebben met die gozer :D maar het blijft verleidelijk sommige meisjes hebben een techniek op gevonden om op een andere manier toch te kijken zonder dat de man dat opmerkt ze kijken ofwel naar een uitstalraam van een boetiek of zo of kijken dormiddel van zichtweerkaatsing ewa er is altijd een manier voor die sluwe meisjes ik probeer oogkontakt te zoeken maar als ik oog in oog kom te staan draai ik me of kijk ik onmiddelijk de andere kant op omdat de vrouwen ogen iets magisch uitstralen een soort van magnetisch veld opwekken en ik ben zo gevoelig voor magnetisme :D

Psychologe
21-08-2004, 22:04
Echt boeiend!!!!

mazhar
21-08-2004, 22:11
Origineel gepost door new ewa ik denk dat veel meisjes mee geconfronteerd worden je voelt aan dat een man jou aankijkt en oogkontakt zoekt je duwd je hoofd naar beneden of je draait je om om geen oogkontakt te hebben met die gozer :D maar het blijft verleidelijk sommige meisjes hebben een techniek op gevonden om op een andere manier toch te kijken zonder dat de man dat opmerkt ze kijken ofwel naar een uitstalraam van een boetiek of zo of kijken dormiddel van zichtweerkaatsing ewa er is altijd een manier voor die sluwe meisjes ik probeer oogkontakt te zoeken maar als ik oog in oog kom te staan draai ik me of kijk ik onmiddelijk de andere kant op omdat de vrouwen ogen iets magisch uitstralen een soort van magnetisch veld opwekken en ik ben zo gevoelig voor magnetisme :D of je kijkt neer, en kijkt voorzichtig naar de zijkant if je doet alsof je hem neit ziet, en kijkt over hem maar toch naar hem

andalusieGUY
21-08-2004, 22:14
jah wat wil je nu duidelijk maken.....dat je je schaamt o verlegen bent ofzo?

Stoertje
21-08-2004, 22:18

Dat heet tactiek. Ik heb weleens gelezen, dat mannen het verleidelijk vinden als een meisje over haar schouders kijkt.. Nou ik kijk gewoon.. We hebben toch ogen gekregen? Waar zijn ze anders voor bestemd

andalusieGUY
21-08-2004, 22:22
ja./...

oujdiameghrabia
21-08-2004, 22:23
en daarom is het haram want daar begint het mee

andalusieGUY
21-08-2004, 22:26
waarom dan?

oujdiameghrabia
21-08-2004, 22:44
als je goed nadenkt,dan begrijp je dat overspel en alles wat er mee te maken heeft door maar een kijkje komt je kijkt en zo als deze broeder zij een kijkje kan heel erg verleidelijk zijn en allah wil ons beschermen van zina daarom is het haram

ranja19
21-08-2004, 22:57
kijk abdelhamid kechk zei een keer: "het begint met oogcontact dan een glimlach, dan een aanraking daarna praten ze vervolgens komt er een ontmoeting en daarna ...3 KEER RADEN""

new
21-08-2004, 23:01
duurt het oogkontakt tussen beiden meer dan 5.5 sec dan is er een kans van voorzichtige toenadering tussen beide en heel belangrijk is hoe je kijkt

mazhar
21-08-2004, 23:04
Origineel gepost door new duurt het oogkontakt tussen beiden meer dan 5.5 sec dan is er een kans van voorzichtige toenadering tussen beide en heel belangrijk is hoe je kijkt hoe lang kijk jij :Iluvu: dan zet ik mijn timer :o

new
21-08-2004, 23:08
Origineel gepost door mazhar hoe lang kijk jij :Iluvu: dan zet ik mijn timer :o rond de 0.754 sec :D dat is nog tamelijk lang hoor :D en dat is nog niet alles ik kijk naar 5 verschillende zones van de vrouw :D

mazhar
21-08-2004, 23:10
:o zal me zeker voorbereiden :Iluvu: kijk naar me ondertekening, ben er verlegen van geworden

new
21-08-2004, 23:19

Origineel gepost door mazhar :o zal me zeker voorbereiden :Iluvu: kijk naar me ondertekening, ben er verlegen van geworden je foto gaat veel te snel voor mijn oogjes :D ik moet min 5.5 sec kunnen blijven zien om iets van te kunnen zien :D

Pagina's : [1] 2 3