Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag voor de heren:Betaalde liefde

BeauMO25
15-12-2002, 19:15

Ik wil graag weten hoeveel marokkaanse mannen gebruik maken van de betaalde liefde? ik ben namelijk nog maagd en ik ben al 25 ik heb geen sexrelatie (vriendin) en wil niet trouwen alleen om de sex! jullie begrijpen wel dat ik me zeer ongelukkig voel omdat ik ook maar een man ben van vlees een bloed! is het bezoek aan een vrouw van lichte zeden "Haram" of is het toegestaan om je dierlijke lusten op deze manier te ontladen!! zoja: waar kan ik het beste terecht waar heb je de beste prijs/kwaliteit verhouding. zonee: hoe moet ik met deze vleselijke lusten en lasten omgaan groeten van een maagd

Dida
15-12-2002, 19:19
Salaam Alekouim.. beste is niet je verlangens gevoelens achterna gaan..het is juist goed dat je nog maagd bent..inscha'allah zul je de juiste persoon vinden..en als je dan trouwt ontMAAGD word..inscha'allah zal allah je belonen omdat je nog maagd ben.. gooi het niet weg..door toch je lusten te bevredigen..zo bevredig je de sjitan.. wassalamoe alekouim..

Atlasleeuw
15-12-2002, 19:19
Origineel gepost door BeauMO25 Ik wil graag weten hoeveel marokkaanse mannen gebruik maken van de betaalde liefde? ik ben namelijk nog maagd en ik ben al 25 ik heb geen sexrelatie (vriendin) en wil niet trouwen alleen om de sex! jullie begrijpen wel dat ik me zeer ongelukkig voel omdat ik ook maar een man ben van vlees een bloed! is het bezoek aan een vrouw van lichte zeden "Haram" of is het toegestaan om je dierlijke lusten op deze manier te ontladen!! zoja: waar kan ik het beste terecht waar heb je de beste prijs/kwaliteit verhouding. zonee: hoe moet ik met deze vleselijke lusten en lasten omgaan groeten van een maagd Simpel: HET IS HARAM....................... EEN GESLACHTSGEMEENSCHAP HEB JE ALLEEN MET JE ECHTGENOTE.... MAAR JA, MOCHT JE NIET PRAKTISEREND MOSLIM ZIJN, GA NAAR DE WALLEN OFZO... :rolleyes:

Atlasleeuw
15-12-2002, 19:21
Correctie: niet praktiserende marokkaan, want als je toch de regels aan je laars lapt, dan kun je jezelf moeilijk moslim noemen.... :rolleyes:

muslima4life
15-12-2002, 19:21

Salamoe aleikoem, Volgens mij is dit niet echt een serieuse vraag, maar jah, ik wil toch even reageren. Ik ben het helemaal eens met Mustapha AA, ga trouwen, dat is ook wat de islam aanraad. wa aleikoem salaam

selmAa
15-12-2002, 19:26
GET MARRIED ;) , maar aangezien je dat niet wilt......BE A VIRGIN

maghrabia82
15-12-2002, 19:27
Origineel gepost door Mustapha AA heeeeeeeeeeee doe normaal man ga trouwen vind ik ook

Aphrodite
15-12-2002, 19:33
Ja makkelijk hoor om te zeggen ga trouwen... Hij zegt hij wil niet trouwen alleen voor sex... en waarschijnlijk heeft hij gewoon nog niemand gevonden... Maar ik zou je aanraden om NIET naar een H**r te gaan als je tot je 25 nog maagd bent. Om je maagdelijkheid op die manier te verliezen, tja... (hoe moet je dit nou zeggen) laat ik het zo formuleren dat zeer ZONDE!!! Ik zou zeggen hou je nog ff in... moeten wij vrouwen ook doen... en als je dan de ware tegenkomt.. zal je het beter en insha allah met al je passie kunnen delen, met iemand van wie je echt houd... Dus jongen hou je aan je geloof en wacht nog gewoon op de ware... Beslamaaaaaaa

