Bekijk originele versie : Voor de vrouwen!!
Deze topic zal misschien al een keer geweest zijn maar ik vraag het even opnieuw.
Zou je met een man kunnen trouwen die niet maagd is?
En waarom wel en waarom niet..??
JA, ik wel want als Allah(swt) zo vergevenszinend is..dat hij hem zou kunnen vergeven..waarom ik dan niet..
SweetRose
15-12-2002, 19:42
Dat heb ik mij al honderduizend keren afgevraagd..maar ik weet het echt echt echt echt echt niet...:rolleyes:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
JA, ik wel want als Allah(swt) zo vergevenszinend is..dat hij hem zou kunnen vergeven..waarom ik dan niet..
Goed antwoord..
Maar als een vrouw zou zeggen nee.. zou dat dan niet goed zijn?
hay hay
ik zou ook best kunnen trouwen met een man die niet meer maagd is
als het mekteb is en het boeid me eigelijk niet zo hij is de gene die ervoor wordt gestraft
nasira:D
Ja ik ook want als er echte liefde is,waarom niet???
Dan vind ik het geen reden om naar iemands verleden te kijken...Allah is vergevingsgezind en dan zou ik dat ook wel doen..
Origineel gepost door zin 'n midar
Dat heb ik mij al honderduizend keren afgevraagd..maar ik weet het echt echt echt echt echt niet...:rolleyes:
je heb gelijk je kan op sommige dingen moeilijk antwoord geven. Je weet nooit hoe het zal lopen..
Maar als een man toegeeft ooit naar een protituee te zijn geweest?
Vind je het dan niet "vies" om dan met hem te trouwen of vind je het goed van hem dat tie eerlijk is geweest.
Ok voor de dames.. zal jij naar verleden van je man vragen?
Origineel gepost door RaZer
Goed antwoord..
Maar als een vrouw zou zeggen nee.. zou dat dan niet goed zijn?
ja..of het niet goed zou zijn..ja ik weet het niet..Ik denk als de Man op het rechte pad is gegaan..dus berouw heeft getoont voor zijn daden..waarom dan niet..ik bedoel verleden doet er dan niet meer toe..Het gaat erom hoe hij dan in het heden is..is hij een goeie Moslimman...ja waarom dan niet..dan maakt het niet meer uit wat hij in het verleden heeft gedaan..
alles is mektab..als hij het al heeft gedaan dan was het mektab..als hij daarna de goeie pad is opgegaan..ook mektab..allah(swt) leidt degene die hij wilt leiden op het goede pad..dus..gewoon accepteren..:)
ik ben heel vergevensgezind. Vergeven kan altijd maar vergeten niet.
Allah(swt) is de Alwetende en Vergevinsgezind. Ik kan hem wel vergeven, maar hij moet vergevenis vragen aan Allah(swt)
SweetRose
15-12-2002, 19:48
je heb gelijk je kan op sommige dingen moeilijk antwoord geven. Je weet nooit hoe het zal lopen..
Vind je het dan niet "vies" om dan met hem te trouwen of vind je het goed van hem dat tie eerlijk is geweest.
iwwww die is zowieso afgeschreven :zweep:
zoiets vergeet je heel je leven niet..en als je dan met hem trouwt en je denkt altijd aan dat dan denk ik dat het je zwaar zal meevallen om er mee te leven..denk ik hé!!!
en ik zal zeker naar zijn verleden vragen..ik weet dat hij dat ook zal doen..ikzelf heb een zuiver geweten ik heb nooit iets misdaan en ikhoop dat dat ook het antwoord zal zijn van mijn toekomstige man!!!! ;)
PerfectTangawia
15-12-2002, 19:52
om eerlijk te zijn.. zou ik niet eens van mijn man willen weten wat hij allemaal heeft gedaan toen hij mij nog niet kende.. de meeste jongens zijn gewoon niet meer maagd.. en wat hij van te voren heeft gedaan ja dat was voor mij..maar als hij mij verteld dat hij naar een prostituee is geweest.. zou ik niets zeggen gebeurd is gebeurd.. maar hij is dan wel eerlijk geweest...
liefs tangawia
Origineel gepost door PerfectTangawia
om eerlijk te zijn.. zou ik niet eens van mijn man willen weten wat hij allemaal heeft gedaan toen hij mij nog niet kende.. de meeste jongens zijn gewoon niet meer maagd.. en wat hij van te voren heeft gedaan ja dat was voor mij..maar als hij mij verteld dat hij naar een prostituee is geweest.. zou ik niets zeggen gebeurd is gebeurd.. maar hij is dan wel eerlijk geweest...
liefs tangawia
Ok bedankt voor antwoord...
:goedzo:
mocro4life16
15-12-2002, 19:56
ik denk dat ik een beetje verdwaald ben, kunnen jullie me zeggen waar de nooduitgang is??:staart:
SweetRose
15-12-2002, 19:58
Origineel gepost door Mal-Moh
Inshallah zal je zo'n man vinden, al wordt het heel moeilijk!!
maar de meeste mannen verwachten van de vrouwen dat ze maagd blijven en niet op stap gaan, maar als je het zelf doet, dan is het wel erg hypocriet!
incha allah vind ik hem..geloof me..!!
wat bedoel je met hypocriet mal-moh?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.