Bekijk originele versie : vuurwerk afsteken, of thuis met je familie zitten??
mocro4life16
15-12-2002, 19:17
ik wil graag weten wat jullie van plan zijn om op ouderjaarsavond te doen, vuurwerk afsteken of toch maar thuis zitten met je familie.
elmo7iem thalla fe raskoem
ps: voor de gene die van plan is om vuurwerk af te steken, doe ,het a.u.b voorzichtig!!!
vuurwerk???? hoe oud ben je?
Ik vind zelf dat vuuwerk afsteken geldverspilling is. Maar dat is mijn mening. Maar je kan ok vuurwerk afsteken met familie toch.
femme_ahrilla
15-12-2002, 19:19
ik haaaaaaaat vuurwerk AFSTEKEN
mocro4life16
15-12-2002, 19:19
wie zegt dat ik vuurwerk ga afsteken, is alleen maar geldverspilling!!!
Nee, Gewoon thuis voor de Buis of Pc klaar Geen OngeloviGe nieuwsjaar feest houden ofso..daar doe ik liever niet aan..
Aphrodite
15-12-2002, 19:22
Ik ben het helemaal eens met Rachida... oftewel Crazy baby....
Kijk hoe druk we ons maken om het vieren van het nieuwejaar van de ONGELOVIGE... terwijl we ons nieuwjaar niet eens vieren... of in ieder geval niet op deze manier... GET REAL PEOPLE... AND THINK ABOUT WHAT U R CELEBRATING!!!!
Stiekem sterretjes afsteken in me kamer :D :D , nee hoor, ik ga goeie film huren en dan zie ik het dan wel weer :rolleyes:
selma
S.samira
15-12-2002, 19:24
weet je wat ik dan doe
ik denk dat ik dan lekker in me bed lig te dromen, dan me geld verbranden ik heb nog nooit gehoord dat mensen het zo leuk vinden om geld te verbrenden maar ja beslemma 3likom
mijn kat geruststellen :D
mocro4life16
15-12-2002, 19:28
hahahahah chaimaa. dat zou ik zeker doen, jah
Atlasleeuw
15-12-2002, 19:29
Mortieren afvuren..................
Nee joh, gewoon thuis met familie.......waarom zou je geld verspillen om het daarna de lucht in te schieten........ :confused:
net als rachida, voor de tv of achter de pc. en daarna pitten.
Vuurwerk afspreken, nee daar ben ik bang voor :D
mocro4life16
15-12-2002, 19:39
vorige jaar was een vuurwerk in m'n hand ontploft, hamdulilah yareb was er niks aan de hand, daarom ben ik dit jaar zo verstandig om liever thuis te zitten, en tv kijken of achter me pc zitten!!!
Origineel gepost door mocro4life16
hahahahah chaimaa. dat zou ik zeker doen, jah
meskiena elk jaar hetzelfde verhaal...onder mijn bed aan het bibberen :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.