GZELLA
15-12-2002, 19:41
ewa ja je bent 25 en nog maagd geloof er de ballen niet van

FAIRPLAY
15-12-2002, 19:48
Hoi Mo Ik ben het helemaal eens met Aphrodithe Hou je in tot dat je de ware tegenkomt. Dat je nog maagd ben, daar hoef je je helemaal niet voor te schamen. Het is eerder iets waar je trots op moet zijn. Denk dat heel weinig ongetrouwde jongens je kunnen vertellen dat ze ook nog maagd zijn op die leeftijd. veel sterkte De andere mo

Analfabeet
15-12-2002, 20:06
Origineel gepost door BeauMO25 Ik wil graag weten hoeveel marokkaanse mannen gebruik maken van de betaalde liefde? ik ben namelijk nog maagd en ik ben al 25 ik heb geen sexrelatie (vriendin) en wil niet trouwen alleen om de sex! jullie begrijpen wel dat ik me zeer ongelukkig voel omdat ik ook maar een man ben van vlees een bloed! is het bezoek aan een vrouw van lichte zeden "Haram" of is het toegestaan om je dierlijke lusten op deze manier te ontladen!! zoja: waar kan ik het beste terecht waar heb je de beste prijs/kwaliteit verhouding. zonee: hoe moet ik met deze vleselijke lusten en lasten omgaan groeten van een maagd Hahahaha , de koning der betaalde liefde zal zn kennis eens met zn landgenoten delen ... Ooit was er een tijd waar je in ruil voor een kleine vergoeding je Hormonenlading kwijt kon , tegenwoordig sinds de invoering van de Euro en de Prijsinfaltie die na de 11de september de economie heeft doen stagneren raad ik "Koning der Wallen" je aan om die centen van je te investeren in een Opblaasop. Die Prostitues van tegenwoordig kosten een Fortuin , Binnen no time ben je genoodzaakt om naast je Sociale dienst uitkering tweedehandse hosselpraktijken der op na te houden puur en alleen om in jezelf van het Hormonen-verlossing-ritueel te voorzien. By the weg , op zn engels illegaal , hoe hou je dat uit als 25 jarige nog maagd te zijn , of doelde je op je horoscoop...

Aphrodite
15-12-2002, 20:13
Origineel gepost door brahim23 Ga een leven zoeken als je er één hebt want met je vieze praat daar schiet je niets mee op.Ga de koran pakken en verdiep je in de islam .. in plaats van hier ordinair te gaan doen. Je weet zeker goed genoeg wat in de koran staat zehma de onwetende gaan uithangen. Wat een stomme opmerking zeg... als je je broeder niet eens wilt helpen zonder meteen zo arrogant te doen, moet jij misschien eens de Koran gaan pakken... Ik ben echt trots op die jongen, dat hij nog maagd is... Ik zou ook wel zo'n vent willen hebben... Iemand met je wie je samen je eerste keer kan delen... moehiem... Jongens zoals jij... SCHANDE!!!

BeauMO25
15-12-2002, 20:18
Ik weet wel degelijk wat er in de koran staat,maar geloof me dat er in deze tijd mensen zijn die dat niet weten. en de koran is niet altijd eenduidig in het beantwoorden van levensvragen. wellicht kun jij hier meer over vertellen! en by the way zo choquerend is het niet want ik las op de SOA site een artikel over sexualiteit onder allochtone jongeren hier stond onder andere in dat allochtone mannen gemiddeld vaker een prostituee bezoeken dan autochtone mannen ik begrijp dat wij marokkanen graag bepaalde dingen niet willen bespreken en liever doodzwijgen maar dat is gewoon een vlucht,een oogje dichtdoen omdat de realiteit niet altijd even mooi is. maar toch bedankt voor je reactie!

Aphrodite
15-12-2002, 20:20
Maaruh Mo, Heb je dan geen meid op het oog... er zijn genoeg mooie en goede meiden hoor... misschien zou je dan toch maar beginnen met het kijken naar meiden en het ontmoeten van meiden... ik bedoel je moet toch aan je toekomst gaan denken op een leeftijd van 25...